Ik heb The OA niet gezien maar je screenshot wel gelezen en snap er echt geen ruk van. Alinea’s 1, 2 en 4 snap ik. Maar dan die derde? What the. Je moet duidelijk de serie gezien hebben.
Haha ja dat is een reference naar S2 idd. Kan je de serie echt aanraden om te zien! Maar dat was wel duidelijk denk ik gezien mijn posts om deze serie hehe.
Ja dit moet in een spoiler. Kun je doen door op het tandwieltje te klikken. Je kunt je post nog editen of weghalen
Zeker een goede serie, ga vanavond verder kijken! love de soundtrack ook trouwens, eens kijken of die op Spotify staat
Iemand die nieuwe netflix serie Another Life al gezien? Ben er bijna doorheen en aan de ene kant vind ik het super slecht geacteerd, maar aan de andere kant wel vermakelijk en wil ik eigenlijk wel weten hoe het afloopt. Bij sommige dingen denk ik ook wel dat we echt zo zouden reageren mochten er ‘aliens’ landen.
Ik ben Vis a Vis aan het kijken maar ik vind het zo nep, overdreven, dramatisch en nogmaals overdreven. Ik weet echt niet of ik dit af kan kijken hoor
En het leek haast toen Lawrence en June elkaar bij haar graf aankeken alsof hij doorhad dat June iets met de dood van zijn vrouw te maken had.
Ik ben vorige week begonnen aan Outlander en was heel enthousiast! Nu ben ik bij seizoen 2 aflevering 10 en merk ik dat ik het minder interessant vindt worden. Moet ik stoppen omdat het inderdaad steeds hetzelfde blijft of wordt het weer beter?
Ja dat idee had ik ook. hij keek ook met wat afschuw leek het wel. Ik dacht eerst hij geeft haar een klap in d’r gezicht
Het deed me vaak aan skins denken en dat keek ik toen ik 16 was. Maar ja HBO series zijn al heftiger dan normaal.
Ik vind de personages zo goed hun rol spelen en ben echt benieuwd naar het verdere verloop( zit aan aflevering 4). En ook zo blij dat Jules door een echte transgender gespeeld wordt.
Ja, dit (ben ook bij aflevering vier haha)! Moest even googlen, maar zo goed gecast!
@Motherofdragons Ik kan ook geen spoilers maken zonder mijn telefoon liggend te gebruiken, omdat die balk te lang is en niet op het scherm past (@anon25548216, is admin twee nog in business?) Ik heb android. Misschien kan t makkelijker in de app?
Heb Euphoria ook gekeken. Heftig, maar visueel echt prachtig en goed geacteerd. Ging trouwens stuk om onderstaande spoiler in aflevering 3, zat sowieso wel wat grappige geknipte stukken in die aflevering. Maar de algemene sfeer maakte me behoorlijk down.
Vraag me af of ze bij Lawrence mag blijven wonen, want die ceremonies zijn toch juist bedoeld zodat ze kinderen krijgen. Nu is hij een alleenstaande man geworden. Mag hij dan nog wel een handmaid. Wellicht heeft ze zichzelf in de vingers gesneden.
Ik selecteer eerst de tekst, daarna houd ik m’n telefoon in landscape en dan zie ik de rest van de opties tevoorschijn komen, zo ook het tandwielen. En dan klik ik op blur.
Iemand nog filmtips? Ik heb zin in een romcom of drama vanavond, maar kan niet echt wat leuks vinden tot nu toe.
Handmaid’s tale E12
Nouuu ik vind het echt sneu dat die vrouw nu overleden is. Ze was zo lief. Wel haar eigen keuze, maakt het iets beter. Wel echt mega goede aflevering weer. Was dit de laatste van het seizoen? Want hallo zwart gat. En ik vond het wel echt vet dat June’s outfit in her zwart was op de begrafenis. Maar waar die meid allemaal mee wegkomt, echt debiel
Oh ja, goeie!
Ik vond de nieuwste aflevering van Younger echt héél leuk (afl 8). Vooral ‘t einde, Diana <3
Wilde ik ff kwijt
Ik word zo nieuwsgierig van al die spoilers over de laatste aflevering van the Handmaid’s Tale maar mijn vriend is op vakantie en we kijken altijd samen gelukkig komt 'ie morgen weer thuis dus ik hoef me niet heel lang meer te bedwingen haha!