Mijn conclusie over de 12 van schouwendam. Wat drinken ze toch uit rare kopjes en glazen…
Ook over The Crown, het lukt me echt moeilijk te wennen aan de nieuwe acteurs. Ten minste, Philip niet, maar Elizabeth wel. Vind haar zo anders dan de jonge actrice, maar vooral ook zo anders dan de echte Elizabeth (zoals het beeld dat ik in mijn hoofd van haar heb in ieder geval). Meer mensen hier ‘last’ van?
Gisteren zonder verwachtingen een willekeurige film aangezet en ik vond hem best goed en interessant. Le Papillon (2017), deels waargebeurd. Over Franse gevangenen die naar Frans-Guyana en Duivelseiland werden gedeporteerd.
Bizar toch hè!
Ik vind het ook een beetje tegenvallen/moeilijk inkomen. Ik denk door het norse gezicht dat Olivia Colman bijna de hele tijd heeft, alsof ze alles non stop haat behalve als ze lacht lijkt dat niet. Ik vond Claire foy’s gezicht veel sprekender op een of andere manier, ook als ze nors keek zag je veel meer in haar ogen.
Maar misschien past dit meer bij een oudere Elizabeth, die nu wat bitterder is geworden.
Als ik nu aan elizabeth II denk dan denk ik juist als een
lachende oude vrouw met haar kleurrijke mantelpakjes, maar dat is natuurlijk alleen wat ik af en toe van haar zie.
Zeg dat wel. Zo zinloos allemaal…
Vond ik ook. Vond de jongere versie veel leuker. Ik had wel eventjes nodig om in te komen in S3, maar heb er wel van genoten.
Ja je omschrijft het echt goed! Precies dit gevoel heb ik erbij
Net hier naar gekeken: https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/mij-overkomt-het-niet/2/mij-overkomt-het-niet-s2a2-case-oma/
Zo moeilijk voor alle betrokkenen. Ik weet niet hoe ik zou reageren maar ik hebt echt te doen met de oma. Naast het gemis van haar kleinzoon en haar schuldgevoel ook nog de rest van haar familie die afstand neemt. Maar ook wel weer begrijpelijk allemaal.
Oh dat probleem had ik ook echt. @Floepsie verwoordt het volgens mij wel goed.
Aflevering 3 vond ik trouwens heel erg indrukwekkend, jullie ook?
Ik kan nu trouwens niet wachten op seizoen 4. Dat is ook met Diana en die gebeurtenissen heb ik ook echt nog meegekregen.
Ja vond ik ook!
The crown e3
Vooral dat ze met z’n allen zongen en dat Philip er daarna over vertelt. Ik vond dat ze dat achtergrondverhaal met de kinderen op school heel goed hadden gedaan, daardoor was die scène dat de dorpsbewoners daarna gaan graven en die vader de bril van zijn dochter terugvin ook zo verdrietig
Jaaa deze is goed! Heb hem laatst ook gezien. En alleen al om Charlie Hunnam de moeite waard
Ik had vriend (eindelijk) zo ver dat ie ook New Girl wilde kijken, blijkt het dus niet meer op netflix te staan
Iemand een idee waar ik dit nog kan kijken?
Mijn vriend is die film toevallig nu aan het kijken, laat wel weten wat hij er van vond
Hij vond het in het begin leuk, maar op een gegeven moment wel langdradig. Op zich voor een keer wel leuk, maar hij had hogere verwachtingen! @Banananana
Eerste seizoenen staan op amazon prime!
Ik wilde aan Penoza beginnen (late to the party) en alles kan je gratis terug kijken… behalve seizoen 1 Maar eens uitzoeken op NPO start ook een maand gratis kan haha!
Ja kan en npo is sowieso maar 2 of 3 euro.
Ja afl 3 was ook mijn favoriet, ik heb zelfs mijn vriend (die niks met royals heeft) die laten bekijken. De afl rond Charles en de afl over de maanlanding/philip vond ik ook heel goed.