Heb recent 2 finales gezien
Jane The Virgin
Samenvatting
Ik vond het een leuke finale, ook leuk dat het toch wel Mateo was als narrator. Ik denk echter dat het hele seizoen een stuk beter had geweest als ze Michael gewoon dood hadden gelaten. Er zat echt een kwaliteitsverschil in de afleveringen met Michael en daarna, alsof ze maar wat deden met die storyline en daarna de goede vibe weer terug hadden.
Jammer dat het af is, maar ze hebben de juiste keuze gemaakt om het zo te doen, nu is het ook geen uitgemolken serie.
OITNB
Samenvatting
Leuk seizoen! Niet mijn favoriet maar ook niet slechter dan sommige seizoenen. Love hoe Daddy en Badison er meteen uitgekickt werden aan het begin, heb ze eerlijk gezegd ook niet meer gemist. Ik heb wel veel gedachtes
-Ik vond Piper en Alex niet zo leuk dit seizoen, hoe ze allebei vreemdgingen. Maar toch vond ik het wel leuk dat ze het lieten lijken alsof ze uit elkaar waren maar dat het toch niet zo was. (Wisten jullie trouwens dat in de allerlaatste scene de echte Piper en haar verloofde Larry zaten? Las ik later ergens haha leuk contrast)
-Ik ben zo blij dat Taystee niet dood is, maar vind het wel jammer dat de waarheid niet boven is gekomen. Ik miste dat eigenlijk nog, dat Cindy haar statement ging aanpassen.
-Als iemand me in seizoen 1 had gezegd dat ik heel sad zou zijn om Pennsatuckyâs dood had ik ze niet geloofd maar here we are
-Ik stoorde me zo aan Daya dit seizoen, ik mis eigenlijk wel haar personage van s1. Sommige mensen zeggen ook dat zoân klap in je keel echt niet goed is, dus ik denk dat ze toch wel dood is.
-Ik vond het echt goed dat ze aandacht hebben besteed aan ICE, maar ik ben zo sad voor al die personages die uitgezet zijn. Gelukkig heeft Blanca nog wel een goed einde.
Ik zou zo graag in de toekomst een aflevering willen die zich in de toekomst afspeelt, om te zien hoe het met ze allemaal gaat