Oooh goeie daar ga ik eens naar kijken!! Ik zag hier ook nog een aantal tips
Heb toen zelf uiteindelijk 1 van bobbi brown gekocht, maar die was uiteindelijk veel te glanzend. Qua kleur kwam die wel goed overeen. Brocade heet die.
Oooh goeie daar ga ik eens naar kijken!! Ik zag hier ook nog een aantal tips
Heb toen zelf uiteindelijk 1 van bobbi brown gekocht, maar die was uiteindelijk veel te glanzend. Qua kleur kwam die wel goed overeen. Brocade heet die.
Voor diegenen die the dark aan hebben geraden: thanks, ik heb nu dus geen leven meer.
Maar even serieus: Beste serie ever!
Hier bijna hetzelfde gevoel, haha, en volgens mij blijft het zo. De enige storyline die mij enigszins aanspreekt is die van Carlota. Die mannen doen mij niets en ik vind ook Alba erg irritant (sorry voor de fans). Verder wel leuk dat het een historische serie is.
Vandaag Dark afgekeken. Wat een geweldige serie en een fantastisch einde. Ik was echt bang dat er niks van zou snappen maar uiteindelijk kwam alles zo mooi samen. Ga het over een tijdje nog een keer terug kijken. Niet echt een spoiler maar toch even geblurd voor de zekerheid.
Dit is echt een van mijn favo series! Ook al worden de laatste seizoenen een beetje too much. Je gaat vanzelf van de personages houden, ik wel tenminste
24 juli staat kissing booth 2 op netflix. Is er nog een klein kind zoals ik die daar naar kan kijken? Toegegeven alleen maar vanwege jacob.
Ik kijk please like me maar die hoofdrolspeler is echt overuidelijk ouder dan 20 en dat is natuurlijk normaal, maar in deze serie had het echt niet gehoeven
Omg the kissing booth 2 staat erop!! Vreselijk verhaal vast maar sowieso kijken!
Verhaal doer er niet echt toe bij dit soort films toch? Heb ook zin om te kijken!!!
Precies gewoon lekker tijdverdrijf, ik ga maar meteen kijken want vakantieee
Seizoen 4 van the bold type staat op prime
Indian Matchmaking is echt een pareltje. Grappig om te zien hoe zoân dametje mensen aan elkaar gaat koppelen. En al die mensen met 1347282 eisen en verwachtingen. Love it.
Ik zag gister de eerste twee afleveringen, maar man wat is die ene advocate(?) vervelend zeg echt onuitstaanbaar.
Jaaa haha. High maintenance, arrogant, allerlei eisen, negatief. Maar komt ook door haar moeder volgens mij: âMinimaal drie opleidingen. En nooit lager dan een 10 thuiskomenâ. Moeilijk om dan normaal op te groeien.
Gaat ook niet veranderen
En als de ouders van haar potentiële man ook eisen gaan stellen gaat het helemaal nooit lukken, dan is zij ook niet goed genoeg
Ben benieuwd of ze een match gaat vinden!
Heeft iemand Stateless al gezien? En is t wat?
Omg dit ga ik vanavond kijken, ZIN IN
Jaaaa zeker een aanrader.
Ik ben begonnen aan the sinner, iemand had dat einde al gespoild en ik wilde t even lezen maar ik kan de post niet vinden⊠wie was dat?