Series & Netflix #2

Ah op die manier. snap wel wat je bedoelt ja. In de andere afleveringen vind ik het wel meevallen en komen de vriendinnen ook wat meer in beeld. Het einde is wel echt stom, dikke cliffhanger. Hopelijk komt seizoen 2 snel.

Oh wauw dat einde van Sweet Magnolias

2 likes

Ik ben eens begonnen met The Handmaids tale. Paar dagen geleden begonnen en nu al in seizoen 3 oeps. Leuke serie wel

2 likes

Ik ben gisteravond begonnen aan Say I Do en net de laatste gekeken. Heb iedere aflevering lelijk zitten huilen

2 likes

Net begonnen met Never Have I Ever en omg het is echt leuk. Voel me weer 15 maar ok

2 likes

Mochten er nog mensen zijn die van documentaires houden.

Ik heb hier elke seconden van genoten. Wat een geweldige man is dit.

2 likes

Ik vond het zo’n lelijke cliffhanger!! Haha. Verder wel heel vermakelijke serie, echt zo’n hart of Dixie/everwood-sfeertje

Heeft iemand warrior nun gezien? Zit echt met een what the fuck did I just watch gevoel

Ik kijk nu The Casketeers. Niet voor iedereen maar Ik vind het mooi om een uitvaart uit een andere cultuur te zien. Zoveel gezang en vaak ook een haka. Mijn vader is overleden aan het Corona virus en voor mijn gevoel was het afscheid minder persoonlijk. In die zin dus ook heel goed om eens te kijken denk ik. (voor de zekerheid een spoiler gemaakt omdat ik niemand wil triggeren) Ze volgen ook leuke mensen! Aanrader.

2 likes

Iemand al begonnen aan Cursed? Trailer lijkt wel goed , maar verhaallijn heb ik m’n twijfels over. En de hoofdrolspeelster is die chick van 13 Reasons Why

Heb van de week Elite afgekeken. Zag dat er nog een seizoen 4 komt. Maar denk niet dat ik die ga kijken als die uitkomt. Voor mij is het verhaal ook gewoon klaar nu…

Ik heb de eerste aflevering gezien en ben niet overtuigd. Het ziet er allemaal zo neppig uit. Zelfde had ik met de Witcher, alsof de kostuums bij de plaatselijke feestwinkel zijn gekocht.

2 likes

Ja vind ik ook. Vond 3 niet mega goed maar wel een mooi einde, zo samen.

Edit: volgens mij wordt 4 ook met grotendeels andere leerlingen / hoofdrolspelers.

Quick question: Good Girls of Sweet Magnolias?
Ben klaar met Brooklyn 99, Working Moms en Modern Family. Wel ook nog seizoen 2 van Dead to Me aan het kijken maar heb ik nu even geen zin in. Dus:

• Sweet Magnolias
  • Good Girls

0 stemmers

ik ben aan Indian Matchmaking begonnen en ik vermaak me prima.

2 likes

Ik snap een paar dingen niet uit good girls tm seizoen 2

1 waar is de kanker van dean heen? Nadat beth er achter komt dat hij niet echt ziek is wordt er geen woord meer over gerept? Vind dat raar

2 die undercoveragent die aanpapte met annie voor james turner, hoe komt die nu ineens uit bij de autogarage van beth? En wat was dat wat rio wilde vertellen? Is 1 scene ervoor dus even samen

Mijn vriend is na anderhalve episode in slaap gevallen en ik ging forummen. Trailer leek veel beter dan wat het feitelijk is, ben nu halverwege episode 3, maar het verhaal kan me niet zo boeien, helaas.

1 like

Aflevering van Good Girls gekeken, liked it! Dank voor de input!

1 like

Cast van Élite S4 is bekend, er blijven toch meer acteurs dan ik dacht:

2 likes

Ik moet wat dingen kwijt over Dark

Ik heb Dark dus afgekeken en ik overall een mega goede serie. Vooral het eerste seizoen vond ik tof. Tweede werd mega ingewikkeld, maar vond ik nog wel leuk. Derde seizoen vond ik meh. Ik vraag me af of ze vanaf het begin al wisten dat ze het zo wilden laten eindigen of dat ze gewoon niet meer wisten hoe het allemaal kon kloppen. Met een tweede en in de allerlaatste aflevering zelfs derde originele wereld. Zeker ook omdat mensen in Eva’s wereld opeens overal naar toe kunnen reizen met die bollen. Ik vond dat juist sterk aan het begin dat het loops waren van 33 jaar. Daardoor bleef het ook overzichtelijk, die mensen van Eva gingen gewoon overal en nergens heen. Dan opeens die rare parallelle gebeurtenissen waarin alt-Martha Jonas wel en niet komt halen tijdens de apocalyps. Dat hebben ze volgens mij nooit meer echt uitgelegd behalve dat Eva het vertelde adhv het infinity teken. Waarom die zoon van Jonas en alt-Martha al die mensen vermoordde is me ook niet duidelijk geworden. En hoe is het mogelijk dat Claudia opeens wist wat er was gebeurd en dat alle oneindige loops daarvoor nooit is gelukt? Is het overigens ooit duidelijk geworden wie Alexander heeft vermoord? Alle familiebanden en tijdreizen snap ik wel en dat vind ik super tof aan de serie, maar dit zijn wel echt wat punten die ik niet goed heb begrepen.

2 likes