Series & Netflix #2

Dat weet ik eigenlijk wel zeker, ook met hoe nostalgisch ze ineens deed tegen Fred en dat ze met 'm naar bed ging (dat mag toch niet in Gilead?). Vanaf het moment dat ze Fred die telefoon liet zien heeft ze hem erin geluisd, en die lulhannes is er met open ogen ingetrapt. Het zou me niet verbazen als ze volgende week ineens een deal blijkt te hebben gesloten waardoor ze Nicole weer mag zien, al hoop ik dat niet.

8 likes

Ik vind het altijd zo leuk om dit soort spoilers te lezen (ik kijk die serie niet) want als je niet zou weten waar het over zou gaan zou je echt zo :face_with_monocle::face_with_raised_eyebrow::persevere::thinking: zitten denk ik hahaha

7 likes

Ik heb net Sharp Objects gezien op HBO en hooooly shit wat een goede serie!! :flushed: Echt een van de beste die ik sinds tijden heb gezien. Is van dezelfde regisseur als Big Little Lies en het doet echt aan als een mengeling tussen True Detective en Big Little Lies. Het is trouwens gebasseerd op het boek van Gillian Flyn, tevens de schrijfster van Gone Girl!

5 likes

Ja doe! Ik heb mensen nodig om erover te kunnen praten :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Die gaat op m’n lijstje!
Ben nu Riviera aan het kijken, ook een aanrader.

1 like

Ja echt een hele goede serie, zit ijzersterk in elkaar en prachtig gefilmd.

1 like

Nooooo alles van OINTB gezien, ik ben nog steeds aan het huilen van de aftiteling waarin sommige van de acteurs ook moesten huilen :sweat_smile: Dit was echt een van mijn favo series ooit, ben in 2015 begonnen met kijken en vanaf dat moment elk jaar weer met smart op een nieuw seizoen gewacht. Ik vond geen enkel seizoen stom of duidelijk iets minder dan de rest, elk seizoen vond ik wel wat hebben. Ik ga de personages echt missen, van alle series die ik ooit heb gezien vind ik van OITNB de personages echt het meest memorabel.

14 likes

Aflevering 9 vind ik persoonlijk ook een mindere interessante aflevering. Maar even doorbijten en dan wordt het weer een stuk ‘leuker’!

1 like

Heb net de eerste aflevering van Mad Men gekeken en die Don is me een geile vent zeg jezus. Ga snel door met afl. 2.

9 likes

Haha, je hebt nog heel veel seizoenen te gaan.

Ik heb vandaag Working Moms uitgekeken. Binnenkort staat S3 op Netflix. Ik vind het echt een leuke serie. Heel veel zelfs ook meegemaakt met een kleine icm werk.

7 likes

Pfff wat is dat secret obsession een stomme kutfilm zeg. Had echt top cringe verwacht maar het was alleen maar saai.

1 like

Oitnb finale

ooh ik heb m’n ogen uit m’n kop gehuild op het einde! Bizar hoe je echt van personages lijkt te kunnen gaan houden. Ik shipte Zelda en Piper ook, en vond het ook heel tof dat zowel Pipers vader als Larry zich zo fel uitlieten over Alex. Ik ga deze serie echt missen.

Handmaid’s tale s3ep11

wat een fantastische aflevering, al miste ik Aunt Lydia en de andere handmaids. De Martha’s die de suite in Jezebels even lekker schoonmaakten en Winslow de oven in tilden, geniale scène. Wat ik even niet begreep was wat voor gezin dat was waar de Waterfords op bezoek waren.

2 likes

Handmaids tale se03e11

Het was mij niet helemaal duidelijk hoe dat zat met dat Lawrence op het laatst zei ‘They’re coming for us’. Bedoelde hij dat ze de Lawrences gingen arresteren? En stonden ze dan voor de deur of is dit iets wat hij verwacht in de toekomst? Moet zij met dat wapen zichzelf gaan verdedigen tegenover al die mannen met geweren?!

Dark seizoen 2:

Ik heb nu 3 afleveringen gezien geloof ik, dus dat belooft nog wat. :joy:

5 likes

Ik zit dus echt met een site ernaast om af en toe even terug te lezen hoe het allemaal al weer zat. Het is wel heel goed gedaan!

1 like

Ja klopt, daarna nog wel een volwaardige aflevering.

Ik vond het wel leuk

Ik vond die aflevering ook leuk! Al die flashbacks en reacties erop. Ik moest daar al een paar keer bij huilen haha

Ik meet een stamboom! Maar ik moet tegelijk oppassen dat ik daar niet te lang zit te zoeken en vervolgens allerlei dingen mis. Dat had ik aan het einde van de vorige aflevering (3 dus):

Toen Noah Claudia doodschoot, pakte hij natuurlijk die pagina’s en was hij van streek vanwege Charlotte. Dus ik opzoeken wie Charlotte ook alweer is (en eigenlijk had ik dat wel moeten weten, maar je verwacht die connectie niet) en vervolgens miste ik iets met een foto op een bord en Netflix startte de volgende aflevering al automatisch! Ik ben heel benieuwd waar het verder naartoe leidt allemaal.

Edit: het zou top zijn als je een informatie-knopje op je afstandsbediening hebt en daar op kunt klikken om even een foto te zien van de mensen waar ze het over hebben. :joy:

2 likes

Even een dikke aanrader: de HBO serie Euphoria. Gaat over Amerikaanse tieners die struggelen met mental health, drugs en de samenleving.

3 likes