Hey mama
Nee, eerder afkeer haha
Echt klokslag 6 uur race ik weer naar huis voor Good Girls
Echt? Ik vond de looks uit de latere seizoenen juist supertof! En alle mannen aan de snor
Ik had hetzelfde gevoel en De storyline tussen annie en josh cohen kon ook veel beter. Heeft zij dan nooit geluk in de liefde?
Ik heb net in 1 zitting de miniserie Fear City gekeken op Netflix. Hele grote aanrader als je fan bent van maffiaverhalen!
Ik ben bezig met Dear White People (S1E7) , maar ik kom er niet in. Moet ik doorkijken of niet?
Ik wil nog zoveel series (af)kijken, dat ik nu gewoon niks kijk omdat ik niet weet wat. Wat zouden jullie kijken?
- Call the midwife seizoen 7
- Jane the virgin seizoen 5
- Little fires everywhere seizoen 1
- Good girls seizoen 1
- Dead to me seizoen 1
0 stemmers
Waar kijk jij call the midwife? @Superheroes Ik ben toen gestopt omdat āie niet meer op Netflix stond maar ik wil graag verder kijken.
Ja dat had ik inderdaad ook! Kijk het nu op de Amerikaanse Netflix via een vpn.
Mensen rond mij vonden Dear White people heel goed maar ik kon er ook niet inkomen (heb toch verdergekeken en was niet overtuigd) dus ik zou zeggen niet verderkijken
Welke VPN? Ik heb heel lang een betaalde gehad maar Netflix trapte er niet in
Surfshark, is ook een betaalde, bij mij trapt die er wel in.
Dark seizoen 3 aflevering 1t/m 3
We hebben seizoen 1 en 2 gebinged en nu bij seizoen 3 denk ik: heh? In de eerste aflevering gaan ze toch terug in de tijd en voorkomen ze dat die dude überhaupt het tijdreizen uitvindt, waardoor die 3 werelden ontstaan. Maar de aflevering erna zien we toch weer Adam en Eva? alsof die hele eerste aflevering nooit is gebeurd. Ik begin nu echt een beetje de draad kwijt te raken. De eerste twee seizoenen vond ik echt super goed maar nu vind ik het wel heel ingewikkeld worden allemaal
Het komt goed. Ik zat tijdens seizoen 3 ook regelmatig zo maar het komt allemaal bij elkaar.
Ah kijk, dat geeft me hoop! Dan zetten we even door
Ik vond het ook niet leuk. Eerste twee seizoenen heb ik in 3 dagen uitgekeken, maar bij seizoen 3 had ik echt zoiets van okeee⦠t moet maar
Las een interview met de maker van het programma en ze zei dat dat dus expres was gedaan om een seizoen 2 te krijgen haha.
Heb ik een paar weken geleden al gekeken haha.
Ik heb alle vier seizoenen van The Bridge uitgekeken, en nu kan ik wel janken dat het klaar is. Vond het zoān goede serie, werd er helemaal in meegenomen.
Ik heb in 2 weken alle seizoenen Grace and Frankie gekeken en vind het nu zooo jammer dat ik klaar ben
Heeft iemand hier aanraders qua series die een beetje vergelijkbaar zijn? Vond Grace and Frankie lekker luchtig en makkelijk wegkijken, en vermijd veel romantiek een beetje vanwege liefdesverdriet haha en dit was echt perfecte afleiding. Dus wil niet een of andere zwijmel serie kijken, maar ook weer geen detective achtige serie waar ik mijn aandacht heel erg bij moet houden.
Dead to me, sex education en atypical vond ik bijv ook erg leuk, maar heb ik dus ook al allemaal gezien nu