Series & Netflix #3

Jaa vind het zo’n goed serie. Leef zo mee altijd met de personages, elke aflevering zit ik te huilen. Het is natuurlijk een drama serie, maar vind het niet te over de top. En dat het wel realistisch word neer gezet.

Ik heb laatst paradise drifters gekeken. En ik vind dat soort films herl gaaf gefilmt en best rauw ook. Maar ik vind het zo irri dat je de helft van het verhaal zelf moet invullen. Want zon film moet je aan het denken zetten en bla bla haha.

Dit seizoen van Mocro Maffia vind ik misschien wel de beste tot nu toe :eyes: Volgende week de laatste aflevering, zo benieuwd naar.

3 likes

Ik hou mn hart vast haha gelukkig komt er nog een seizoen

1 like

Ja ik ben ook fan van This is us! Moest er even aan wennen in het begin met de switch tussen de tijdperken steeds. Maar nu vind ik het jammer dat ik nog maar 2 afleveringen te gaan heb van het laatste seizoen op Prime.

Echt balen dat ik die en The good fight allebei nu gezien heb want dan moet ik weer wat nieuws en de lat ligt daarna best hoog. Ik ga denk ik voor The Americans.

Nog meer mensen hier die de serie Rectify hebben gezien? Is in 2016 al geëindigd, maar had er tot 2 weken terug eigenlijk nog nooit over gehoord of gelezen. Gaat over een man die vanaf z’n 18e bijna 20 jaar op death row heeft gezeten en vrij komt. Inmiddels afgekeken en vind het een hele mooie serie! Is blijkbaar van dezelfde makers als Breaking Bad, al is het wel totaal anders. Het is wel een trage serie en weinig actie, maar vond het toch wel een aanrader.

2 likes

Jaa ik kijk het al vanaf het begin (download het altijd dus loop gelijk met wanneer ze uitkomen in Amerika), echt zo’n bijzondere serie. Ik vond seizoen 4 een beetje langzaam op gang komen, gewoon wat minder, maar seizoen 5 (ben nu bij aflevering 9) is echt zo zo mooi :heart: Heb bij die serie heel vaak dat ik dagenlang nadat ik een aflevering gezien heb er nog aan moet denken en het me bezighoudt.

Ja ik! Vind het ook een hele mooie serie, vooral de relatie tussen daniel-tawney-ted vond ik heel interessant. Ook heel leuk dat het eens in een niet-standaard Amerikaans accent is. Ik dacht dat de cast grotendeels uit Georgia komt en zelfs lokaal uit die regio. Maar de acteurs die Daniel en Tawney spelen zijn Australiërs, dus imo echt nailed it qua accent.

1 like

Good girls seizoen 2 uit

In s1 vond ik Rio supersexy maar ergerde me dit hele seizoen aan z’n opgezette stem.

En vond het ook allemaal wel heel ver gezocht qua de politie die ze steeds net niet te pakken heeft, weer een nieuwe verdachte heeft, dat die ene FBI agent gewoon alles opgeeft ineens?

3 likes

Ik heb eindelijk Russian Doll gekeken en vond het echt wel leuk maar ben benieuwd hoe ze het volgende seizoen gaan doen, met dezelfde mensen of weer andere en hetzelfde soort verhaal…? Want het was wel een best gesloten einde.

Ben nu begonnen aan Ozark en merk dat ik soms al wat afgeleid ben dus hopelijk kan het me blijven boeien en wordt het nog spannend. Ben nu bij afl 5.

1 like

Ozark :heart: Hopelijk gaat het je nog aangrijpen haha

Ik heb deze true crime docu gekeken maar was niet echt tevreden met wat je uiteindelijk nou wijzer wordt. Dus geen aanrader
Carmel: ¿Quién mató a María Marta?
https://www.netflix.com/title/81017110?s=i&trkid=13747225

En nu wilde ik ff iets makkelijks en ben begonnen aan Tiny Pretty Things :sweat_smile:

1 like

Ik ben momenteel your honor aan het kijken, aanrader!

Wow sick ik wist niet dat er nog een seizoen kwam! Vond dit echt een van de beste series uit 2019, dus ben heel hyped

1 like

Ik kijk nu voor t eerst ‘Charmed’ (terwijl ik wel van die generatie ben die t gezien zou moeten hebben) omdat ik zin had in jaren 90 nostalgie. Vind t leuk en vermakelijk puur omdat het exact die 90’s vibe heeft maar omg elke aflevering is van begin af aan compleet te voorspellen en iedereen lijkt op elkaar (vooral de mannen). Nu voel ik me dus oud omdat ik me realiseer dat we echt in een tijd leven waarin zoiets opvallend ‘slecht’ zou zijn.

1 like

Ohh vreselijk vroeger vond ik het leuk. Maar mn moeder kijkt het nu weer en ik word gewoon gek van al die special effects haha.

1 like

Ja het lijkt nu net zo’n parodie op Indian soap operas met al die edits en effecten :joy:

1 like

Ik heb -denk ik- teveel Netflix gezien. Ben inmiddels bijna wel door alles heen. We hebben nu ook Amazon Prime maar zie daar door de bomen het bos niet meer…
Series die ik leuk vond/vind zijn:
Casa de Papel, Elite, Elementary, The Alienist, Homeland, Lupin, Sabrina, Firefly Lane, Ginny&Georgia, Girls (HBO), Game of Thrones, Modern Family.

Iemand een tip op Amazon Prime voor ofwel in het straatje van de feelgood-kijk lekker weg ofwel wat meer a la Alienist en Homeland?

Ik vind Superstore een hele leuke comedy/feel good serie! Beetje the office achtig

4 likes

Nou ik ben met House wel weer even een beetje klaar. Heb het een jaar geleden vanaf seizoen 6 ofzo gekeken en ben daar nu weer. Dus nu ben ik over gestapt op the resident, heb ik op tv wel deels gezien maar de eerste 3 seizoenen staan op disney plus dus dat kijk ik nu.

Misschien moet ik hierna toch ook eens iets anders gaan kijken dan al die eeuwige ziekenhuisseries tijdens de lockdowns :thinking: (ook grey’s anatomy, ER, the good doctor, new amsterdam, af en toe chicago med, code black) Maarrrr ik zag laatst wel een nieuwe ziekenhuisserie voorbij komen, Transplant. Heeft iemand die al gezien?

Oh en ik zag dat scrubs nu ook op disney plus staat en dat heb ik ook maar deels gekeken dus wie weet ga ik toch dat kijken haha

Niets van wat je opnoemt gezien, ik zal beginnen met The Magicians! Ik kom er op terug :grinning:

1 like