Series & Netflix #2

Het komende seizoen gaat hoogstwaarschijnlijk over hoe en door wie Bryce is vermoord na die schietpartij door Tyler/Clay tijdens dat feest op school

1 like

Ohh je hebt hem gezien! Ik wil hem vanavond kijken.
Thanks for the heads up. Zakdoekjes in de aanslag dus.

1 like

Waar kijken jullie de laatste aflevering? 18 heb ik inmiddels gezien, maar aflevering 19 kan ik momenteel nog nergens vinden. Ben ook zo benieuwd naar het einde.

1 like

Ik weet wel het een en ander van Zweden af… Klopt, roken is daar veel meer een taboe en er zijn ook minder mensen die roken (er bestaat namelijk een alternatief dat meer sociaal geaccepteerd is en bovendien minder zichtbaar: snus -. https://nl.wikipedia.org/wiki/Snus ).
Ik vond het ook opvallend hoeveel er gerookt wordt in Bonusfamiljen. Ik weet eigenlijk niet in hoeverre men er op tegen is om dit op tv te laten zien (kan het trouwens wel even aan een Zweed vragen), maar een van de sterke punten van die serie is - naar mijn mening - dat juist menselijke imperfecties laten zien en misschien daarom ook roken.

2 likes

Heb je een pb gestuurd!

1 like

Net Aflevering 11 gekeken van The Handmaids Tail. Zo irritant dat ik nu weer een week moet wachten!

Ik ben ze aan het opsparen in de hoop dat ik niet kapot gespoilert word. Ik kan gewoon niet maar 1 aflevering van die serie kijken.

Dank! Ja van die imperfecties is inderdaad een mogelijkheid, daar heb ik ook aan gedacht, iedereen heeft goede en slechte eigenschappen, dat maakt de serie inderdaad sterk. Maar het gaat ook over ouders die het goed willen doen, en het slechtste voorbeeld is dan wel roken?

Ben heel benieuwd wat een Zweed er van vindt. Trouwens in Nederland is het verboden, omdat de opnameset een werkplek is. En daar is roken wel, en alcohol niet, verboden.

Ik heb gisterochtend meteen de nieuwe aflevering van The Handmaid’s Tale gekeken, maar ik moet er nog steeds telkens aan denken.

Wat een aflevering, ik vond het begin van dit seizoen wat traag en zat er iets minder in. Ook omdat ik seizoen 1 en 2 achter elkaar heb gekeken en ik nu steeds een week op een aflevering moet wachten. Maar ik vond het echt een heftige en indrukwekkende aflevering en dat einde was zoo sterk, zo mooi gefilmd en dan die muziek erbij! De roadtrip van de Waterfords vond ik ook sterk trouwens, dat even het ‘echte’ leven van voor Gilead weer lonkte en dat dat dan zo hard afgekapt werd.

9 likes

Flauw, maar love de tale-tail verwarring

23 likes

Haha oops :joy:

1 like

Iemand een film als aanrader om met je vriend te kijken? Houdt van actie etc

Flauw of echt leuk? Ik heb gister met de date the hangover gekeken. Maar misschien is dat te flauw, haha

Net seizoen 2 van Big Little Lies afgekeken. Ik had van te voren niet verwacht dat een tweede seizoen nog iets toe zou voegen, maar wow wat een seizoen! Meryl Streep :heart_eyes:

3 likes

Haha vond haar zo verschrikkelijk (maar ligt waarschijnlijk ook aan dr rol), maar wát een goede serie inderdaad :slight_smile: Vond het aan het begin van seizoen 2 nog een beetje mwah, maar aan 't einde zat ik er weer helemaal in.

4 likes
Big little lies

Ik vond vooral die rechtszaak zo goed gespeeld. Wat ik wel jammer vond is dag Bonnie haar verhaal zo onduidelijk was.
En Renata die even haar echtgenoot zijn
speelkamer vernielde :heart::heart:

3 likes

Haar personage is inderdaad verschrikkelijk, maar ik vond het heel goed gespeeld! Het begin pakte mij ook niet echt maar de laatste afleveringen waren echt goed.

Samenvatting

Ja die rechtszaak was echt goed gespeeld, ook door de kinderen. Het verhaal van Bonnie vond ik ook niet zo heel duidelijk. Haha ja het vernielen van die speelkamer :joy: Wel lekker cliché dat die man het met de nanny deed :roll_eyes:

The handmaid’s tale

Ben ik de enige die het idee heeft dat Serena Fred erin geluisd heeft?

3 likes

nee, dat dacht ik ook!

1 like