Van mij het een tweede seizoen echt niet. Zou ik echt een afbreuk vinden aan dit einde.
Vind je het gek met zoân toxic moeder
Nee je kan ze soms wel op dvd kijken of blue-ray (bijv. Lenen van de bibliotheek)
Via KPN kon wel altijd maar begrijp uit deze link dat dat niet meer mogelijk is.
Snap ik, is ook wel old skool natuurlijk (maar ik vind het ideaal). Je kan van die draagbare dvd spelers kopen die je aan je laptop kan koppelen.
Kijk nu Ginny & Georgia. Vind het leuk, vermakelijk genoeg om te blijven kijken ookal ben ik echt 10 jaar (ik rond het even voordelig af voor mezelf) te oud om bepaalde acties te â begrijpenâ.
Waarom lukt het zelden om jongeren in een middelbare school setting realistisch neer te zetten?
Ik kwam naar dit topic om hetzelfde te posten! Vind het een leuke serie tot nu toe, ben nu bij aflevering 4.
Haha en ik ook! Ik ben bij aflevering 10! Vind het een erg leuke serie
OK ik vind G+G steeds leuker en beter worden, moet nog 3 afleveringen en dan is het wel zoân serie dat je zin hebt in een 2e seizoen. Ik voel de generatiekloof wel echt heel erg, maar het is leuk om je weer even âjongâ te wanen.
Vergeleken met Firefly Lane is dit ook echt veel beter vind ik.
Ook maar begonnen aan Ginny & Georgia. Kijk nu aflevering 1, ben benieuwd.
Ik irriteer me nu al een beetje aan Georgia en die geforceerde big smile.
Oh en die Marcus is ook een lul zeg.
Dat was ook wel saai geweest tbh.
Ik begon aan new amsterdam maar dat was me echt te over the top! Toen besloot ik maar deel 2 en 3 te kijken van John Wick die natuurlijk helemaal niet over the top zijn deel 3 verdwijnt trouwens 15 maart van netflix.
Ik kijk ook G&G en vind het best leuk, maar⊠(spoiler van aflevering 2):
ik vind hoe die eerste keer seks van Ginny ging zooo amerikaans en ongeloofwaardig. Alsof je op je 15e nog nooit gezoend hebt en dan komt er een jongen in je kamer en dan ga je letterlijk van zoenen tot penetratie in 3 min? Ja doei. Vind verder dat ze âteenage problemsâ best goed laten zien maar dit vind ik echt vreselijk
Over the top op welke manier? Te dramatisch?
Ik ben denk ik gewoon geen fan van dat genre want in ziekenhuisseries gebeurt dat altijd zo. Maar er gebeuren van die dingen in dat iemand doodgaat en dan door een hart uit de open borstkas vast te pakken en die met je hand te masseren gaat het weer kloppen enzo haha dat trek ik echt niet. En dan zeggen ze zo overdreven âIts not going to work doctor, give it up!â âShe made it, you did it!!â
Maar als je daar wel van houdt en van ER en Greys houdt dan is dit echt jouw serie.
Ahh okay haha! Ja ik had gisteren een paar afleveringen gekeken en vond het best leuk. Wel veel zielige momenten, bij elke aflevering wel gejankt. Greyâs anatomy vond ik dan weer mwah, maar House M.D. is bv een van mn all time fav series.
Ja zoals ik al zei het is niet mijn genre ik zou gewoon lekker verder kijken dan als jij t leuk vond!
Ohja en ik kan verder wel tegen OTT zoals Lucifer kijk ik ook. Maar ik denk omdat dat fictie is dat ik het wel trek. Bij die ziekenhuisseries denk ik toch vaak van Jahooooor.
Wooow die laatste aflevering van Behind Her Eyes, heerlijke mindfuck
Ik vind het ook over the top, maar toch ook wel leuk. Ben nu bezig met seizoen 2.
Ik heb vandaag de film Moxie gekeken.
Wel vermakelijk, gewoon typisch zoân high school film met jocks, cheerleaders, outcasts etc maar dan met een feministisch thema.
Ik kijk het nu en vind het best ok, inderdaad vooral Tjitske die het heel erg sterk speelt. Er zitten wel een aantal DIEP irritante personages in, echt beyond irritant. Zoals haar man bijvoorbeeld mijn hemel elke keer als hij in beeld komt wil ik t scherm schoppen.