Series & Netflix #2

His Dark Materials is niet alleen via HBO te kijken, aflevering 2 is vanavond om 21:00 (geloof ik) op BBC One!

Ik kijk nu the end of the fucking world

Seizoen 2 aflevering 5

Ik moest echt lachen om die apotheker hahaha

1 like

Ik mag nog niet. Wil hem samen met mijn vriend kijken en precies vanavond is ie er natuurlijk niet.

Ik hield het niet meer toen hij zei I’m a feminist. :joy:

Moest ook erg lachen om die scene dat die politieagent een cakje komt eten en dan zo’n weinig slagroom krijgt

3 likes

Jaaaa wat goed! Ja, ik heb 'm gelijk toen hij kwam afgekeken. Hoe ver ben je nu? Blijft sterk tot het einde, zo’n goede serie!

Heb net Tell Me Who I Am gekeken. Echt een heftig verhaal. :pensive: Het is een documentaire maar was net een thriller.

1 like

Dit zegt mij ook wel iets ja! Durf er alleen niet echt een tijd op te plakken, voor m’n gevoel was dat ook wel langer dan een jaar geleden maar weet het niet zeker

1 like

Zou dit niet zo’n trailer geweest zijn gemaakt door fans, met geknipte stukjes uit andere films?

1 like

Ja ik heb lang geleden idd zo’n trailer gezien van friends! Dat ze deden alsof er een film kwam en stukjes uit andere films met de acteurs

Was dat niet deze? Hebben ze zelf ook over gepost toen omdat het zo echt leek haha

2 likes

Ik heb dit ook gezien! Herinner me niet meer wat er in de trailer voorkwam maar ik had wel zo’n hmm-dit-is-nep-gevoel.

1 like

Die ‘reünie’ was echt bagger. Ik ben geweest en het stelde echt niets voor. Een compilatie van afleveringen die ook allemaal op Netflix staan. Dan kijk ik liever thuis op m’n eigen bank dan 3 uur (!!) in een bioscoop met etende mensen om je heen en een vrouw die alles meepraatte.

1 like

Hahaha de serie Toon is zo droog dat het pijn doet. Die aflevering met dat die Stef overleden is hahaha zo slecht.

4 likes

Wat is er met de wenkbrauwen van Elsa gebeurd in Atypical S3? Ik vind haar zó anders…

Haar lippen zijn ook niet van moeder natuur :slight_smile: volgens mij.

Niet echt een spoiler maar leuker voor wie seizoen 3 van Mad Men heeft gezien

https://www.youtube.com/watch?v=FV-IbKB5dlo
Het verschil tussen Don en Jon zou echt niet groter kunnen zijn toch? Ik vind het zo grappig.

7 likes

Jaaa im hooked! Ik wist niet dat dit een spinn-off was. Waar is The Good Wife te zien, nu ben ik wel benieuwd.

Netflix!

Volgens mij is ie er af gehaald :pensive:

Volgens mij ook:( ik was in het laatste seizoen en wilde deze week verder kijken maar ik kan het niet meer vinden (1 of 2 weken daarvoor heb ik nog een aflevering gekeken). Ik heb het er helemaal niet bij zien staan dat het weg zou gaan, een aankondiging was wel fijn geweest.