Series & Netflix #3

Waar lees je dat? Ik zie alleen maar dat het later is maar dat het boek waarop het gebaseerd is wel in april uitkomt

1 like

Dit stuurde m’n vriend me :stuck_out_tongue:

6 likes

Ja precies dit idd! Vooral door het gelach van het publiek denk ik steeds huh moet ik dit grappig vinden?? Ik snap het niet? Maar dan ineens komt er wel een heel grappig stukje, dus dan denk ik oké leuk. En dan weer niet. Maar ik ben pas bij aflevering 3.
Die stukjes aan het einde zijn sowieso wel leuk waardoor ik geneigd ben om verder te kijken.
Dus sowieso nog even door!

Kijkt iemand The One op netflix? Ik ben bij aflevering 6, vind het wel spannend!

Dat kan bijna niet kloppen. De opnames zijn pas in februari begonnen omdat ze het uit moesten stellen. De verwachting is pas eind van het jaar.

Denk inderdaad dat deze “bron” in de war is met het boek

Oh echt :sob:

Edit: in november begonnen.

Maar dan is april ook nog wat vroeg.

Ja, dat is pre-productie, denk ik. Lees overal dat de opnames in februari zij
begonnen.

Maakt ook niet verder. April lijkt me sowieso niet mogelijk.

Ah jammer daar heb ik wel zin in! Misschien binnenkort seizoen 2 maar even herkijken.

Ik merk dat er de laatste tijd weinig series zijn die me kunnen bekoren
 jammer.

Vaak duurt zoiets minstens een half jaar voor dat het uitgebracht word

Oh en sorry dus voor iedereen die ik blij had gemaakt met nieuw seizoen van You. :sweat_smile:

2 likes

Omg Lost staat nu op Disney+!

@Luzarl wilde jij die niet ook kijken?

3 likes

Jaa!!! Maar ik heb geen disney+ meer. Even kijken of een vriend(in) dat toevallig heett :flushed:

1 like

Kannie wachten :grin:
9 likes

It’s a sin is nu te kijken via npo plus!

Mooiste, heftigste, verdrietigste serie die ik ooit heb gezien

3 likes

Ik heb Tiny Pretty Things afgekeken. Geen aanrader qua acteerskills en verhaallijn maar ik vond het dansen wel leuk om te zien.

Nu beginnen aan Behind Her Eyes waar iedereen blijkbaar de laatste aflevering crazy vond. Dus ben benieuwd

3 likes

Kut greys :sob:

Ik heb van de week Moxie gezien. Hoewel t geen hoogstandje is qua film vind ik de boodschap erachter wel goed.

2 likes

Ik kwam net om dit te posten! WĂĄt een goede serie is dit. Ik heb hem gisteren af gekeken en zowel mijn vriend als ik hebben echt keihard gehuild, haha. Ik ga hier nog heel lang aan blijven denken volgens mij!

2 likes

Ik ben bewust het niet aan het bingen omdat het zo’n indruk maakt. Ben er ook de hele tijd over aan het denken en zo. Echt zó goed

2 likes

Waar gaat het over? Ziet er op de foto uit als een heel vrolijke romcom

Behind her eyes deed me denken aan The Skeleton Key