Over een groep vrienden die het begin van aids epidemie meemaken.
Voor degenen die ook een boek over dit onderwerp zouden willen lezen kan ik het boek the great believers aanraden. Echt heel goed en meeslepend!
Over een groep vrienden die het begin van aids epidemie meemaken.
Voor degenen die ook een boek over dit onderwerp zouden willen lezen kan ik het boek the great believers aanraden. Echt heel goed en meeslepend!
Heb m gelijk op mān luister lijstje gezet!
Ik vond Murder Among The Mormons echt fascinerend, zeker een aanrader. Niet een standaard murder mystery/true crime verhaal.
Ik heb net deze documentaire gekeken, over het omkoopschandaal op Amerikaanse universiteiten.
Waanzinnig verhaal en nog eens een bevestiging van wit/rijk voorrecht.
Hoe heet die? En waar is het te zien?
Volgens mij staat er heel groot een titel op de afbeelding en de N van Netflix, of heeft ze de afbeelding later toegevoegd aan t bericht?
Haha, nee. Staat letterlijk de afbeelding.
Wat raar ik zag helemaal geen foto.
Ik wil mocro mafia gaan kijken, maar ik weet gewoon totaal niet meer wat er is gebeurd in het vorige seizoen
Ik kijk nu de docu āKid 90ā van Hulu.
Echt zo goed. Het zijn beelden van een voormalige tienerster uit de jaren 90 die destijds constant alles filmde, echt vloggen ver vooruit. Er komen echt een shitload bekende teen stars in voor en je ziet hoe er met ze werd omgegaan en hoe toxic die hele industrie is.
Ze was succesvol als kindster maar kreeg al heel snel grote borsten op haar 13e en je ziet gewoon volwassen mannen haar seksualiseren, het is zoā¦misselijk.
Verder ook leuke luchtige dingen, gaaf om al die never seen before beelden van al die sterren te zien.
Over mocro maffia gesproken: ik ben vorig weekend aan seizoen 1 begonnen na alle hype over seizoen 3. En een week later al bijna helemaal bij gekeken! Wat een steengoede serie zeg
Ooh nice! Ik was al een beetje aan het spoelen door die laatste paar afleveringen om mān geheugen te verfrissen haha van wie naait ook al weer wie?? maar dat is veel chiller
Ja ik vond seizoen 3 ook het minst tot nu toe en 1 het beste. Vond het erg lang gerekt allemaal en op het einde ging alles ineens snel. En dat hele gedoe met wat die rechercheur allemaal gaat doen met die gast heel ongeloofwaardig.
Bij 1 vond ik de ontknoping echt best wel verrassend en hield het me echt langer vast ofzo.
Oh ik vond het juist een mooie slow burn into madness en het einde vond ik ook heel mooi symbolisch.
Denk mijne 1 > 3> 2
Ik volg al 6 jaar Walking Dead en kijk altijd bij zodra de afleveringen in de VS zijn uitgezonden, dus heb bijna tweede helft van 10e seizoen ook al gezien. Maar ben net random helemaal opnieuw begonnen Zo leuk weer! Zoveel personages alweer helemaal vergeten. Ik kijk wel meteen op 1,5 snelheid op Netflix, anders gaat het wel weer erg lang duren allemaal
Bij Videoland krijg ik geen optie om de ondertiteling aan te zetten op de site (wel in de app). Hebben jullie dit wel? Vet irri want ik begrijp niet altijd wat ze zeggen bij mocro maffia.
Voornamelijk kk meen ik me te herinneren
Heeft iemand al The One op Netflix gekeken? Ik heb hem net afgekeken (zijn maar 8 afleveringen), vond hem erg spannend. Wel een beetje voorspelbaar soms, maar vond dat niet storend. Wel echt een open einde dus ik hoop dat er nog een tweede seizoen komt!
Ik vind Rebekka echt zwaaaar irritant dus die actrice doet haar werk in ieder geval goed haha, wat een valse feeks
Jaa! Vond het ook leuk, hoop snel een 2de seizoen. Was ook heel benieuwd of ik het zelf nou zou doen zoān test haha
Ik ben gister begonnen aan Red Light en zit er helemaal in! Ben al bij aflevering 6.