Nou ben tot nu toe niet blown away door “behind her eyes” die botsingen met drankjes over kleding gooien, elkaar op straat omver lopen en knoeien met ketchup op kleding kennen we nu wel.
wacht maar af
Ok ok ik ben benieuwd. Maar je kunt niet ontkennen dat wat ik noem echt té cheesy is.
Coco is een leuke film!
(Pixar - kan wel in dit topic toch)
Er is ook een filmtopic!
Oooeeh benieuwd naar de rest.
Zomer pas
Ik oooook vind hem zo’n aantrekkelijke man
Oh zie het nu! Niet heel druk maar daar kan ik verandering in brengen
Netflix films kunnen wel hier?
Ja ik zou het ook leuk vinden als die actiever wordt, dus zou zelf wel zeggen Netflix films ook daar maar snap dat het onderscheid niet altijd helder is haha
Ik ben nu the bold type aan het kijken. Vind het wel heel leuk! Beetje the devil wears prada vibe, maar hier is de hoofdredacteur wel aardig haha. En doet me ergens ook denken aan Suits, qua opzet van hoe het grotendeels op werk afspeelt incl. alle dramahhh
Ja is een heerlijke serie! Stond voorheen op Videoland en heb het echt verslonden. Kijkt lekker weg.
heftige mocro maffia aflevering, poeh
Ik lig nu alleen thuis in bed de laatste twee afleveringen van Behind Her Eyes te kijken. Ik lees overal vanalles over de laatste aflevering, is die eng of gewoon mindfuck?
Anders zet ik ‘m nu uit
Mindfuck, ik vond het niet eng. Oké misschien die laatste scene.
Ja. Gewoon tot het einde kijken.
Oké nu twijfel ik. Ik kijk 5 en dan beslis ik.
Groetjes van pussy Blush.
Ik zou niet kijken. Maar ik heb ook 3 weken niet kunnen slapen na het kijken van panormal activity.
Oké i’m out.