Ja, dat is waar, hij verdient veel meer naamsbekendheid!
Kijken mensen hier naar The Mandalorian??
Alleen hiervoor wil ik kijken
Gisteren heb ik Klaus gekeken. Echt een super leuke film! Niet overdreven kerstig en met een leuk verhaal.
Ik ben ook The Crown aan het kijken! Zit nu in aflevering 10 van seizoen 1. Ik was twee jaar geleden al eens aan de serie begonnen, maar ben toen rond de safari gestopt omdat ik het allemaal zo langzaam vond gaan. Nu wel blij dat ik door ben gezet. Ik wilde even iets heel anders na Breaking Bad.
Toch kijk ik ook uit naar begin december als ik Ziggo met HBO krijg. 
Haha, same!
Heeft iemand de zwarte tulp gekeken? Ik heb nu de eerste drie afleveringen gezien en ik vind het wel prima maar erger me al wel aan die strijd tussen de twee families. Blijft het daar de hele serie omdraaien of verschuift de focus na een tijdje?
Ja!
Ik ben begonnen aan The Crown en vind het lastig om in te komen. Heb twee afleveringen gezien. Aan te raden om toch verder te kijken?
Heeft er al iemand Who killed little Gregory gezien? Gisteren in 1 ruk uitgekeken en was er echt door aangedaan.
Ik was bij aflevering 3 gestopt 2 jaar geleden, maar ik ben vorige week weer begonnen en zit er nu goed in! Het is leuker vanaf het moment dat Elizabeth koningin is, want dan gaat het meer over de moeilijkheden die daaraan zijn verbonden (familie versus monarch zijn en zo).
Mijn conclusie over de 12 van schouwendam. Wat drinken ze toch uit rare kopjes en glazen…
Ook over The Crown, het lukt me echt moeilijk te wennen aan de nieuwe acteurs. Ten minste, Philip niet, maar Elizabeth wel. Vind haar zo anders dan de jonge actrice, maar vooral ook zo anders dan de echte Elizabeth (zoals het beeld dat ik in mijn hoofd van haar heb in ieder geval). Meer mensen hier ‘last’ van?
Gisteren zonder verwachtingen een willekeurige film aangezet en ik vond hem best goed en interessant. Le Papillon (2017), deels waargebeurd. Over Franse gevangenen die naar Frans-Guyana en Duivelseiland werden gedeporteerd.
Bizar toch hè!
Ik vind het ook een beetje tegenvallen/moeilijk inkomen. Ik denk door het norse gezicht dat Olivia Colman bijna de hele tijd heeft, alsof ze alles non stop haat behalve als ze lacht lijkt dat niet. Ik vond Claire foy’s gezicht veel sprekender op een of andere manier, ook als ze nors keek zag je veel meer in haar ogen.
Maar misschien past dit meer bij een oudere Elizabeth, die nu wat bitterder is geworden.
Als ik nu aan elizabeth II denk dan denk ik juist als een
lachende oude vrouw met haar kleurrijke mantelpakjes, maar dat is natuurlijk alleen wat ik af en toe van haar zie.
Zeg dat wel. Zo zinloos allemaal…
Vond ik ook. Vond de jongere versie veel leuker. Ik had wel eventjes nodig om in te komen in S3, maar heb er wel van genoten.
Ja je omschrijft het echt goed! Precies dit gevoel heb ik erbij
Net hier naar gekeken: https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/mij-overkomt-het-niet/2/mij-overkomt-het-niet-s2a2-case-oma/
Zo moeilijk voor alle betrokkenen. Ik weet niet hoe ik zou reageren maar ik hebt echt te doen met de oma. Naast het gemis van haar kleinzoon en haar schuldgevoel ook nog de rest van haar familie die afstand neemt. Maar ook wel weer begrijpelijk allemaal.