Series & Netflix #3

Ik heb gisteren met heel veel moeite het 2e seizoen van Who killed sara/Quién Mató a Sara afgekeken. Laatste afleveringen vond ik zo vergezocht allemaal, net GTST. En dan denk je bij het einde te zijn, komt er weer een seizoen. Maar ik vond het ook weer te spannend om te stoppen haha

Is het zeker dat er nog een seizoen komt? Ik vond het einde ook wel semi-open, want ik vraag me af hoe ze hier nog een heel seizoen mee kunnen vullen… maar aan de andere kant zou het me ook niet verbazen!

Zeker seizoen 2 ging echt van plottwist naar plottwist en zo vergezocht/nep, ook wat Alex allemaal kan met dat “hacken”. Maar zoals je zegt, toch wil je wel weten hoe het nou zit waardoor je blijft kijken (en vind die Alex ook wel leuk om naar te kijken).

Zijn hier mensen die het nieuwste seizoen van Master of None al hebben gekeken? Hoe is dat? Ik ga daar binnenkort aan beginnen, vond seizoen 1 en 2 echt heel leuk dus heb hoge verwachtingen. Ben alleen bang dat het tegenvalt, want het is een ander verhaal toch?

Ja dit viel zo tegen na seizoen 1! Ik vond ook dat er te veel gebeurde, qua verhaallijnen, weer iemand dood oid. Het zou indruk moeten maken waarschijnlijk maar het werd saai
En het open einde vond ik erg jammer, hoe lang kunnen ze dit nog rekken :sleeping:

3 likes

Na de laatste aflevering kreeg ik zo’n melding: goed nieuws, er is nog een seizoen bevestigd (oid) :sob:. Maar het was inderdaad een beetje too much allemaal (ook @Brum)

1 like

Zo grappig dat Chuck (god) in supernatural een bad Guy speelt in Lucifer :joy:

2 likes

Gisteren aflevering 15 van seizoen 5 van Lucifer gekeken.

Spoiler over deze aflevering

Mijn god ik heb wel even wat tranen gelaten hoor :cry: Vooral toen Trixie vroeg waar haar vader is had ik het niet meer hoor. Damn wat een emo aflevering. Moest ook daarna even wat anders kijken.

Vanavond laatste aflevering maar even kijken en dan weer geduldig wachten.

1 like

Vond Chuck/God in supernatural nou ook niet bepaald een good guy :rofl:

Nee dat zeker niet maar ik bedoel meer van dan ga je van God naar als nog een andere serie maar dan een ekte bad guy.

Jesus woorden en typen lalalala.
Ik bedoel te zeggen dat het leuk is om die acteurs in dezelfde type series terug te zien. Zo hallo het lukte.

Ahh haha ja snap ik! Vind ik ook altijd. Lucifer vond ik dan niet zo leuk (alleen helft van s1 gekeken geloof ik) maar spn is/was echt mijn favo serie. Mega obsessed mee.

Echt heel obsessed;

Samenvatting

Baal zo dat het nu gewoon klaar klaar is :weary:

3 likes

asstiel <3

Ik ben in SPN nu in seizoen 14. maar moet zeggen dat ze beter eerder hadden kunnen stoppen. begint nu zo langdradig te worden.

Ja enerzijds wel, vanaf seizoen 10 vond ik het downhill gaan. Maar toch… zoveel jaren zo gevolgd haha en dan voelt het toch wel heel leeg als het klaar is.

1 like

ik heb een vermoeden waar het heen gaat. maar goed, nog ff rekken tot eind S15 denk ik.
Denk dat ze totaal wel drie eindes hebben gehad waarbij het mooi was geweest.
Vind het wel echt leuk dat bepaalde dingen terug blijven komen in SPN of soms ook hints zijn.
En ik mis Crowley.

1 like

Ik vond het in lucifer leuk dat ze ook hintten naar spn (amenadiel die vroeg of Castiel weer in de hemel aan het zingen was) en omgekeerd (lucifer in spn die zegt dat hij naar Californië verhuist om crime op te lossen). Zo leuk :grinning:

1 like

Crowley is zo leuk ja! Ik vond Kevin ook zo’n leuk personage! En Jo :pleading_face: die scene pff gejanktt

3 likes
Samenvatting

Jaaaa ik kon het huilen nog even inhouden maar toen Trixie kwam lukte het echt niet meer :pleading_face: :pleading_face: Echt een sneue aflevering, zag het ook niet aankomen aan het begin van de aflevering

Hahaha ja dat was echt geweldig! Lucifer in Spn is ook z’n lekker karakter. Hij zet hem echt goed neer dat personage.

2 likes

Morgen Lupin!!!

Kijk dit :joy::joy:
Niet klikken als je Martien meiland kut vindt
Edit: oh nu krijg ik ineens wel weer een voorbeeldje

3 likes

Heeft iemand die docu over die octopus gezien? :octopus: My Octopus Teacher? Ben heel benieuwd wat andere mensen van die vent vonden.

2 likes

Het is al even geleden, maar ik vond het nogal een ‘vreemde’ man. Gewoon omdat hij elke dag naar die octopus ging, als ik het mij goed herinner kwam het een beetje obsessief over (maar ik kan mij voorstellen dat je in zo’n project echt helemaal opgezogen wordt). Vond het een super interessante documentaire en heel mooi om te zien. Super interessante dieren.

2 likes

Ik ben weer aan het simpen op Omar Sy!!!

4 likes