Series & Netflix #3

Ik heb eindelijk Russian Doll gekeken en vond het echt wel leuk maar ben benieuwd hoe ze het volgende seizoen gaan doen, met dezelfde mensen of weer andere en hetzelfde soort verhaal…? Want het was wel een best gesloten einde.

Ben nu begonnen aan Ozark en merk dat ik soms al wat afgeleid ben dus hopelijk kan het me blijven boeien en wordt het nog spannend. Ben nu bij afl 5.

1 like

Ozark :heart: Hopelijk gaat het je nog aangrijpen haha

Ik heb deze true crime docu gekeken maar was niet echt tevreden met wat je uiteindelijk nou wijzer wordt. Dus geen aanrader
Carmel: ¿Quién mató a María Marta?
https://www.netflix.com/title/81017110?s=i&trkid=13747225

En nu wilde ik ff iets makkelijks en ben begonnen aan Tiny Pretty Things :sweat_smile:

1 like

Ik ben momenteel your honor aan het kijken, aanrader!

Wow sick ik wist niet dat er nog een seizoen kwam! Vond dit echt een van de beste series uit 2019, dus ben heel hyped

1 like

Ik kijk nu voor t eerst ‘Charmed’ (terwijl ik wel van die generatie ben die t gezien zou moeten hebben) omdat ik zin had in jaren 90 nostalgie. Vind t leuk en vermakelijk puur omdat het exact die 90’s vibe heeft maar omg elke aflevering is van begin af aan compleet te voorspellen en iedereen lijkt op elkaar (vooral de mannen). Nu voel ik me dus oud omdat ik me realiseer dat we echt in een tijd leven waarin zoiets opvallend ‘slecht’ zou zijn.

1 like

Ohh vreselijk vroeger vond ik het leuk. Maar mn moeder kijkt het nu weer en ik word gewoon gek van al die special effects haha.

1 like

Ja het lijkt nu net zo’n parodie op Indian soap operas met al die edits en effecten :joy:

1 like

Ik heb -denk ik- teveel Netflix gezien. Ben inmiddels bijna wel door alles heen. We hebben nu ook Amazon Prime maar zie daar door de bomen het bos niet meer…
Series die ik leuk vond/vind zijn:
Casa de Papel, Elite, Elementary, The Alienist, Homeland, Lupin, Sabrina, Firefly Lane, Ginny&Georgia, Girls (HBO), Game of Thrones, Modern Family.

Iemand een tip op Amazon Prime voor ofwel in het straatje van de feelgood-kijk lekker weg ofwel wat meer a la Alienist en Homeland?

Ik vind Superstore een hele leuke comedy/feel good serie! Beetje the office achtig

4 likes

Nou ik ben met House wel weer even een beetje klaar. Heb het een jaar geleden vanaf seizoen 6 ofzo gekeken en ben daar nu weer. Dus nu ben ik over gestapt op the resident, heb ik op tv wel deels gezien maar de eerste 3 seizoenen staan op disney plus dus dat kijk ik nu.

Misschien moet ik hierna toch ook eens iets anders gaan kijken dan al die eeuwige ziekenhuisseries tijdens de lockdowns :thinking: (ook grey’s anatomy, ER, the good doctor, new amsterdam, af en toe chicago med, code black) Maarrrr ik zag laatst wel een nieuwe ziekenhuisserie voorbij komen, Transplant. Heeft iemand die al gezien?

Oh en ik zag dat scrubs nu ook op disney plus staat en dat heb ik ook maar deels gekeken dus wie weet ga ik toch dat kijken haha

Niets van wat je opnoemt gezien, ik zal beginnen met The Magicians! Ik kom er op terug :grinning:

1 like

Upload vond ik wel feelgood kijk-weg. Wel maar 1 seizoen volgens mij.

En ik zag toevallig gister dat er 5 seizoenen call the midwife op stonden, mocht je dat leuk vinden.

2 likes

Supernatural staat op amazon prime volgens mij. Vooral de eerste paar seizoenen (eig tm seizoen 8) vond ik heel leuk!!
Niet echt feelgood, eerder spannend en drama. Maar een van mijn favorieten.

1 like

Yes, nog meer ziekenhuisseries! Ik houd ervan, vind New Amsterdam ook echt tof. Transplant ken ik nog niet, ga dat ook meer eens bekijken.

1 like

Ik ben eindelijk klaar met Gilmore Girls (en A year in the life), vond het wel verfrissend dat Rory in de gewone serie altijd haar zin kreeg en in A year in the life niet. Ik zat door het einde al te googlen of er een deel 2 komt, maar volgens mij is dat niet per se de bedoeling. Het was wel een serie die lekker weg keek en waar je ook een tijdje niet naar kon kijken, zonder dat je er helemaal uit was.

Met mijn vriend ben ik nu the Walking Dead aan het kijken, maar we zijn inmiddels tot de conclusie gekomen dat het ook the Boring Dead had kunnen heten. Sommige scenes duren echt eindeloos en gaan helemaal nergens over. We zitten nu in seizoen 7 en ik zag dat er zelfs nog een seizoen 12 uit gaat komen dit jaar, dus er komt ook letterlijk geen einde aan haha. Mijn vriend is sowieso niet zo goed in series af kijken (we zijn gestopt met Suits en Prison Break, House hebben we daarentegen wel af gekeken). Dus ik ben benieuwd of we het einde gaan halen.

Ik denk dat ik voor nu ga beginnen aan Grey’s Anatomy, want ziekenhuisseries blijven interessant. Verder zag ik ook dat er nieuwe afleveringen zijn van the Flash, dus dan komen Super Girl en DC Legend’s binnenkort natuurlijk ook weer. Dus dat wordt 4 series door elkaar heen kijken haha.

3 likes

Ik val in herhaling maar the Americans is zo goed

2 likes

Ik vond a year in the life ook wel lekker wegkijken, hoewel ik erg moest wennen aan het begin. Rory’s stem was zo anders, je kon wel echt zien dat ze door de jaren heen erg veranderd zijn en toch wel moeite hadden om weer in hun karakters te komen. Stiekem hoop ik ook nog dat er een tweede revival komt, maar ik denk het eigenlijk niet. Blijf toch benieuwd hoe het loopt, helemaal na dat einde…

En succes met Grey’s, als je alles wil kijken kan je bijna wel een jaar verlof nemen, haha. Duizend en een seizoenen, maar het kijkt zo lekker weg en af en toe lekker janken onder een dekentje.

2 likes

Ik ga nu de laatste aflevering van mocro maffia kijken ik hou mn hart vast.

3 likes

Ik weet niet of ik verpest ben maar vind new amsterdam te feel good ofzo. Kijk wel braaf door

Ja ik snap wel wat je bedoeld, maar ik vind dat zelf wel lekker weg kijken. Als tegenhanger kijk ik graag Mindhunter ofzo, hehe. (echte een van de beste series ooit trouwens, hopelijk komt er ooit nog een derde seizoen!)