Series & Netflix #3

Ik kijk nu thr serpent. Moet knippenberg een nederlander voorstellen?

2 likes

Ja

1 like

Nja gelukkig zijn de 2 andere nederlanders wel echt nederlanders.

1 like

Die baas van Knippenberg is nog erger, die oude grijze man. Klinkt zoo nep.

3 likes

Ik snap niet dat ze bij voor zulke rollen niet gewoon een Nederlandse acteur casten, zijn toch genoeg generic white males hier die dat prima zouden kunnen.

8 likes

Ik vond Anne in de eerste aflevering heel irritant, maar daarna vond ik haar wel leuk en heb die hele serie super snel gekeken. Niet de beste serie ooit, maar wel echt vermakelijk

3 likes

Jan Kooijman

3 likes

Hebben jullie ooit Costa de serie gekeken? Ik kon niets leuks vinden dus dacht wellicht hersenloos vermaak.

Maare wat slecht is dit. Weet even niet of het komt omdat het al zo oud is (2005) of dat het toen ook al zo slecht was.

Wel grappig om Katja enzo te zien terwijl ze daar veel jonger zijn. En Georgina Verbaan zie je wel altijd in dezelfde soort rollen volgens mij.

En @Victoria Ja het accent van Carice is ook wel bijzonder opvallend. Geen idee hoe het minder stereotype kan klinken want voor mijn idee klinken ze wel allemaal zo in die hoek haha.

3 likes

Michiel huijsman

5 likes

Jezus jongens ik sjees echt door homeland heen.

Met Ozark lukt me dat dus slecht, dat is zo’n slow burn net als breaking bad in het begin. En homeland is meer breaking bad op het einde, dat er elke aflevering weer drie mensen dood geknald worden, elke twist leidt weer tot een heel nieuw verhaal.

Toch echt nog steeds een goeie serie hoor, dacht dat het echt een beetje in 2015 was blijven hangen, maar 6-7 is echt weer top (ben halverwege 7 Omg iemand stop me)

7 likes

Ik zit me echt door het laatste seizoen van outlander heen te worstelen, blij als het klaar is. Het boeit me echt totaal niet meer maar ben toch ergens low key benieuwd hoe het eindigt

Ja herkenbaar - ik had dat ook bij Outlander! Duurde iets te lang

Zit nu bij laatste seizoen Scandal tegen hetzelfde aan te hikken

1 like

Die heeft z’n Nederlandse accent al te goed afgeleerd :full_moon_with_face:

2 likes

Ik vind hem zo afleidend in Hill House

Hij heeft geen Nederlands accent meer maar een soort iets te perfect Engels waardoor hij alsnog opvalt tussen al z’n siblings in de serie.

2 likes

Ik was echt blij dat hij als enige niet weer te zien was in Bly Manor. Vond hem best zwak acteren, en inderdaad het viel toch op een bepaalde manier op dat hij een accent opzette ofzo, niet natuurlijk.

1 like

Ik vind Monique/ Marie-Andree zo slecht Frans praten en is ook zeker geen Quebecs accent

2 likes

Dat hadden ze voor mij ook mogen schrappen. Het voegde niets meer toe.

1 like

Idd. Vond die eerste seizoenen zo leuk met iedere keer een ā€œcaseā€, politieke spel van bijv seizoen 5 heel vermakelijk en die afleveringen toen ze ontvoerd werd.
Wow. Dat ze de ā€œgevangenisā€ uit vlucht en dan in die studio blijkt te zitten; mindfuck!

En goeie cast, muziek :ok_hand:t3:

Dat spionnen-gedoe (b613) en 30x terug naar Grant en Jake vond ik allemaal minder

1 like

Haha nu zie je waarom ze een brit een nederlander kunnen laten spelen: iedereen die geen NLs spreekt slikt het als zoete koek. Ik had namelijk geen idee dat Monique geen goed frans sprak? Haha. Wel dat ze geen canadees accent had

7 likes

dit vond ik ook, het viel me echt op wel een beetje jammer.

1 like