Wat mij betreft niet, ik ben ook hooked, zo gezellig zijn ze haha 
Dat was ik denk ik
Ik ben daar Murdoch Mysteries aan het kijken, ben inmiddels bij seizoen 8. Nog 5 seizoenen te gaan 
Haha mijn spoiler ging gister ook fout dus had toen maar in paniek het hele bericht gewist.
Ja daarom mocht moira ook officieel niet mee denk ik, alleen Canadezen (ze deed alsof ze uit Toronto kwam).
Het was eigenlijk ook niet heel slim van Oona om dat de doen denk ik. De kans dat Moira iemand tegenkomt en dan niet kan meenemen is dan meteen ook veel groter. Dat is voor haar ook wel anders dan voor Oona denk ik.
Dus Oona had eigenlijk beter moeten weten, maar ja ze wilden geen afscheid nemen.
Handmaidās tale ep 6
Ja daās waar, Chicago is natuurlijk grensgebied. Vond het toch maar heftig haha, snap dat Moira graag wil helpen maar lijkt me heel traumatiserend om naar het front te moeten (ook als ze June niet āgevondenā had).
Overigens wel echt vreselijk dat de hele hulporganisatie opgerold moet zeg, vond dat ze dat dilemma ook mooi in beeld brachten (āwe helpen MENSEN, niet ƩƩn individuā). Het is natuurlijk echt een rotsituatie waar Moira Oona in plaatst - ofwel je bent de reden dat je vriendin haar beste vriendin vermoord wordt door Gilead, of je moet je hulporganisatie oprollen vanwege deze smokkelactie
(Nu ging het weer mis met de spoiler, volgens mij was het omdat ik twee alineaās had (witregel ertussen). Toen ik die weghaalde werd het wel geblurd)
Helena idd 
Waar haalt iedereen die afleveringen van handmaidās tale vandaan? Aflevering 5 komt morgen pas op Videoland?
VPN en Hulu denk ik? Want hier in Nederland is het alleen op Videoland te zien
Ik heb Little Fires Everywhere net afgekeken! Wat een goede serie 
Torrents.
Aha, ja, daar waag ik me niet aan. Daar heb ik eens mān halve laptop mee opgeblazen. Ik wacht nog wel even 
Qua films:
Spy Game: heel tof gedaan, toch nog best origineel verhaal voor iets wat ook heel uitgemolken had kunnen verlopen. En goede acteurs!
Cam: kijk dit niet. Het concept is veelbelovend, maar de film is zo slecht. Het wordt nergens spannend of interessant.
The Mitchells vs. the machines: echt heel leuk als je van animatie houdt.
Oxygen: spannend genoeg, behalve helaas de laatste vijf minuten.
Oh ik vond āCamā heel sterk. Juist wel spannend en interessant!
Sowieso blijf ik het vreemd vinden toen Hulu de eerste 3 tegelijk online had dat videoland besloot er maar 2 online te zetten waardoor je nu dus eigenlijk er 1 achterloopt.
Omdat ik in Duitsland woon moet ik wachten tot ze hem eerst nasynchroniseren voordat ie officieel online komt, ook wachten op Engels⦠en dat is pas in September dus:
VPN+ gratis Australische website van tv zender SBS
Ik vond het saai dat het pas āmis gingā na 40 minuten film, ik vond de main character heel flat (maar volgens mij was het ook de bedoeling om te laten zien dat ze voornamelijk met die site bezig was). Ik vond de dreiging nihil en ik ben echt snel bang bij (psychologische) thrillers/horror.
Over het eind
Het eind met die spiegels was oke, maar ik wilde ook graag weten hoe die Baby gestorven was en ik had een dader vetter gevonden of zo
Misschien stapte ik er met de verkeerde verwachtingen in!
Ik woon niet in NL en kijk via ons HBO-account, de nieuwe aflevering is er gelijk op woensdag. Wat stom dat Videoland achterloopt!
Ik vond Ferry wel een erg leuke film! Was sowieso dol op zijn en DaniĆ«lleās personages in Undercover, dus leuk om te zien wat daar aan vooraf ging en hoe zij bij elkaar kwamen.
Ik ben begonnen met Dynasty en het verhaal wordt steeds gekker en gekker. En dit is nog maar het eerste seizoen 
Oh ik vind de Verhulstjes echt heerlijk, vind ze zo grappig samen!
Heb net de tour docu van Pink gekeken op Prime.
Wat een gave en sterke vrouw, en heel leuk om haar zo als moeder te zien.
Leuk extraatje dat het eerste deel van de docu zich rondom haar kick-off concert in Amsterdam afspeelt.
Kom ik weer met mijn New Amsterdam spam, maar WAAROM dragen die twee artsen hoge hakken in het ziekenhuis 
Irriteert me meer dan zou moeten.