Series & Netflix #2

Vraag over laatste aflevering stranger Things

Wie is die man die na de aftiteling in die kooi werd opgesloten?

Dat is net de vraag. Ik heb meerdere theorieën gelezen, sommige mensen denken Hopper (lijkt me niet zo waarschijnlijk), anderen denken Brenner of de burgemeester. Ik denk zelf dat het Brenner is!

Edit: vraag verkeerd gelezen, moet naar bed denk ik

ik ging er vanuit dat dat gewoon een random Russische gevangene was en niet perse iemand die relevant is voor het plot eigenlijk

1 like

Haha! Ah ok, tnx :slight_smile:

1 like

Ik heb stranger things af!

Net zoals iemand anders ook al zei vond ik dat er dit seizoen vrij weinig gebeurde voor de tijd die het duurde, maar ik heb er wel weer van genoten!

1 like

Echt heeeeel spannend zou ik het niet noemen, maar toch kijkt 't wel lekker weg hoor! Wij zitten bij aflevering 8 geloof ik.

Bedankt voor het delen. Ik vind dit wel interessant. Ik heb gisteren alleen de eerste aflevering gezien en ik miste daar in wel nuance. Die jongens worden een beetje afgeschilderd als kleine Engeltjes die toevallig in het park waren. Ik moet de rest nog kijken.

1 like

Mee eens. Heb gisteren Central Park five gekeken via NPO en deel deze mening. Ik moet when they see us nog wel kijken.

1 like

Net de laatste aflevering van Stranger Things gezien.

Ik heb geloof ik drie keer zitten snotteren. Ik vond die brief van Hopper zó lief en herkenbaar (ik had gisteren toevallig een gesprek met iemand over het te snel opgroeien en willen beschermen van mijn 14-jarige nichtje etc dus deze was right in the feels). Vind het super jammer dat Billy eruit is, want ik was juist zo blij dat hij zo’n grote rol had gekregen, haha.
En de scĂšne met Suzie vond ik fantastisch, super cringy maar op een perfecte manier.

8 likes

Op een bepaald punt in Stranger Things dacht ik ook dat ik Glee aan het kijken was :thinking:

7 likes

Handmaids tale s3e8

Samenvatting

wow heftig met ofmatthew zeg pff

Ik had al ergens gelezen in een interview dat de backstory van Aunt Lydia terug zou komen maar ik vond het eigenlijk maar slapjes. Ik had iets heel heftigs verwacht, waardoor je haar acties soort van zou begrijpen, maar vind haar echt een draak.

En de waterfords (eigenlijk afl7 maar heb ze achter elkaar gekeken) kunnen me echt niet meer boeien. Ik hoop niet dat dat verhaal erop uitdraait dat er allemaal politieke dingen gebeuren, zoals dat Emily wordt veroordeeld of wat dan ook.

2 likes

Vind The Rain echt zĂł slecht maar toch blijf ik kijken

1 like
The handmaids tale s03e8

ik moet ook echt lachen om de reacties op facebook om deze backstory : Aunt Lydia seriously just wanted the D and because she didn’t get it, everyone else has to pay the price. :woman_shrugging::rofl:’’ onder andere hahahaha.
Ik heb het idee dat ze dit seizoen naar iets groters aan het toewerken zijn. Misschien dat Luke wordt uitgeleverd ofzo, of iets met Emily inderdaad. Dat June nog leeft is eigenlijk ook zo ongeloofwaardig.
Oh en ik vond het neerschieten van Ofmatthew ook wel een dingetje, want ze is zwanger? Dat ze dat dan zomaar doen

5 likes
Handmaids tale S3E8

Hahahaha ja inderdaad.

Ja ik denk ook zoiets. En ik vond het ook heel gek want de schade leek heel groot. Ik dacht eerst dat ze haar in haar schouder hadden geschoten maar dat bloed kwam daar volgens mij niet vandaan

Trailer Handmaids tale s3e9 - niet openen als je die nog niet wilt zien

Maar goed in die trailer ligt ze dus in coma in het ziekenhuis. En Janine komt er ook zowat ongeschonden uit? Die werd helemaal in elkaar geslagen maar ze heeft alleen een stukje gaas voor dr oog.
https://www.youtube.com/watch?v=XmtzUGhjZjI

1 like

Handmaid’s tale S3e8

Ik vond juist die backstory van Lydia goed! Ze heeft vermoedelijk jarenlang haar eigen veilige wereld gecreĂ«erd, en als ze daar uitstapt wordt ze meteen afgewezen. De ultieme bevestiging van haar geloof (man/vrouw interactie moet geminimaliseerd worden, kinderen moeten worden beschermd tegen ouders ‘who are unfit’) en aanleiding voor haar radicalisering. En die uithuisplaatsing van het kind is haar eerste stap in de richting van de vrouw die ze nu is (incl. het opgestoken haar, terwijl het eerst los zat). In dit interview wordt het wel goed verwoord https://www.vulture.com/2019/07/the-handmaids-tale-recap-season-3-episode-8-unfit.html. Ben nu trouwens bij iedere uitspatting van June bang dat ze die ringen door haar mond krijgt, lig daar nog steeds wakker van.

Ik heb net het boek uit dus ik zit er echt lekker in haha.

7 likes

Stranger Things helemaal gezien en ik denk:

Spoiler

Dat Hopper volgend seizoen wel weer terugkomt. Dat seizoen 4 draait om de zoektocht naar Hopper omdat ze aanwijzingen vinden of krijgen dat hij nog leeft.

2 likes

Handmaids tale s3 e8

Samenvatting

Ik ga dat nog even lezen! Thanks. Ik snapte wel wat ze ermee wilden vertellen maar voor mij kwam het niet helemaal uit de verf, omdat het zo kort door de bocht leek en oorzaak en gevolg elkaar een beetje snel opvolgden (misschien maakten ze wel een flinke tijdsprong, maar dat was helemaal niet duidelijk).

1 like

When They See Us afgekeken. Aanrader!
Het heeft 4 afleveringen maar het raakt wel

@Fenayi Hopperdehop acteur heeft momenteel langer haar en een baard. Dat zal wel zijn gevangenislook zijn.

6 likes

Seizoen 7 van Suits staat op Netflix :smile:

2 likes

Wat vinden jullie tot nu toe van het nieuwe seizoen Big Little Lies? Vind het een beetje mehh? Vond het vorige seizoen veel spannender, ik had het idee dat daar veel meer gebeurde?

1 like