Series & Netflix #2

Oh dat probleem had ik ook echt. @Floepsie verwoordt het volgens mij wel goed.
Aflevering 3 vond ik trouwens heel erg indrukwekkend, jullie ook?

Ik kan nu trouwens niet wachten op seizoen 4. Dat is ook met Diana en die gebeurtenissen heb ik ook echt nog meegekregen.

1 like

Ja vond ik ook!

The crown e3

Vooral dat ze met z’n allen zongen en dat Philip er daarna over vertelt. Ik vond dat ze dat achtergrondverhaal met de kinderen op school heel goed hadden gedaan, daardoor was die scène dat de dorpsbewoners daarna gaan graven en die vader de bril van zijn dochter terugvin ook zo verdrietig

4 likes

Dit wordt nogal gehyped door Netflix maar hallo 3,5 uur!?

Jaaa deze is goed! Heb hem laatst ook gezien. En alleen al om Charlie Hunnam de moeite waard :drooling_face:

1 like

Ik had vriend (eindelijk) zo ver dat ie ook New Girl wilde kijken, blijkt het dus niet meer op netflix te staan :sweat_smile::sob:
Iemand een idee waar ik dit nog kan kijken?

Mijn vriend is die film toevallig nu aan het kijken, laat wel weten wat hij er van vond :thinking:

1 like

Hij vond het in het begin leuk, maar op een gegeven moment wel langdradig. Op zich voor een keer wel leuk, maar hij had hogere verwachtingen! @Banananana

2 likes

Eerste seizoenen staan op amazon prime!

1 like

Ik wilde aan Penoza beginnen (late to the party) en alles kan je gratis terug kijken… behalve seizoen 1 :sweat_smile: Maar eens uitzoeken op NPO start ook een maand gratis kan haha!

Ja kan en npo is sowieso maar 2 of 3 euro.

1 like

Ja afl 3 was ook mijn favoriet, ik heb zelfs mijn vriend (die niks met royals heeft) die laten bekijken. De afl rond Charles en de afl over de maanlanding/philip vond ik ook heel goed.

2 likes

Ja mooi hè! Ik heb echt moeten huilen om afl. 3

De maanlanding en de opleidingen van Charles zijn idd goed in beeld gebracht. Ik kon me helemaal inleven

1 like

“and the fact is, anyone who heard that hymn today would not just have wept. They would’ve been broken into a thousand tiny pieces” :frowning:

4 likes

:sob::cry:

HUILENNNN

Ik ben zojuist aan een Star Wars poging begonnen, omdat ik ergens wel benieuwd ben naar The Mandalorian. We shall see. :woman_shrugging:t3:

2 likes

Kreeg net een melding van netlfix over een nieuwe serie, virgin rivers. Volgens mij nogal gekopieerd van men in trees en in de trailer werd al twee keer genoemd hoe mooi de hoofdrolspeler wel niet is. Bleh.

Veel plezier! Ik had de saga films allemaal al wel gezien (de oude ook wel vaker dan eens), alleen Solo & Rogue One nog niet, maar ben nu alles aan het (her)kijken, omdat een van mijn favoriete podcasts (Binge Mode) nu Star Wars doet. Ik vond Rogue One echt heel goed! Ga later vanavond ook aan The Mandalorian beginnen, want de volgende podcast aflevering gaat over de eerste aflevering daarvan :grimacing: Ben heel benieuwd, vooral natuurlijk ook naar baby-Yoda :heart_eyes:

4 likes

Net Klaus gekeken. Tranen in mijn ogen. Zo mooi.

2 likes

Ik kijk Merry Happy Whatever, sitcom in kerst sfeer. Met de leuke vader uit Parent Trap :two_hearts:

2 likes