Ik ook!! Is het al bekend wanneer ze komen?
Ik had videoland aagemaakt voor mocromaffia maar ik wist niet dat nog niet heel seizoen 3 er nig niet op stond. Dus ik dacht ja hoor moet ik voor de laatste aflevering betalen. Maar mn videoland doet t nog⌠heb nooit betaald maar is primaa
Ja denk ik ook! Want kobus werkt dus blijkbaar met/voor hem anders kon hij die beelden niet zien?
Hmm idk.
Paus heeft potlood zân zwangere vriendin vermoord. Die kunnen toch nooit samenwerken?
Ik heb When calls the heart ontdekt! Het is zo slecht dat het leuk is, beetje Virgin River meets Little House on the Prairie. Lekker Amerikaans en zoetsappig. En ik wil ook een mountie
Ach het is wel vermakelijk. Kijkt lekker weg.
Ben dit gaan kijken door jouw tip en puur door de chemistry tussen Ginny en Marcus blijf ik kijken haha. Sommige andere scènes zijn wel cringe.
Maar vermaak me prima
Girllll same. Ik heb de verhaallijn van Georgia grotendeels gemist omdat ik dan afgeleid raakte en op mân telefoon keek. Maar laf iedere scène met Marcus erin, sorry not sorry
Haha ik kijk deze serie PRECIES op dezelfde manier haha. Ook half met een telefoon in de hand. Denk dat ik hem zondag wel uitgekeken heb op dit tempo.
Ik ben op Disney + naar Love, Victor aan het kijken. Echt super leuke tienerserie en afleveringen zijn maar 25min.
Ja of dat die oorlog stopt. Maar het lijkt me niet dat achmed nasrdin uit de serie schrijft haha
Mocro maffia
Ik denk dat ze wel âmoetenâ omdat ieder voor zich niet meer lukt.
spoiler mocro maffia
Ja. Of hij heeft een plannetje om hem te gebruiken. Keep your friends close, your enemies closer - idee. En ze weten nog niet dat romano met de Mexicanen samenwerkt. Denk nog niet dat de oorlog stopt tussen paus en potlood.
Ja the magicians, ik vond het ook zo leuk! Wel echt heel heel erg kut dat alleen de eerste twee seizoenen op Amazon staan, ik heb ze al vaak gestalkt met de vraag wanneer de rest komt, maar nooit een antwoord gekregen
Ik ben voor het eerst the IT crowd aan het kijken. En ik weet niet wat ik ervan moet denken. Er zitten stukken in waarvan ik denk huh dit is niet echt grappig. Maar ook ineens van die hele random rare dingen waarbij ik wel echt moet lachen. Best wel mixed feelings dus.
Die eerste aflevering al helemaal, maar de tweede was al beter. Voor de mensen die her gezien hebben; het een stijgende lijn of is die eerste aflevering wel echt hoe het verder gaat?
Mocro mafia vraag
ik snap gewoon NIET hoe die cameras in die bunker zijn gekomen. Als Kobus dat heeft gedaan in opdracht van Romano om achter de gegevens van Tia te komen, met wie zat Romano dan op die boot? Als dat de mexicanen zijn zullen ze toch wel weten waar Tia is? Of denk ik te makkelijk?
Derde seizoen van You, 9 april.
spoiler
Zaten die cameraâs daar niet al de hele tijd? En de Mexicanen zijn volgens mij weer een andere partij dan Tia Alvarez. Dus ze weten denk ik niet waar ze zit.
Ik mis echt Channel 4 in Nederland. Ik wil gewoon de hele dag domme tv kijken zoals Made in Chelsea.
Gogglebox!