Theorie over het einde van Stranger Things
Ik denk ook dat Hopper niet dood is, maar dat hij the American is lijkt me te makkelijk? Ik denk inderdaad niet dat hij dood is,het zou kunnen dat hij om zichzelf te redden de gate door is gegaan en nu vastzit in de upside down. Ik las ook iemand die dacht dat Brenner the American is, lijkt me wel aannemelijk omdat ik me niet voor kan stellen dat ze niet ingaan op de siblings van El terwijl daar nog zo veel verhaal uit te halen is. Vond het ook wel jammer dat daar dit seizoen niks mee gedaan is, had het wel interessanter gemaakt denk ik.
Algemene mening over seizoen 3
Ik vond het leuk om te kijken, love de karakters en ook echt weer goed geacteerd maar story-wise vond ik het niet zo sterk? Ik vond het een beetje veel van hetzelfde maar dan net anders, zegmaar. Geen Amerikanen maar Russen in een lab, niet de Demogorgon maar de Mind Flayer, etc. En hoewel er meerdere belangrijke verhaallijnen waren en het best wel snel ging allemaal heb ik tegelijkertijd het idee dat er niet zo heel veel gebeurd is? Denk dat ze er wat verhaal betreft meer uit hadden kunnen halen (bijvoorbeeld Elâs backstory dus), maar wie weet komt dat volgend seizoen nog.

Echt, dat einde.