Jaa zij is zo leuk. Blanca Suarez vind ik ook een leuke actrice. Ze zitten allebei in El Bar. Aanrader!!!
Ik moet zeggen dat ik the serpent helemaal niet zo fantastisch vind. Met al die flashbacks enzo is het nogal verwarrend. En dan al die slecht nederlands/frans/duits sprekende mensenâŠ
Het is leuk gefilmd en interesant omdat het waargebeurd is masr verderâŠ
Dat dacht ik ook (heb het niet eens gekeken). Zag een voorstukje op tv en dacht ook dat het a la een docu op Discovery channel af en toe van die âreconstructieâ stukjes was. Zodat de kijker zich een beeld ervan kan vormen
Bleek later dus een full on mini serie op Netflix te zijn?
Door the serpent wil ik ook een sjaal in mân haar en 70 zonnebril haha.
ja ik vond hem eerder klinken als geëmigreerde Nederlanders.
Ik ben net klaar met seizoen 2 van Good Trouble (Videoland). Alles komt er wel in voor (BLM, LGBTQ, de twee hoofdpersonen hebben 2 moeders etc.) en de cast is ook heel erg divers. Echt een heel leuke serie, die blijkbaar een soort van vervolg is op The Fosters, wat ik zelf nog nooit eerder had gezien. In Amerika zijn ze nu bezig met het uitzenden van seizoen 3. Canât wait.
Jaa ik ben inmiddels bij S03e8 (gelijk met Amerika), lovvvvv it. Ook al is 't soms wel erg tienerdrama.
Oeeeh, waar kijk jij S3 als ik vragen mag? Voelde me heel leeg toen het ineens klaar was haha. Eens met dat het soms wel veel tienerdrama is, maar te leuk om te kijken verder
Ik download gewoon torrents op van die sketchy websites haha. Doe ik altijd met series die al wel in Amerika bezig zijn maar nog niet in NL, dat duurt soms echt jaren
Ga ik donderdag ook doen met het laatste seizoen van Younger, yasss
Ben begonnen aan new Amsterdam s03 met VPN
Ik vond aflevering 4 Nederland themafeest en aflevering 7 wasberen echt de leukste afleveringen van seizoen 3. Ik vind het vooral jammer dat Callie echt geen character development heeft gehad sinds The fosters, voor de rest vind ik het echt een leuke serie
Hahah ja die aflevering was zo random ook, alsof wij Nederlands elke dag snert eten met bitterballen. En eens wbt Callie. Ze laten haar heel erg hangen in haar puberale fase waardoor ik haar soms ook echt irritant vindt. Maar verder vind ik het helemaal leuk, al mogen ze die storyline van Alice met dat cabaret wel skippen
Haha love snert, maar niet elke dag inderdaad En ik vind de Alice cabaret storyline wel leuk, maar die man die racistische stereotypen zo grappig vindt mag wel even verdwijnen
Hahahah ik ging echt stuk om âsnurtâ
Samenvatting
Eens over Callie trouwens, die meid is zelfs na een time jump nog niet volwassen.
Maar ik vind Alice het stomste karakter want haar hele storyline met âcomedyâ is zooo cringe ik krijg echt plaatsvervangende schaamte in al haar comedyscenes
Fosters is nog leuker vond ik (staat niet meer op videoland wel op disney +)
Ik weet niet of het hier hoort, maar ik heb net deel 1 van de onlyfans docu gekeken, en ik vind het schokkend dat niemand het er over heeft dat Levy een toen 17 jarige jongen benaderden om ook OnlyFans te gaan doen.
Ik vind het platform ( niet het werk zelf!) echt enorm problematisch.
Ik heb Dash and Lilly afgekeken en vond het echt wel schattig bedacht en de kerstsfeer kwam goed over (dat wil je als je in april een serie kijkt).
Maar ik vond beide karakters wel een heel hoog zelf uitgesproken special snowflake gehalte hebben. En ik vond hun chemie niet helemaal overkomen.
Hetzelfde probleem met de chemie had ik laatst ook bij de film The Tourist met Angelina Jolie en Johnny Depp. De aantrekkingskracht leek er gewoon niet te zijn.
Zowel Dash and Lilly als the Tourist kijken wel gewoon lekker weg. Mooie 6.5.
Ik heb The Serpent gekeken, en super onpopulair opinion, ik vind het gewoon echt heel slecht.
De jaren 70 style is zo extreem geknutseld. Het druipt er vanaf hoe fake het is. Als ik er naar kijk zie ik letterlijk mensen uit 2020 die een verkleedpartijtje hebben.
De acteerprestaties zijn ook echt niet om over naar huis te schrijven.
Als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat Johan Nijenhuis, the Godfather van Costa, achter dit project zit.
Een twee uit tien voor de moeite.
Ik heb Lovesick eindelijk uit, moest eigenlijk alleen seizoen 3 maar heb 1 en 2 opnieuw gekeken en wilde toch ff aanraden voor wie t nog niet gezien heeft.
Zoân fijne serie om te bingen (eerste seizoen is iets van 3,5 uur totaal) en grappig, herkenbaar en feelgood.
Seizoen 3 wijkt wel een beetje af van het concept van âcontact opnemen met de exenâ en vond het daardoor ook ietsje minder maar alsnog wel een 8.
Ben benieuwd of er ooit nog een seizoen 4 komt, opzich is het einde vrij open. Maar als ik een beetje op reddit kijk enzo lijkt het alsof weinig mensen de serie kennen. Jammer.
Echt net uit gister toevallig, vond het zo leuk. Zoân serie waarvan je baalt dat er niet nog een seizoen van is. Het was ook gewoon echt mân humor en vaak zo heerlijk ongemakkelijk.