Ik vind this is us ook een van de mooiste series. Ga dan ook niet de Nederlandse kijken. Zo jammer dat alles gekopieerd moet worden en dan waarschijnlijk ook niet eens goed gedaan.
Ik ben er gisteren mee begonnen en vind het ook een goede serie! Hoor alleen in mijn omgeving ook niemand erover, zonde.
Iig niet op Netflix want de enige This is us die daarop staat is blijkbaar een documentaire van One Direction
Ik en een aantal anderen met mij in dit topic wel hoor! Zeker een mooie bijzondere serie.
Ik dwing mn vrienden om t te kijken.
Hier inderdaad wel! Maar verder heb ik het idee dat ie niet zo bekend is, onterecht vind ik!
Ja ik stream het online, volgens mij staat het ook niet op een abonnementsservice als Netflix of HBO.
Haha ik ging gister ook op Netflix kijken nadat ik hier las dat het een aanrader was en kwam hetzelfde tegen.
Ja dit heb ik ook, afleveringen van 5 kwartier is echt gekkigheid. Ik wil gewoon iets van 45 min of zo, kijkt makkelijker weg
Ja, dat is waar, hij verdient veel meer naamsbekendheid!
Kijken mensen hier naar The Mandalorian??
Alleen hiervoor wil ik kijken
Gisteren heb ik Klaus gekeken. Echt een super leuke film! Niet overdreven kerstig en met een leuk verhaal.
Ik ben ook The Crown aan het kijken! Zit nu in aflevering 10 van seizoen 1. Ik was twee jaar geleden al eens aan de serie begonnen, maar ben toen rond de safari gestopt omdat ik het allemaal zo langzaam vond gaan. Nu wel blij dat ik door ben gezet. Ik wilde even iets heel anders na Breaking Bad.
Toch kijk ik ook uit naar begin december als ik Ziggo met HBO krijg.
Haha, same!
Heeft iemand de zwarte tulp gekeken? Ik heb nu de eerste drie afleveringen gezien en ik vind het wel prima maar erger me al wel aan die strijd tussen de twee families. Blijft het daar de hele serie omdraaien of verschuift de focus na een tijdje?
Ja!
Ik ben begonnen aan The Crown en vind het lastig om in te komen. Heb twee afleveringen gezien. Aan te raden om toch verder te kijken?
Heeft er al iemand Who killed little Gregory gezien? Gisteren in 1 ruk uitgekeken en was er echt door aangedaan.
Ik was bij aflevering 3 gestopt 2 jaar geleden, maar ik ben vorige week weer begonnen en zit er nu goed in! Het is leuker vanaf het moment dat Elizabeth koningin is, want dan gaat het meer over de moeilijkheden die daaraan zijn verbonden (familie versus monarch zijn en zo).