Series & Netflix #3

haha ja ik heb ook een proefabb en nu zit ik hier, alle afleveringen al gezien.

1 like

Oh! Wat gek. Ik probeer het opnieuw maar het lukt niet. Ik verwijder het wel.

Ik ben ook pas ergens in s2 dus ik ga mijn mening over D en J ongetwijfeld nog bijstellen. :crazy_face:

2 likes

En over Emily ook nog 100 keer. Elke keer als je die vrouw een soort van sympathiek gaat vinden begint het weer van voor af aan.

2 likes

Hahaha ja. Het is echt een emotionele achtbaan.

2 likes

Godver ik baal echt van de laatste aflevering van ‘Red Light’. Heb je een heel seizoen een consequent sterk verhaal dat mooi opbouwt en dan wordt alles op t laatst compleet gerushed en zit het vol met plotholes.

3 likes

Ik ben door jou nu ook begonnen met the bold type! De eerste aflevering is iig al leuk

1 like

I agree denk ik en:

Dat van Imana had ook niet zo gehoeven :confused

@Hejira ik moet nog 2 afleveringen en dan heb ik het ook gebinged hahaha.

Maar jeetje ze hebben in deze serie wel iets met mooie ochtendjassen.

Ik zit helemaal in ‘This is us’. Normaal gesproken hou ik van wat meer actie, maar ik ben zo gehecht geraakt aan de personages, vind het zo mooi gemaakt. Meer die kijken? Staat op prime trouwens.

3 likes

Jaa vind het zo’n goed serie. Leef zo mee altijd met de personages, elke aflevering zit ik te huilen. Het is natuurlijk een drama serie, maar vind het niet te over de top. En dat het wel realistisch word neer gezet.

Ik heb laatst paradise drifters gekeken. En ik vind dat soort films herl gaaf gefilmt en best rauw ook. Maar ik vind het zo irri dat je de helft van het verhaal zelf moet invullen. Want zon film moet je aan het denken zetten en bla bla haha.

Dit seizoen van Mocro Maffia vind ik misschien wel de beste tot nu toe :eyes: Volgende week de laatste aflevering, zo benieuwd naar.

3 likes

Ik hou mn hart vast haha gelukkig komt er nog een seizoen

1 like

Ik heb hem vorige week helemaal gekeken, echt een mooie serie.
Nu mis ik Beth. :broken_heart:

1 like

Ja ik ben ook fan van This is us! Moest er even aan wennen in het begin met de switch tussen de tijdperken steeds. Maar nu vind ik het jammer dat ik nog maar 2 afleveringen te gaan heb van het laatste seizoen op Prime.

Echt balen dat ik die en The good fight allebei nu gezien heb want dan moet ik weer wat nieuws en de lat ligt daarna best hoog. Ik ga denk ik voor The Americans.

Nog meer mensen hier die de serie Rectify hebben gezien? Is in 2016 al geĂ«indigd, maar had er tot 2 weken terug eigenlijk nog nooit over gehoord of gelezen. Gaat over een man die vanaf z’n 18e bijna 20 jaar op death row heeft gezeten en vrij komt. Inmiddels afgekeken en vind het een hele mooie serie! Is blijkbaar van dezelfde makers als Breaking Bad, al is het wel totaal anders. Het is wel een trage serie en weinig actie, maar vond het toch wel een aanrader.

2 likes

Jaa ik kijk het al vanaf het begin (download het altijd dus loop gelijk met wanneer ze uitkomen in Amerika), echt zo’n bijzondere serie. Ik vond seizoen 4 een beetje langzaam op gang komen, gewoon wat minder, maar seizoen 5 (ben nu bij aflevering 9) is echt zo zo mooi :heart: Heb bij die serie heel vaak dat ik dagenlang nadat ik een aflevering gezien heb er nog aan moet denken en het me bezighoudt.

Ja ik! Vind het ook een hele mooie serie, vooral de relatie tussen daniel-tawney-ted vond ik heel interessant. Ook heel leuk dat het eens in een niet-standaard Amerikaans accent is. Ik dacht dat de cast grotendeels uit Georgia komt en zelfs lokaal uit die regio. Maar de acteurs die Daniel en Tawney spelen zijn Australiërs, dus imo echt nailed it qua accent.

1 like

Haha ben gewoon chaggo geworden van het einde van Behind her eyes, echt zo’n naargeestig gevoel a la Black mirror houd ik eraan over. Dat arme zoontje :’( ik vind Adam zo schattig en lief, hij verdiende echt beter godsamme.

O ja en ik vond dat astral projecting in de een na laatste aflevering wel heel random en dat slot ook. Waarom het ineens een scifi/fantasy plotlijntje werd is me een raadsel, dacht dat het gewoon een “realistische” thriller was.

8 likes

Good girls seizoen 2 uit

In s1 vond ik Rio supersexy maar ergerde me dit hele seizoen aan z’n opgezette stem.

En vond het ook allemaal wel heel ver gezocht qua de politie die ze steeds net niet te pakken heeft, weer een nieuwe verdachte heeft, dat die ene FBI agent gewoon alles opgeeft ineens?

3 likes