Ohhhhyes
Zeker kijken! Eén van de beste series ooit. Ik kijk hem nu voor de 2e keer. Op hun website vind je ook een hele stamboom die je per seizoen en aflevering kunt bekijken (zodat er geen spoilers in staan).
Ik wil een nieuwe serie beginnen, maar kan niet kiezen.
Welke zal ik als eerst kijken?
- The sinner
- Lucifer
- Good girls
- Dark
0 stemmers
Mij lukte het niet dus ik ben gestopt
Ik heb nog wel twee underrated serietips; helix en zoo. Helix staat helaas niet meer op netflix maar gaat over een virus dat uitbreekt ergens op de noordpool en in seizoen twee op een eiland. Zoo gaat over dieren die heel intelligent worden en hoe de mensheid daar dan mee omgaat. Staat wel op netflix.
Good Girls want
Samenvatting
Zat net even in de zoekbalk te kijken of meer mensen Valeria kijken/hebben gezien. Ik ben bij aflevering drie en vind het leuk! Mooi aangekleed ook allemaal. En ik heb volgens mij zelfs een IKEA stoel gespot.
Thanks allemaal! Ik ga nu starten met good girls
Impopulaire mening, maar RHOA en RHOBH >>> RHONY.
Nohh ik zag de laatste tijd op het forum veel tips voor series die Amazon Prime staan. Dus ik wilde daar een abonnement op nemen, maar dat kan blijkbaar alleen als je een creditcard hebt
ik vind het ook veel duidelijker, deze aflevering had er seizoenen geleden al moeten zijn. Omdat Het al zo lang over die Flame gaat en ik vond dat zo onduidelijk, en nu weten we de origine daarvan én van de anomaly én van de disciples én Trikru, dus wat dat betreft was het wel verhelderend.
Ik ben gisteren ook begonnen aan the dark en tot nu toe vind ik het heel goed!! Kan niet wachten vanavond verder te kijken haha
Tot nu toe valt het me nog mee met die verhaallijnen, vind het nog wel goed te volgen (maar ben ook pas bij aflevering 3)
Ik ben juist afgehaakt rond de 3e aflevering. Ik vond Valeria zo’n irritant personage.
Ben net begonnen aan season2 van RHONY maar ik vind beverly hills ook leuker. Daar is het allemaal wat extravaganter met die enorme huizen en privé jets etc haha + ze zijn ook meer een groep daar
Ohhh jullie hebben het over een serie. Ik vond de eerste 5 min van die film zo saai. Zal de serie eens opzoeken
Ik vind het ook zo leuk dat deze aflevering zo vaak weer terugkomt, the darkest timeline.
Yes Greenleaf <3 laatste seizoen dus, jammer!
Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe serie Cursed, hij heeft een 9.1 op IMDB.
@Marquez ik vond Valeria leuk! En wat een knappe man is Victor.
Jaaa ik vind Victor ook echt Die ogen. En dan dat lachje ook van hem. Pff, ik snap die Valeria wel hoor, haha.
En @Glitterpen oh echt? Ik vind haar eigenlijk wel heel leuk. Waarom vind je haar irritant dan?
–
Ik vind hem stiekem wel een beetje om Liam hemsworth lijken maar dan nog knapper.
Ja precies, en RHONY bevat niet genoeg drama voor mij haha!
Ja die ogen. Ik snap haar ook, haha
Ik vond dat ze alles en iedereen de schuld gaf van het niet succesvol-zijn behalve zichzelf en ik ik vond haar zo egoïstisch overkomen. Misschien dat dat minder wordt later maar ik ben inmiddels afgehaakt dus geen idee!