Series & Netflix #2

Heb recent 2 finales gezien :grin:

Jane The Virgin

Samenvatting

Ik vond het een leuke finale, ook leuk dat het toch wel Mateo was als narrator. Ik denk echter dat het hele seizoen een stuk beter had geweest als ze Michael gewoon dood hadden gelaten. Er zat echt een kwaliteitsverschil in de afleveringen met Michael en daarna, alsof ze maar wat deden met die storyline en daarna de goede vibe weer terug hadden.
Jammer dat het af is, maar ze hebben de juiste keuze gemaakt om het zo te doen, nu is het ook geen uitgemolken serie.

OITNB

Samenvatting

Leuk seizoen! Niet mijn favoriet maar ook niet slechter dan sommige seizoenen. Love hoe Daddy en Badison er meteen uitgekickt werden aan het begin, heb ze eerlijk gezegd ook niet meer gemist. Ik heb wel veel gedachtes

-Ik vond Piper en Alex niet zo leuk dit seizoen, hoe ze allebei vreemdgingen. Maar toch vond ik het wel leuk dat ze het lieten lijken alsof ze uit elkaar waren maar dat het toch niet zo was. (Wisten jullie trouwens dat in de allerlaatste scene de echte Piper en haar verloofde Larry zaten? Las ik later ergens haha leuk contrast)
-Ik ben zo blij dat Taystee niet dood is, maar vind het wel jammer dat de waarheid niet boven is gekomen. Ik miste dat eigenlijk nog, dat Cindy haar statement ging aanpassen.
-Als iemand me in seizoen 1 had gezegd dat ik heel sad zou zijn om Pennsatucky’s dood had ik ze niet geloofd maar here we are
-Ik stoorde me zo aan Daya dit seizoen, ik mis eigenlijk wel haar personage van s1. Sommige mensen zeggen ook dat zo’n klap in je keel echt niet goed is, dus ik denk dat ze toch wel dood is.
-Ik vond het echt goed dat ze aandacht hebben besteed aan ICE, maar ik ben zo sad voor al die personages die uitgezet zijn. Gelukkig heeft Blanca nog wel een goed einde.

Ik zou zo graag in de toekomst een aflevering willen die zich in de toekomst afspeelt, om te zien hoe het met ze allemaal gaat

11 likes

Ben nu bij aflevering 3 van vis a vis. Kunnen ze die vrouwen geen dikkere kleding geven want volgens mij hebben ze het heel erg koud
 pff non stop harde tepels

5 likes

Zo en die shirtjes schijnen zo erg door.

Haha ja echt non stop harde tepels hoe dan

Ik wil wat leuks kijken vanavond, mag wel een beetje spannend maar niet echt eng, hebben jullie tips? Ik kijk nu al de hele dag big bang theory haha

1 like

Ja daar las ik al veel over. Zal er aan beginnen!

1 like

Graag gedaan, ben blij dat het bevalt! :yellow_heart: Seizoen 3 komt 30 augustus erop. Seizoen 4 is ergens anders beschikbaar zie je inbox

Ik kijk ook al dagen big bang theory, haha, ik heb ook wel even genoeg Sheldon gehad

1 like

Handmaid seizoen 3 aflevering 12.

Dat Serena Fred heeft voorgeschoteld. Oh my oh my. En die zin van Moira was echt sterk. ‘you’re gender traitor!’ En je zag aan het gezicht van Serena dat dit echt binnen kwam. Ben heel benieuwd hoe dit verder gaat. Nu de vrouw van Lawrence dood is. Gaat hij alsnog mee op het vliegtuig. Gaat het allemaal lukken? Wat is June nog meer van plan. En hoe loopt het af met Fred? Wordt hij aangeklaagd? Zoveel vragen weer.

8 likes

Wauw ik had dit interview wel eens eerder gezien. Maar zo heftig dat zij in seizoen 7 heeft gespeelt wat haar in het echt ook is overkomen toen ze 14 was.

11 likes

Hallo spoiler

3 likes

Minder forummen meer kijken

4 likes

neeeeeee :sob: :sob: ze hadden een heel mooi rond verhaal met 5 seizoenen bij netflix gepitcht had ik gehoord, waarbij die 5 symbologie helemaal rond was en tot z’n recht kwam

Deze stond al op m’n lijstje maar ben door jouw enthousiaste berichtje nu maar begonnen, maar wow ik vind het allemaal best heftig zeg! Heb vanavond twee afleveringen gezien en dat was wel genoeg voor één dag denk ik haha. Wel echt prachtig gefilmd weer, al die HBO-series zijn esthetisch zo mooi! Ben benieuwd naar hoe het verder gaat!

1 like

Nee het is geen feel good serie ofzo haha. Maar ik vind het wel een van de weinige series die er niet omheen draait en dat kan ik wel waarderen. Heb alles in een dag afgekeken want ik vind niet snel iets super heftig en was gewoon te benieuwd hoe het verhaal zich verder zou ontwikkelen.

2 likes

Misschien even in een spoiler dit?

5 likes

Ik denk dat dat het verschil is. Net the dark seizoen 2 uit, maar steeds zaten er dagen al dan niet weken tussen voordat ik de volgende aflevering kon zien. Ik vond het daardoor echt verwarrend en kon het niet zo goed volgen. Ik vond het einde met martha heel verwarrend en te open eigenlijk. Bij een volgend seizoen (wanneer :tired_face:) maar een zondag reserveren :smirk:

Nu eindelijk verder met Stranger Things! Zin in (extra zin in door het herfstige weer).

1 like

Nee gewoon niet spoilen

7 likes

Ja ben ook nog niet klaar met oitnb, hoe moeilijk is het om spoilertags te gebruiken?

2 likes

Lees nu op verschillende fora en reddits dit:

&

wie weet

2 likes