Sharp objects vond ik heel tof
Heb ik hier wel al een paar keer genoemd dus sorry als ik in herhaling val
Heeft iemand docu the staircase gezien? Ben nu bij alfvering 11. Mijn god wat een âplottwistsâ steeds. Wel een aanrader iig.
Ik heb net de laatste aflevering van the americans gezien. Echt een ugly cry amai Heb die serie 6 jaar gevolgd, zit precies in een zwart gat
Zo toevallig, ik ben daar net weer mee gestart! Was er mee begonnen toen het op Netflix stond, maar toen was het er ineens vanaf. En omdat het alweer een paar jaar geleden was ben ik maar weer opnieuw begonnen. Echt hooked vanaf de eerste scene!
Oh staat het wel op Netflix? Dan ga ik die kijken zodra ik klaar ben met mijn huidige serie.
@slurfhondje zo balen is dat als je serie is afgelopen
Ik vind het ook een leuke serie. Wil bijna npo plus aanschaffen maar dan heb ik maar 1 middag plezier haha.
Ik vind alleen Halina wel iets meer theater acteren zeg maar.
Nee, sorry, Amazon prime staat het op, daar kijk ik het nu
Ik heb een maand proef op NLziet genomen en het hele seizoen kun je daar bingen. Vind Halina ook de zwakste schakel overigens, niet slecht maar wat vlak.
Oeh ik ga toch maar ff zon proef abbo nemen. Want mn schatje bilal zit er ook in hahah.
ja zo leuk he! Imo een van de meest underrated series. Alles klopt, van muziek tot kleding tot autoâs en love dat de acteurs ook echt russisch spreken.
@Marquez Amazon prime idd, maar ik denk dat er gratis proefabo is? En het kost ook maar ⏠2,99 dacht ik
Net de laatste aflevering van Ginny en Georgia gekeken. Wat een heerlijke serie om weg te kijken zeg. Heb in twee dagen alles gebinged. Hoop wel op een seizoen 2, maar zie het niet langer duren dan dat.
haha ja ik heb ook een proefabb en nu zit ik hier, alle afleveringen al gezien.
Oh! Wat gek. Ik probeer het opnieuw maar het lukt niet. Ik verwijder het wel.
Ik ben ook pas ergens in s2 dus ik ga mijn mening over D en J ongetwijfeld nog bijstellen.
En over Emily ook nog 100 keer. Elke keer als je die vrouw een soort van sympathiek gaat vinden begint het weer van voor af aan.
Hahaha ja. Het is echt een emotionele achtbaan.
Godver ik baal echt van de laatste aflevering van âRed Lightâ. Heb je een heel seizoen een consequent sterk verhaal dat mooi opbouwt en dan wordt alles op t laatst compleet gerushed en zit het vol met plotholes.
Ik ben door jou nu ook begonnen met the bold type! De eerste aflevering is iig al leuk
I agree denk ik en:
Dat van Imana had ook niet zo gehoeven :confused
@Hejira ik moet nog 2 afleveringen en dan heb ik het ook gebinged hahaha.
Maar jeetje ze hebben in deze serie wel iets met mooie ochtendjassen.
Ik zit helemaal in âThis is usâ. Normaal gesproken hou ik van wat meer actie, maar ik ben zo gehecht geraakt aan de personages, vind het zo mooi gemaakt. Meer die kijken? Staat op prime trouwens.