Vandaag (19 juli) komt deel 3 van La Casa Del Papel uit oo Netflix! Nu al zoveel zin om te bingewatchen
Ik zie dus ook niemand voor me. Ben wel benieuwd want in Younger kan er dus volgende week al een compleet nieuw karakter zijn.
Ja, dat is zo onvoorspelbaar⌠maar teruggaan naar haar ex man zie ik sowieso nooit gebeuren, lijkt me ook echt stom!
Ik kijk al 3 dagen naar Vis Ă Vis. Ik dacht eerst dat het een OITNB kopie zou zijn, maar toch niet. Ik zit er helemaal in, goede serie!
Kan je op netflix zoeken wat je al gezien hebt? Heb hele goeie series gezien maar kan zo moeilijk namen onthouden.
Ik vind Pose ook echt een aanrader!
Ik vind Younger echt saai nu
Vind Trinkets wel een leuke serie, kijkt lekker weg. Ok wel beetje highschool achtig dus daar moet je van houden haha
Ja onder âmijn accountâ > kijkactiveit/viewing activity
Thank you
Net the missing s3 gekeken. Met moeite uitgekeken, geen aanrader. Waren gelukkig maar 6 afleveringen.
Ik wil nu eens beginnen met Game of Thrones, hoe kijken jullie dat?
Waarom gratis? Ik vind dat toch zo typisch, mensen die denken dat ze het volste recht hebben op allerlei gratis content ( muziek, film, etc).
Voor de kijkers van Vis a Vis: wat vind je van het karakter Zulema Zahir? Ik geloof dat dit echt zoân âyou hate her or you love herâ-personage is.
- me gusta <3
- neutral
- no estĂĄ bien >:(
0 stemmers
Always be my maybe op Netflix is echt heel leuk! Heb al heel vaak hardop moeten lachen
Ik vind haar wel leuk. Kijk je ook LCDP? Daar komt ze ook in terug. Sowieso, heb ik het idee dat de poule van Spaanse top acteurs niet zo groot is.
Zijn anderen ook weer begonnen aan het 3e seizoen van La Casa de Papel? Ik heb het gisteren en vandaag gebingewachted. Ik had niet helemaal door dat ik net de laatste aflevering heb bekeken.
De eerste twee seizoenen vond ik sterker en spannender dan dit seizoen.
lange reactie
Jammer dat je haar niet leuk vindt, want ze speelt inderdaad wel een prominente rol. Ik vind haar juist wel goed gecast, maar over smaak valt niet te twisten natuurlijk. Toen ze voor het eerst in beeld kwam in 1x1 dacht ik al meteen âdat is iemand met een bepaalde allure, die gaan we vaker zienâ. Op die manier vond ik het dus ook logisch dat zij een prominente rol ging spelen. Ze zijn nu bezig met een spin-off met Zulema en Macarena in de hoofdrol dus ik vermoed dat je die helaas ook niet zo leuk zult vindenâŚ
Het was mij idd ook opgevallen dat ze de enige moslima was en dat ze de slechterik is. Aan de andere kant wordt haar geloof niet vaak besproken en wordt ze niet stereotype neergezet, dus misschien is het niet expres gedaan? Ik weet niet of je oitnb kijkt maar ik vind Red bijv. wat dat betreft dan meer neergezet als een stereotype. Maar ze hadden beter wat meer moslimaâs in VAV kunnen doen, dat ben ik met je eens. En trouwens ook wat meer heterovrouwen die niet (vrijwillig) seks hebben met vrouwen, want je maakt mij niet wijs dat elke vrouw dit uiteindelijk gaat doen in zoân gevangenis.
Ja ik kijk ook LCDP! Ik heb het seizoen nog niet uit maar ik ben wel al voorbij de aflevering waarin ze tevoorschijn kwam. Vind het ergens ook wel een jammer dat ze daar ook al de slechterik speelt, omdat het zo een beetje dubbel voelt, maar het zijn natuurlijk wel andere karakters. Je ziet inderdaad wel steeds dezelfde mensen langskomen in die Spaanse series (in Gran hotel, Elite, Las chicas ook).
Ik vind seizoen 3 tot nu toe trouwens ook minder spannend
spoilers
Aan het begin dacht ik echt: wtf wat is dit slecht, toen Tokio en Rio op dat eiland zaten. Het was zo zoetsappig en zo stom dat ze op die manier met hun mobieltjes gepakt werden. Ik erger me sowieso vanaf het begin al aan Tokio, en het wordt steeds erger, haha. Verder vind ik de scènes met de stelletjes ook cheesy en vond ik het stukje waar Denver van seksisme beschuldigd wordt en genegeerd wordt door Monica ook totaal buitenproportioneel. Ik snap best naar welke maatschappelijke discussie die scènes verwijzen, maar Denver was echt alleen maar bezorgd om zân vriendin en kind. Vond jij dat ook? Ik weet niet hoor maar ik kijk deze serie meer voor de spanning dan voor de romantische subplots.
Hmm ja op die manier wel een beetje. Het kwam als volgt op mij over: Zulema is gewoon evil van zichzelf, en daarnaast is ze toevallig een moslima. Haar slechte daden worden niet aangestuurd door haar geloof. Maar misschien ben ik te naĂŻef daarin. Het grootste probleem is denk ik dat zij de enige âexotischeâ is.
En ik ben het eens wat betreft Red. Oitnb heeft wel de kans gehad karakters enorm uit te diepen omdat ze zoveel afleveringen tot hun beschikking hadden, dus dat hielp denk ik wel. En de afkomst van de karakters is een stuk diverser, waardoor niet het accent ligt op de Russische cultuur.
Als je Ziggo hebt dan via HBO. En anders kan je het alleen illegaal kijken volgens mijâŚ
Volgens mij kan dat niet. Ik houd nu op mân telefoon zelf een lijstje bij met wat ik gezien heb en wat nog niet. Raak anders totaal het overzicht kwijt.
Mosterd, zie net dat het wel kan. Vet handig!