Ja dat vond ik ook echt zonde?
Komt er nog een deel 2 eigenlijk? Vond hem best wel abrupt eindigen ofzo?
Ik vind het derde seizoen van oogappels ook echt zo leuk weer. De actrice die Merel speelt is óók echt geweldig. Zo goed!
Echt waanzinnig goeie actrice. Ik geloof haar rol voor 100%
Ben van de week met Lovesick begonnen nadat je het er over had, nu 4-5 afl gekeken en idd echt een leuke serie! Krijg er een beetje Please Like Me vibes van en dat is een van mijn lievelings haha. Denk niet dat ik het had aangeklikt obv het plaatje alleen dus dank voor de tip!
Oh er komt een serie over Sisi! Hopelijk wel een stuk meer waarheidsgetrouw dan de films. Ben erg benieuwd!
Heeft iemand wat leuke filmtips op Prime of Disney? Alles behalve slasher, horror & science fiction.M
Ik kan jullie Bride Wars aanraden. Gewoon een leuke romantic comedy met een goede cast! Oh en Rocketman natuurlijk! Al honderd keer gekeken en ik moet iedere keer weer huilen:crazy_face:
Nieuwe seizoen van The Circle is begonnen eerste seizoen van US vond ik echt leuk.
Ik heb net de eerste aflevering gezien, maar het zijn allemaal zo’n luidruchtige types? Terilisha is de enige die ik leuk vind. Ik mis een shoobie of een seaburn van vorig seizoen haha.
Omg homeland seizoen 8 is echt het beste seizoen ooit.
Fucking spannend, finale was geen teleurstelling
Ben gewoon sad dat het afgelopen is, het werd net weer zo goed joh.
American Horror Story seizoen 1 Murder House uitgekeken. Vond het echt leuk en interessant concept. Jessica Lange steelt wel echt de show, topactrice.
Ja Jessica is echt geweldig, je moet dan echt ‘Asylum’ kijken ook want daar is ze echt briljant.
Ik heb door jouw berichten echt helemaal zin om dat weer verder te kijken, alleen geen idee in welk seizoen ik ben blijven steken
Duitsland!
The green mile en Booksmart!
Weet iemand waar je nu nog Gossip Girl kan kijken?
Woehoe disney+ heeft nu ook het vierde seizoen van the resident, eindelijk. Wel maar 1 aflevering per week dus moet alsnog geduld hebben maar dat is waarschijnlijk beter dan een weekend bingen
Oh jongens Derry Girls is echt fantastisch
Hoezo kom ik hier nu pas achter
Jaa superleuk is dat! Er komt nog een derde seizoen
Ugh jaloers. Helaas weinig afleveringen per seizoen
Jammer dat je zo tegen Ozark op ziet. Hopelijk zit je er weer snel in, want ik vond het laatste seizoen ook weer echt tof. En dat einde is echt… (ik zeg niks)
Ik ben af en toe naar Friends From College S2 aan het kijken. Moet er soms hardop om lachen dus denk dat het een goede serie is
Ik zou die nog eens kijken haha
De laatste paar afleveringen maakte voor mij een hoop goed, terwijl ik daarvoor moest strijden om er doorheen te komen