Net the girl on the train gekeken. Kut film.
Beetje vibes van Richard Madden (the Bodyguard serie)
ik vind carlton zó vervelend (S4)
Vind het op basis van deze ene foto een beetje Michael BublƩ
Edit: ook ver weg een beetje Teun van de Keuken vibes
Vreemd figuur idd! Hoe ze omgaat met haar nanny ook
Ik ben begonnen met parks and recreation, het is zo droog en wel ff fijn na underground railroad.
Ik ben al de hele dag sweet tooth aan het bingen. Wist niet zo goed wat ik ervan moest verwachten, maar ik vind het zo mooi. Verdrietig, pijnlijk en lief tegelijk.
Jaa, dol op die serie!
Ik heb net Little fires everywhere uit, na eerder al het boek te hebben gelezen. Echt super goed! Al ging ik na het afkijken naar reddit en daar lijkt iedereen te haten op de serie. En mijn week gratis apple tv was ook top om the morning show eindelijk te kunnen zien. Daar ben ik ook echt doorheen gevlogen.
Ja wij hebben dit weekend ook bijna het hele seizoen erdoorheen gejaagd, ondanks het heerlijke weer. Echt hele mooie serie! Nog maar twee afleveringen te gaan, zo jammer dat het er maar zo weinig zijnā¦
Ja ik heb deze dit weekend gekeken en vond het ook een goede serie! Ik had een kinderserie verwacht maar dat is het zeker niet. Deed me ergens wel denken aan The walking dead of Black Mirror maar dan iets vrolijker/onschuldiger? Blijkbaar is het gebaseerd op een stripserie, daar ben ik nu ook wel benieuwd naar!
@Nysmn @Luzarl Snabba Cash krijgt een seizoen 2 ergens volgend jaar!
Hoop dat ze dan wat meer dan zes afleveringen krijgen voor dit nieuwe seizoen!
kijkt iemand Startup op netflix? Ligt het aan mij of snappen de makers zelf ook niet helemaal hoe bitcoins en hackers werken?
Vind het maar een matige serie.
Ik stoor me de laatste tijd echt aan die Lauren in Younger, zij is echt zo onaangepast, raar en respectloos naar haar vriendinnen, ze praat irritant en ik vind haar karakter echt super onrealistisch. Niemand komt weg met wat zij flikt in het echte leven maar in die serie zucht iemand een keer en dan is het over
Zij is echt mān favoriet
En hoezo respectloos? Toen Kelsey wat ging doen met die guy (ex van Claire) keurde ze dat ook helemaal af en kwam ze voor Claire op. Vind haar juist altijd lief overkomen
Dat ze Kelsey achter haar rug om ging opgeven voor een realityshow (waar ze uiteindelijk nogal slecht werd neergezet) en contracten ging tekenen zodat ze er niet meer onderuit kon, dat ze Kelsey ging opwachten en ondervragen en aan haar ging ruiken toen ze thuiskwam van een date. Zouden allemaal dingen zijn waardoor ik iemand echt even niet meer zou hoeven zien (voor zover je zoiets met het echte leven kunt vergelijken).
Ja terecht dat ze voor Claire opkwam, maar ik vind haar manieren (zo opdringerig en in your face) gewoon echt naar.
Haha ja ze is ook wel echt een typetje maar dat maakt de serie wel leuk vind ik. En ik vind Liza echt zooo saaiii, zij zou wel een beetje meer van Lauren mogen hebben
Ik heb de nieuwe afleveringen van Lucifer alweer uit
Spoiler seizoensfinale
Hahhaha die hele scene bij het colosseum was echt iconic, dat ze ineens gingen zingen
Ben wel satisfied met dit einde, hoopte dat het gevecht niet nog doorging in seizoen 6. Ben wel heel benieuwd wat daarin voorkomt. Enige storyline die ik nog kan bedenken is dat ze Dan gaan terughalen of naar de hemel proberen te krijgen