Series & Netflix #3

Ben gister ineens de serie Special tegengekomen.

Het is een mini-mini-serie, 8 afleveringen van een kwartier. Het gaat over een jongeman met cerebral palsy (hersenverlamming) die zich op de (homo-) datingmarkt begeeft.

Echt heel aandoenlijk met een rauw randje. Geschreven en gespeeld door Ryan O’Connol ( heeft zelf CP) en geproduceerd door Jim Parsons.

Ergens in mei komt seizoen twee met afleveringen van een half uur.

2 likes

Ik vind dit ook zo vervelend worden, het is echt te vaak nu. De aflevering van morgenavond in Amerika is ook weer een crossover.

Ja die crossovers deden ze vgm niet met die andere spinoff met Addison, snap niet dat dat nu wel elke keer moet.

En vooral laatst toen een storyline van greys grotendeels in station 19 zat en het helemaal verwarrend was als je die skipte en meteen greys keek :roll_eyes: doe ff niet

2 likes

Hoogstens een enkele keer met private practice idd. Snap niet zo goed waarom het nu standaard is? Maarja ik heb het maar geaccepteerd en zit elke dinsdag om 20.30 voor de tv om eerst station 19 te kijken en dan greys anatomy. Het is niet alsof ik heel veel beters te doen heb :woman_shrugging:t2:

Nee, volgens mij was dat gerucht weer eens de wereld in geholpen door een of ander dom (fan)account op Facebook. Ik geloof dat soort berichten daardoor tegenwoordig pas als ik ook echt iets van een trailer oid zie, haha.

1 like

Ja deze vonden wij ook heel leuk! Voor mijn gevoel was het meer 2070 ofzo, qua hoe hard ontwikkelingen waren gegaan. Maar misschien heb ik niet door hoe snel alles zal gaan straks :wink:

Nee het nieuwe boek is uit!

Heerlijke serie inderdaad! Kijkt lekker snel weg ook

Ik heb net Death To 2020 gekeken. Heb het niet eerder gedaan want had niet zo’n behoefte aan een recap van alle horror in 2020, maar damn, het is zo goed gedaan.
Het is satire en daarom even hilarisch als super pijnlijk.
Dikke tip!

3 likes

Mijn vriend en ik zijn op jullie aanraden gestart met The Serpent. Ik vind het zoooo spannend. De sprongen in de tijd zijn wel wat verwarrend.

1 like

William is echt :heart::heart:

Ik ben ook net begonnen aan the serpent. Die acteur die de nederlandse ambassade man speelt is Brits toch? Wel echt knap hoe ie zo’n nederlands accent faket! Je hoort het alsnog wel iets, maar wel grappig

Edit; aah ja iets verder praat ie ook nederlands en dan hoor je wel heel goed dat ie geen native is :joy:

5 likes

Ja! Hij is Brits en de acteurs die Lena en Willem spelen zijn wel Nederlands. Mijn vriend en ik gaan vanavond verder met aflevering 3. Ik vind het zoooo spannend. Zou het nooit alleen durven kijken😂

2 likes

Huh zo in de war. Ik denk dit gaat over een Nederlandse serie (maar waarom dan THE Serpent??), maar zie nu dat het een Britse serie is. Ben benieuwd, ga zondag wat bingen als het bevalt :grin:

1 like

Zitten er in The Serpent veel gore scenes of valt dat wel mee? Ik vind spannende series wel leuk altijd maar van die expliciete scènes met moord wat minder.

1 like

Ik ben nu begonnen aan ‘Oogappels’ en het is inderdaad een goeie! Had ik niet verwacht. Acteerwerk is ook bovengemiddeld voor Nederlandse begrippen, zelfs de kinderen zijn niet tenenkrommend.

10 likes

ik vind van niet, ik vind het wel spannend, met dat psychedelische jaren 70 sfeertje maar het geweld wordt eigenlijk vrij discreet weergegeven.

4 likes

Nee niet echt. Vond het ook absoluut niet eng of heel spannend, wel leuk verder :grin:

1 like

Just Say Yes stond op #2 in de top 10 van Netflix, wat een scam. Zelden zoiets kuts gezien.

Uiteraard wel gewoon afkijken🥲

2 likes

Nee valt wel mee alleen veel kots

1 like