Series & Netflix #2

Met een VPN via de Amerikaanse Netflix?

1 like

Ik moest ook 2 keer kijken.

1 like

Er staan 14 seizoenen op videoland

Theorie over het einde van Stranger Things

Ik denk ook dat Hopper niet dood is, maar dat hij the American is lijkt me te makkelijk? Ik denk inderdaad niet dat hij dood is,het zou kunnen dat hij om zichzelf te redden de gate door is gegaan en nu vastzit in de upside down. Ik las ook iemand die dacht dat Brenner the American is, lijkt me wel aannemelijk omdat ik me niet voor kan stellen dat ze niet ingaan op de siblings van El terwijl daar nog zo veel verhaal uit te halen is. Vond het ook wel jammer dat daar dit seizoen niks mee gedaan is, had het wel interessanter gemaakt denk ik.

Algemene mening over seizoen 3

Ik vond het leuk om te kijken, love de karakters en ook echt weer goed geacteerd maar story-wise vond ik het niet zo sterk? Ik vond het een beetje veel van hetzelfde maar dan net anders, zegmaar. Geen Amerikanen maar Russen in een lab, niet de Demogorgon maar de Mind Flayer, etc. En hoewel er meerdere belangrijke verhaallijnen waren en het best wel snel ging allemaal heb ik tegelijkertijd het idee dat er niet zo heel veel gebeurd is? Denk dat ze er wat verhaal betreft meer uit hadden kunnen halen (bijvoorbeeld El’s backstory dus), maar wie weet komt dat volgend seizoen nog.

5 likes

Ik gebruik Express VPN! Werkt goed, alleen heb wel een abonnement moeten nemen omdat de proefperiode voorbij is

Ow, je bent mn held! Ik zat mijn hoofd er echt over te breken waar ik hem nou van kende! En IMDB was ook al weinig helpfull.

1 like

O suf, sorry.

Volhouden, haha! Het is het echt zo waard. Na ongeveer 4 afleveringen in seizoen 2 zat ik er weer helemaal in en snapte ik het weer. Heb het hier ook al eerder aangegeven, maar op Reddit zijn meerdere stambomen te vinden van alle personages en hun relatie tot elkaar. Dat kan ook echt nuttig zijn tijdens het kijken.

Ik ben nu zelf op de helft met Stranger Things.

2 likes

Ja net begonnen, maar moet nog wel een beetje inkomen. Hoe ver ben jij?

Ik moet nog een afl van stranger things maar die kan ik pas morgen kijken. Heb ook zo’n zin om alle spoilers enzo in dit topic te lezen hahaha

1 like

Ik heb nu 2 afleveringen van seizoen 3 van de Handmaids Tale gekeken maar het kan me op een of andere manier niet meer zo boeien als de eerdere seizoenen. Wordt het nog beter?

Alleen als je minstens Stranger Things seizoen 1 hebt gezien.

19 likes

Ja ik heb alles gekeken.

ECHT GEJANKT bij Stranger Things. Ik wil niet zo lang wachten op een nieuw seizoen, help. :sob: Echt, dat einde.

Hopper is sowieso niet dood, maar ik werd er echt zo enorm emotioneel van, jemig

4 likes

Ik vind de trailer al eng

Is dit geen film?

Dit is een film geen serie.

Stranger Things seizoen 3 einde

Ik vond dit seizoen echt het leukste! Mn lievelings karakter is toch wel Steve. Het einde was echt janken maar ik lees nu dus dat Hopper misschien nog leeft?! Ik heb dat hele stuk gemist met een gevangenis? Ik ga ff op Youtube kijken.

Edit: Oke ik heb gewoon weggeklikt toen de aftiteling begon. Als ik dit had gezien was ik niet half zo hysterisch aan het huilen geweest hahaha.

1 like

Over punt 4: Je bedoelt toen de meiden er bewust voor kozen even zelf iets te gaan doen zonder de jongens en ze toen maar gingen
 shoppen

Over punt 9: Ja huh? Wat een onzinnige plotline zo, ik dacht serieus dat daar in de ontknoping nog iets mee gedaan zou worden. Ik hoop dat dat in een volgend seizoen wel terug komt

Hahaha nee dat fie nancy vopr zichzelf opkwam en er was nog een moment dat ze zoiets hadden van jaa vrouwen zijn noet zwak maar kan dr ff nier opkomen.

1 like