Ik heb net het tweede seizoen van Instant Hotel gekeken. Vind het heel leuk en kijkt lekker weg. Vind het wel jammer dat ze het concept veranderd hebben in dit seizoen
Ja! Dat geld vond ik nog wel een goede maar de beoordeling was zo ongemakkelijk. Vond het veel leuker toen er nog een tweede groep kwam.
En dat koppel, ik heb soms echt met open mond en rollende ogen zitten kijken
Ahh ik vind het zo stom dat ze beginnen met superfantastisch, hier zit je op te wachten, best day ever. Maar wel met een hele nieuwe cast. Is te verwachten natuurlijk, maar dan is het toch niet hetzelfde vind ik.
Ik ben voor de derde keer aan You begonnen. Vind het zo saai, maar ik heb gelezen dat het spannend wordt. Klopt dat?
Het wordt wel beter, maar de hype snapte ik ook niet. En eerlijk gezegd vond ik de vrouwelijke hoofdpersoon bloed irritant
vond dit echt complete waste of time, wat een vreselijke serie
Eens. Bungelt op eenzame laagte in mijn lijstje van series.
iedere aflevering weer dacht ik, neee dit kan niet erger zijn dan de vorige. wat een prestatie.
Hahahaha oke ik heb met pijn en moeite afl 1 afgekeken maar dan kies ik wel wat anders voor verder. Weet alleen nog niet watā¦
Ik heb het wel afgekeken maar ik vond het lastig volhouden vond de vrouwelijke hoofdrolspeler verschrikkelijk.
Het duurde even, maar ik kijk nu eindelijk true detective! Wilde die serie al zolang zien!
zijn hier ook mensen die younger kijken? ik ben echt fannnnn heb alle afleveringen gekeken in een paar dagen
Ik vind younger echt fantastisch. Kijkt zo heerlijk weg. Merk alleen wel dat ik het eeuwige geswitch in vriendschappen relaties vervelend begin te vinden.
yesssss, ja ik vind het ook heerlijk wegkijken!!
ik begrijp wel wat je bedoelt ja, maar ik vraag me wel echt af of de volgende combi josh & kelsey wordt, of dat het toch weer josh en liza wordt? wat denk jij?
Ik denk weer Josh en Liza, Kelsey en Josh zou wel echt een breuk in de girlcode betekenen. Wel weer veel drama dan.
ja zou zeker een harde dreun zijn voor de kelsey en liza vriendschap, maar aangezien ze wel al gezoend hadden toen een x ergens op een weekend weg en ze wel veel spanning hebben (heb ik t idee)⦠ze passen wel goed bij elkaar. maar ik zie toch liever josh en liza dan weer denk ik. ben charles een beetje zat aan het worden? terwijl ik m eerst echt heerlijk vond!
Ik vind Charles echt een nare verrader. Vind die hele verhaallijn ook echt niet leuk, want ik was eerder echt into Charles en Liza en vind het nu verschrikkelijk. Met wie zie je Liza voor je in een geval van Josh Kelsey?
Aaah gelukkig, ik voelde me al bijna lullig dat ik charles niet meer leuk vond, terwijl eerder in de serie was die lijn inderdaad juist helemaal leuk!!
Ooooooeh lastig, ik zie niet echt iemand voor me die op het moment in de serie zit die iets voor liza zou kunnen zijn. misschien een nieuw iemand? jij??
Ik heb the crown net uit, ga Prince Philip zān humor missen haha
De nieuwe aflevering van the handmaidās tale vond ik erg goed. En heel mooi gefilmd!