Handmaids tale e7
Ik vind June ook heel naar geworden maar ik snap de kritiek niet? Wat is de verwachting dan vraag ik me af, ik hoor ook vaak dat het alleen maar erger wordt etc, maar het is toch om mee te beginnen al een grote distopie geweest? Wat is er nu erger dan in het begin?
Ik zou juist echt geërgerd zijn als er nu ineens een regenboogpad voor haar werd neergelegd en bij wijze van spreken Hannah daar ook nog even op mee zou komen. En als June hier al lachend haar leven zou vervolgen zou ik dat echt een afbreuk vinden aan de complete serie.
Ik vind overigens de verkrachtingsscene met Luke wel ontzettend onnodig, maar kan me ook wel vinden in de quote die @vitaminwater heeft gedeeld, het is aan de andere kant ook een enorme confrontatie. Ik bedoel zo’n beetje heel seizoen 1 zien we die fucking ceremonie de hele tijd, maar dit is dan ineens het punt waarop men zegt “nee kan echt niet”
Hoe ze over Serena sprak maar eigenlijk ook over zichzelf vond ik zo’n sterke scene. Ik vind deze serie eigenlijk totaal niet slechter worden maar juist sterker.