Hamster nummer 3 heette Helena door die serie
Ik hou zo van die actrice. Vind dr zo goed.
Ooh Krystal ken ik volgens mij nog niet. Dus er komen gewoon nog meer. Ben benieuwd!
Shit man, ben echt verslaafd aan de Verhulstjes. Heerlijke serie. Of moet ik naar het biechttopic?
Jaaa Orphan black is zo leuk!! Ik ben bezig met een rewatch want heb het een paar jaar terug voor het eerst gezien. Was wel echt veel vergeten alweer hahah.
Echt bizar hoe 1 actrice zoveel klonen speelt, maar het leukste vind ik als ze speelt dat ze als de ene kloon een ander nadoet
Ern van mijn favo momenten (geen mega spoiler maar weet ff niet wanneer dat is) wanneer Cosima Alison nadoet en zegt āas a lesbian⦠supporterā
Ik was op een gegeven moment wel afgehaakt. Ik kan me nog schorpioenen herinneren? Toen vond ik het een beetje te far fetched allemaal. Maar misschien ga ik het nog eens proberen.
Ja ik weet ook nog dat ik er op een gegeven moment helemaaaal niks meer van snaote, ben benieuwd of dat nu beter gaat. Zit nu in s2 en het is nog te volgen maar na een tijdje snapte ik niet meer wie nou de enemies waren en waar ze vandaan kwamen
Heb net Believe me: Abduction of Lisa McVey gezien en wow⦠Vet heftig, maar mooi verfilmd. Extra bang voor enge mannen in de nacht nu
Ik vond S1 van Below deck echt te veel gezeur, maar S2 was leuk!! Hopelijk is de rest ook zo
Afl 6 van the Handmaids Tale gezien
Jee die June is wel echt onkruid he? Tof dat ze het heeft gered, mān hart zat wel echt in mn keel. Ben benieuwd naar hoe ze de rest van het seizoen gaan vormgeven
Ja die cast van Season1 was niet zo denderend als de vlg seizoenen, het wordt later veel beter! Maar de ingrediƫnten voor een goeie reality show (met alle sterke archetypes) begon ook wel in s1 toch. Ik bleef wel geboeid
Oeps deze moest @vitaminwater
Handmaidās tale aflevering 6
Ja jeetje ik was opgelucht dat Moira haar eindelijk mee kreeg. Worden er daarna gewoon nog een paar pogingen gedaan door June om terug te gaan (zichzelf aangeven en in een fucking roeiboot?). Hell no (en sowieso niet moira meeslepen hierin).
Maar ein-de-lijk is ze er hoor (maar wel even alle āik ga terugā opties er doorheen geknald).
Ik vind het wel een beetje stom dat ze dr niet ff hadden gedropt bij een grens zodat het dan lijkt alsof ze zelf ontsnapt is en asiel kon aanvragen. Nu mag de (ex)vriendin van moira de mensen daar straks dan niet meer helpen omdat ze June hebben meegesmokkeld.
Al met al vond ik het een goeie aflevering omdat er eindelijk wat gebeurde.
En waar is Janine
En ze moesten natuurlijk eindigen met een shot van Juneās gezicht om ons te fucken.
Waar kijken jullie the Handmaids tale?
Ik weet niet meer wie acotn.tv tipte maar thanks.
Heel veel engelse aussie en nz series waar ik van hou staan er op. Echt een goede tip
Vandaag in Winter begonnen!
Afgelopen week alle below deck gebinged op netflix, dus nu even iets anders
Videoland
Oh maar daar staat alles t/m aflevering 4 op toch? Las hierboven al iets over aflevering 6.
Handmaidās tale afl 6
Spoiler GING FOUT, nu gelukt als twee kortere
Dit was zoān spannende aflevering ondanks dat er eigenlijk niet zo heel veel gebeurde. Vond dat stukje van de hereniging erg mooi, als June Moira herkent in de auto. Op haar gezicht zie je eerst de blijheid van je best friend weer zien, wat overgaat in de horror als je je beseft dat ze weer terug is in Gilead - āyouāre not supposed to be here!ā
Vind het eigenlijk ook wel heftig dat Oona Moira mee had gevraagd, zij moet zoān groot trauma hebben door alle tijd als handmaid/jezebel, dat het een wonder was geweest als er niet iets raars was gebeurd? Ik bedoel maar al die desperate mensen als de boot weggaat, die had je toch allemaal mee willen nemen? Zo intens en verdrietig
Ja snap k wel, maar wat Oona ook zei: iedereen heeft nare shit meegemaakt en iedereen heeft mensen moeten achterlaten in Gilead. En dan kan t juist ook wel nice zijn om actief te helpen in een grensgebied (was trouwens niet Gilead maar Chicago)
Wat mij betreft niet, ik ben ook hooked, zo gezellig zijn ze haha
Dat was ik denk ik Ik ben daar Murdoch Mysteries aan het kijken, ben inmiddels bij seizoen 8. Nog 5 seizoenen te gaan
Haha mijn spoiler ging gister ook fout dus had toen maar in paniek het hele bericht gewist.
Ja daarom mocht moira ook officieel niet mee denk ik, alleen Canadezen (ze deed alsof ze uit Toronto kwam).
Het was eigenlijk ook niet heel slim van Oona om dat de doen denk ik. De kans dat Moira iemand tegenkomt en dan niet kan meenemen is dan meteen ook veel groter. Dat is voor haar ook wel anders dan voor Oona denk ik.
Dus Oona had eigenlijk beter moeten weten, maar ja ze wilden geen afscheid nemen.