Haha seizoen 2 van Toon is nog pijnlijker haha.
Zondag eindelijk seizoen 3 van the Crown! Ben mega benieuwd naar alle nieuwe acteurs. Vind de vorige cast heel goed
Heeft er hier iemand Amazon Prime? En is dat wat?
jaaaaa ik verlang al!
Ja, ik vind het aanbod wel goed! Ik nam Prime voor o.a. Mr Robot en Parks & Recreation. En ik ga Fleabag nog kijken.
Zooo echt wel ! Olivia Colman, Helena Bonham-Carter, alleen al die namen zijn fantastisch
Zolang naar uitgekeken! Heel veel zin in! Ik weet al wat ik morgen ga doen
Ik vond De 12 van Schouwendam echt eindigen met een grote anticlimax. Echt jammer want ik vond de rest wel spannend.
Eerste aflevering van The Crown seizoen 3 gezien. Ik vind het weer fantastisch Verbaasd me hoe ik niet hoef te wennen aan de nieuwe acteurs. Heel knap gedaan
Oooja vandaag he! Shit zo mn schoonouders op bezoek, morgen dan maar!
Skip je schoonouders
Ik kijk dus Keizersvrouwen via npo (vet slecht) daar zit Imanuelle Grives dus in en vermoedelijk is dit dus de rol waar ze zich zo op voor moest bereiden maar SPOILERT ALERT niet hier klikken als je het nog wil kijken: ze is na aflevering 1 al dood?
Ik ook vond het idee van het einde wel tof, maar zo afgeraffeld
Ik dacht gelezen of gehoord te hebben dat dat ging om een rol die Fajah Lourens nu overgenomen heeft. Dus dat is denk ik een andere film of serie?
Oooh, Ja inderdaad nu je het zegt, dat heb ik gezien in Ranking the stars geloof ik dat ze dat zei? Over iets met Suriname en drugs
Zet er nou ff bij waar die spoilers over gaan
#bluretiquette
Nieuwe seizoen van the Crown, love itttt <3
Seizoen 1 is erg leuk maar seizoen 2 is echt fantastisch!
Ja eens, zo jammer dat dit het was!
Ik ben net begonnen met the crown en ik vind het echt een geweldige serie! Het kijkt super lekker weg. En ondanks dat de afleveringen een uur duren gebeurt er genoeg en is het niet langdradig. Hele goeie acteurs ook