Series & Netflix #3

heb het nog even terug opgezocht en oke, dat is idd maar vaag nederlands haha. Maar de andere stukjes vielen me niet speciaal op

Dit weekend mocro maffia afgekeken en

Samenvatting

Pff wat een hoop doden weer, er blijven er niet veel over zo. Het is zo roekeloos allemaal. Ik moet dan denken aan die arme vader van Muis die nu alle drie (!) zijn kinderen verloren is en de ouders van Mo the Show 2 kinderen. Echt gruwelijk. En dat Joey dood ging vond ik ook heel erg :sob: (was al gespoiled voor mij want ik zat op zijn insta en daar stond in de comments overal: jammer dat je dood bent! :grimacing:)

4 likes

Trouwens, voor mensen die van wholesome romcom achtige films houden die meer zijn dan “vrouw wordt verliefd op man”. Netflix heeft heel veel Spaanse films erop staan en heb er nu een aantal gezien en ze zijn allemaal heel uplifting zonder zo Amerikaans sappy te zijn, met humor en leuke personages, gaat vaak meer over familie dan echt romantische liefde. Je kan ze allemaal ook prima met familie kijken of zelfs met kinderen.

Bijvoorbeeld: la Tribu, la Pequeña Suiza, Thi Mai, Perdiendo el Norte, lo nunca visto, ocho apellidos catalanes, salir del ropero.

Zijn er nog veel meer maar die heb ik nog niet gezien. @Mhysa misschien iets voor jou ook?

22 likes

Haha ahw joey en die comments

Ik ben klaar met red light, supergoed, maar had aan het einde nog wel wat spannends verwacht eigenlijk

3 likes

Ik kijk ook! Moest er even inkomen de eerste twee afleveringen. Alleen al dat gekots is niet heel chill als je een halve fobie daarvoor hebt

1 like

Ben bezig met Rundfunk: Jachterwachter. Maar jeetje ik ben het niet meer gewend of de serie was van een ander niveau haha

https://www.netflix.com/title/81318129?s=i&trkid=13747225

Omg ik heb Jane The virgin uit!!!
Vond het n super goede laatste aflevering en ik ben echt fan van Petra en zo blij dat JR weer bij haar is

Las dat veel mensen de finale niks vonden, maar eigenlijk zijn alle verhaallijnen zo mooi afgesloten en was het toch vrij perfect?

11 likes

Haha daar ben je snel doorheen gesjeesd uiteindelijk! Ik vond het ook een fijne seriefinale, inderdaad alles netjes aan elkaar geknoopt en gewoon klaar!

1 like

Hahaha ja echt no life joh! Maar weet niet meer wie het zei, maar het is wel echt zo’n serie dat als je er eenmaal inzit je er helemaal inzit. Had wat moeite er weer in te komen maar daarna ging t als een trein. Heb er eerste paasdag zeker 10 gezien Hahaha, kon niet mee naar familie vanwege de coronaregels dus heb mezelf maar vermaakt met de Villanuevas!

Was opzich ook wel klaar met de dramatische plotten hoor maar ga ‘het universum’ van Jtv wel missen.

En nu heb ik nog maar 3 series op mn eindeloze wachtlijst, kan niet wachten

5 likes

Ja dat had ik ook! En mijn vriend ook haha, die zat vanaf zijn telefoon half mee te kijken toen ik er eenmaal goed inzat, en uiteindelijk moest ik toch op hem wachten als hij niet thuis was want hij wilde weten hoe het verder ging.

Welke drie staan nu op het lijstje, en welke volgorde?

Ik stem op Homeland want love Homeland! Maar Ozark kijken natuurlijk ook wel makkelijk weg. Lovesick (nog) niet gezien.

1 like

Lovesick is super leuk! Is een Britse serie over een jongen die een soa heeft en dan al zn ex sexuele partners langsgaat om te vertellen dat ie dat heeft, en per aflevering gaat t om 1 ex en dan zie je hun relatie en wat er mis ging en dan terug naar de huidige tijd waar ze dan vaak weer wat beleven. Personages zijn allemaal heel grappig.

Is heel grappig. En maar 8 afleveringen van 30 minuten per seizoenen ofzo, dus ideaal als je niet heel lang aan iets vast wil zitten.

Edit: Lovesick is trouwens echt een generic kutnaam, de eerste twee seizoenen waren pre Netflix en toen heette het Scrotal Recall hahaha veel beter

10 likes

Ik zou naar Jane the Virgin weer toe zijn aan iets meer een ingewikkelde serie, dus zou ik voor Homeland of eventueel ozark gaan. Ik moet bij ozark toch ook wel opletten meestal

1 like

Ik moest huilen bij de laatste :joy:

1 like

Ik heb hetzelfde, wil grey’s nu eigenlijk ook niet verder kijken door alle crossovers.

1 like

Ik ben ook the serpent aan het kijken
Mega spannend en wat is die Dominique knap :relaxed:

3 likes

Ik vond the Serpent best goed, maar die tijdlijn?? Veel mensen klagen over de sprongetjes heen en terug in de tijdlijn, dat vond ik niet zo’n probleem, wat ik veel vreemder vind is hoe ze ons

7,5e aflevering laten kijken naar het hele toeristen vermoorden en Knippenberg die er maar achteraan zit. Het blijft maar doorgaan.

En dan vervolgens nemen ze zijn vlucht naar Frankrijk, vlucht naar India, arrestatie in India, gevangenisstraf in India, Marie-Andrees dood, ontsnapping uit de gevangenis in India, nieuwe veroordeling in India, verjaring van de feiten in Thailand, terug naar Frankrijk, interviews in Frankrijk, terug bij Juliette in Frankrijk, reis naar Nepal en uiteindelijke levenslange veroordeling in Nepal en dat proppen ze in 30 minuten? :crazy_face:

Wie kijkt er naar zo’n script en zegt ja top idee helemaal goed zo?

2 likes

Ik vind het laatste seizoen van Grey’s zo verwarrend en mis steeds van alles, maar dat komt dus blijkbaar omdat die verhaallijnen op gebeurtenissen in station 19 volgen. En dat je het dus eigenlijk niet kan snappen zonder station 19 ook te kijken :weary:

1 like

Inderdaad, een paar crossovers om Station 19 te introduceren oke, maar nu is het te vaak en wordt het lastig om te volgen als je niet alles kijkt.