Series & Netflix #3

Homeland is zo leuk! Ik heb recent alles afgekeken. Jammer dat het klaar is. Of misschien komt er nog een seizoen ooit.

1 like

Ik ben gestart met Criminal Minds op Videoland voor als “serie voor af en toe tussendoor”, zo leuk. Heb altijd alleen maar losse afleveringen gekeken als het toevallig op tv was. Wel echt keiveel seizoenen (15) dus niet echt te bingen

Over Homeland: ik vond dat echt een goede serie met veel twists enzo. Alleennnnnn ik werd zooo moe van Carrie

Ja ik heb dat vroeger gekeken toen het op tv kwam. Toen vond ik het een super leuke serie. Waarschijnlijk als ik het nu kijk zal het wel een stuk minder zijn, net zoals iemand heer eerder zei over Desperate housewives

@kleinmaargroot
Ik ben een hele tijd terug ook begonnen met Criminal Minds, ook omdat ik op tv losse afleveringen keek. Ben nu op de helft van seizoen 13, dus bijna klaar :sweat_smile: Vind het toch wel leuk om vanaf het begin te kijken, leef zo mee met de crew en wat ze allemaal qua personage persoonlijk meemaken

2 likes

Ik kan het artikel niet meer vinden, sorry!

1 like

Ik ben ook eindelijk verder met Homeland en nu in het laatste seizoen! Echt erdoorheen gevlogen inderdaad. Hopen op een goede afsluiter.

1 like

Ik had zin om een domme film te kijken, dus ik kijk Rip tide maar Ugh. Ik wil de paardenstaarten van de hoofdpersoon afknippen. Kijk dit niet tenzij je je kapot wil ergeren.

1 like

Oh, misschien moet ik het dan later nog eens opnieuw proberen!

Door alle Homelandberichten twijfel ik of ik weer door ga kijken. Na seizoen 6 (denk ik) afgehaakt, mn vriend en ik waren er helemaal klaar mee.:sweat_smile:

1 like

Door jullie posts zie ik gewoon dat er nog twee Homeland seizoenen zijn die ik nooit gekeken heb! Omdat ik niet wist dat er nog gefilmd werd! Heel blij dat het er hier over ging haha

2 likes

7 was ff 3 episodes mehhhh vanwege Carrie’s privĂ©leven en daarna heel spannend!

8 schijnt een hele goeie finale te zijn, maar ik ben nog bezig met 7

4 likes

Ik wil aan American Horror Story beginnen. Welke seizoenen moet ik absoluut zien?

AHS seizoenen
  • 1 Murder House
  • 2 Asylum
  • 3 Coven
  • 4 Freak Show
  • 5 Hotel
  • 6 Roanoke
  • 7 Cult
  • 8 Apocalypse
  • Allemaal niet de moeite, je kijkt beter naar 

0 stemmers

Ze worden allemaal kut ergens in de laatste 3 afleveringen (at best) of halverwege.

Murder house is wel redelijk stabiel in niveau maar best saai imo, asylum is cool als je de laatste 3 afleveringen ofzo negeert. Freak show heeft de beste eerste helft maar is daarna een ramp. Hotel is vanaf het begin vrij Mehhh maar de aesthetic is wel cool, vond het verhaal ook nergens heen gaan. De verdere seizoenen heb ik niet gezien (weiger ook te kijken zonder Jessica Lange verder)

Zou zeggen dat Coven dan met alles het minst kut wordt maar ook die duurt weer n aflevering of 2/3 te lang.

Het probleem met elk seizoen is dat er 30 subplots komen die nooit ingevuld worden en het einde altijd als een soort donderslag bij heldere hemel komt alsof de schrijvers gewoon een idee uit de stapel trokken en dachten oké dit is het. Echt heel jammer.

4 likes

Sinds vandaag kijk ik The Fall, iemand die dit ook kijkt? Ik ben heel erg benieuwd wat er met de hoofdpersonen gaat gebeuren en hoe de verhalen uiteindelijk bij elkaar komen. Goede acteurs ook!

Ik heb net “who killed sara” gekeken. Een aanrader!

Jaren geleden gekeken! Vond het uiteindelijk een stom einde (seizoen 3 nooit voltooid) maar de eerste 2 seizoenen zijn mega spannend.

1 like

Ow echt, dat klinkt niet hoopgevend haha

Het goede nieuws is dat seizoen 2 half mei al uitkomt! Ik ben zo benieuwd hoe het verder gaat!

1 like

Ja ik ook. Alleen bij de trailer voor seizoen 2 kreeg ik het idee dat het wel erg nep wordt (Wat het nu al is als je nadenkt haha).

Ben benieuwd wie Sara uiteindelijk heeft vermoord en waar Sara was
 is ze misschien geadopteerd? Leek alsof ze in een tehuis zat

Thanks! Het is Ryan Murphy dus dat verbaast mij niet zo. Ga er gewoon aan beginnen!

1 like

Ik kon mij het laatste seizoen en vooral de laatste paar afleveringen van Revenge niet meer zo goed herinneren, twijfel nu zelfs of ik de laaste twee ooit volledig gezien heb. Maar ik houd echt van deze serie. Lekker zitten janken ook bij de laatste aflevering. Jammer dat het voorbij is, over een paar jaar ga ik denk ik weer alles kijken.

Volgende serie wordt Mr. Robot. Heb volgens mij seizoen 1 t/m 3 gezien, maar ik weet echt weinig meer, behalve de grote plottwists enzo dan. Echt zin in!

2 likes