Ik kijk nu ‘Mare of Easttown’ met o.a. Kate Winslet en tot nu toe vind het erg sterk! Lekkere opbouw en sterke personages.
Spoilers over the Handmaid's Tale 4x07
Het was gewoon verkrachting en na alle scenes waarin andere vrouwen zo zijn behandeld en June zelf, hoopte ik dat we van die scenes af waren…Ik snap de invalshoek die ze proberen over te brengen: abused becomes the abuser door haar PTSS, maar vond dat hoe ze zich gedroeg tegenover Serena en wat ze allemaal zei tegen Tuello al duidelijk genoeg. Het punt had ook gemaakt kunnen worden zonder die scene.
Soms heb ik echt het gevoel dat de makers alleen maar meer willen shockeren, alsof de ellende die we in deze serie hebben gezien en de ellende die June heeft meegemaakt nog niet erg genoeg is. Give her a break for once.
Waar heb je 'm gekeken?
Little Fires Everywhere staat op Amazon Prime!
Ah shit dat heb ik niet Maar bedankt!
Ongetwijfeld al duizend keer benoemd, maar The Bold Type vind ik echt zo leuk! Ben sinds Gossip Girl niet zo ‘verslaafd’ geweest, ik kan niet goed bingen en gisteravond heb ik 2,5 aflevering gekeken haha. Gelukkig heb ik nog 3 seizoenen te gaan. Ik heb een Jacqueline nodig in m’n leven, wat een topvrouw.
Ben ik nu ook aan het bingen. Echt leuker dan verwacht!
Ik ben nu bij aflevering 5. Idd een hele goede actrice, sowieso is het acteerwerk van een hoog niveau vind ik. Vind het echt een indrukwekkende serie, het verveeld ook geen moment. Snap dat je er slapeloze nachten van heb gehad, er zit zo onzettend veel narigheid in. En dan te bedenken dat veel mensen echt dit soort situaties hebben moeten doorstaan.
YES het nieuwe seizoen van The Bold Type staat op Videoland. Of nouja elke vrijdag een nieuwe aflevering
Ik heb vannacht (kon niet slapen) uit wanhoop een of andere random animatie serie van Jurassic Park zitten kijken, volgens mij voornamelijk voor doelgroep basisschool, maar omg het is zo leuk Het ziet er heel goed uit, de originele soundtrack wordt gebruikt en vind de meeste personages ook leuk om ‘te volgen’. Ook echt goed spannend soms, echt een leuke verrassing. Vind het zelfs leuker dan de laatste paar films.
Die musical aflevering van lucifer is echt mega cringe geen doorkomen aan die aflevering. Spoelen ook gewoon stukken door.
Ik heb de eerste 2 seizoenen op een weekend bekeken
Omg maar goed dat ik dit hier lees, want ik ben echt net klaar met alles dat op Netflix staat
Omg waarom gaat dit verder op Videoland? Of stond het eerst al op Videoland en is het later op Netflix gekomen? Nouja, hoe dan ook… irritant
Haha het stond juist altijd op Videoland, waarschijnlijk is seizoen 5 over een jaar te zien op Netflix
Ben bezig met 2 series nu. Hele andere genres.
Good Girls (bedankt persoon die mij dit aanraadde!). Erg leuk, grappig, kijkt makkelijk weg.
En Snabba Cash, een Zweedse crimeserie. Heel spannend, ‘rauw’ en ik heb een crush op Samir.
Heb net handmaid’s tale gekeken tot aflevering 6, en
Samenvatting
ik ben er helemaal klaar mee.
Ik heb me zelden zo intens geërgerd aan een hoofdpersoon. Heb echt een diepe haat ontwikkeld voor June. Wat is zij tering irritant!
.
Snabba cash duurde echt te kort
Samenvatting
Eens. Ze wordt steeds irritanter en killer als persoon. Wacht maar totdat je de volgende aflevering ziet… Als je wilt ranten hebt, hit me up
aaahh ik ben zo benieuwd naar de laatste aflevering