Echt een saai seizoen maar las dat ze āt einde niet meer konden filmen ivm corona dus het voelt niet af
Zo ik heb deze ook even gebinged in 2 weken en ik ben er helemaal vol van gewoon. Wat een steengoede serie zeg. En nu heb ik ook de hele tijd muziek van Kate Bush in mn hoofd
Iemand een idee waar ik nog Greys Anatomy seizoen 16 kan kijken? Ben pas net klaar met 15 en heb het dus gemist op tv
Volgens mij staat het op Amazon Prime, maar heb ik zelf niet, dus weet het niet zeker
Nope.
Gaat ook nog wel even duren denken. Dat seizoen is pas net uitgezonden en is vanwege corona ook niet compleet.
Deze heb ik gister gekeken haha. Lekker alleen thuis met allemaal snacks op me heen. Ik voel me ook zo oud nu als ik kijk naar van die tieners die dan elkaar helemaal āthe oneā vinden en true love. En dan denk ik echt, ja het kĆ”n, maar waarschijnlijk groeien jullie uit elkaarš
The one vinden Ʃn gewoon toegelaten worden als je ineens bedenkt dat je naar Harvard wil omdat je vriend daar ook zit haha en waarmee je waarschijnlijk toch uit elkaar groeit idd
Via een vpn op de Amerikaanse Netflix kijken.
The Old Guard gezien en wat een film! Vond hem echt leuk en Charlize Therton is echt een steengoede actrice. Ze is ook echt knap. En klopt het dat er een Nederlander mee deed?*
En, zo leuk, de boefjes staat dus ook op Netflix! Die gaan we snel even kijken, geweldige jeugd sentiment ;D
*Even gegoogled, maar ja dat klopt dus! Marwan Kenzari. Vond dat hij het goed deed en overtuigend was. Sowieso ook echt een leuke vent. Vind hem in Hartenstraat ook te cute.
Ik ben eindelijk begonnen aan Mad Man en ben meteen verslaafd! Wat n heerlijke serie en eigenlijk gebeurt er niks maar toch zit ik elke aflevering weer 45 minuten geboeid te kijken. Normaal ben ik super afgeleid, maar niet bij Mad Man.
Love it, maar goed iedereen kent het natuurlijk allang.
Ik heb Mad Men vorig jaar voor de eerste keer bekeken. Op een gegeven moment is het inderdaad stommer/saaier maar even doorzetten. Vond het laatste seizoen echt weer heel leuk en was het waard. Veel plezier!
Love Betty en Peggy
JOANā¤ļø
@Zemraluani ik zou ook zeker gewoon ādoorzettenā tot het einde want het laatste seizoen + allerlaatste aflevering zijn echt het kijken waard!
Elle keer als ik Dean zie uit Good Girls, denk ik dat er zever uit zijn mond zal lopen.
Haha dit hoor ik echt vaak . Ben er zelf ook niet doorheen gekomen
Klinkt vet interessant! Sowieso is dat echt een hele kunst opzich, de hele aankleding van de personages en decors enzo. Ik vond dat bij de film āA shape of waterā ook echt gigantisch fascinerend. Weet je toevallig ook waar je Mad Men kan kijken?
omg logisch ook ik zit zelfs in dat topic . thanks
Leuk!!! Thanks ga t checken
Ik zit trouwens al twee dagen te zoeken naar de whiskey glazen die don op kantoor heeft, ik wil die ook! Sowieso de hele sfeer en look is
Ik heb soortgelijke glazen jaren geleden eens op Etsy gekocht, vintage uit de VS!
Eh nee want Rio moet juist praten, dat maakt hem NOG SEXIER. Maakt niet uit wat hij zegt