Series & Netflix #3

Het valt wel mee hoor! Zitten een paar momentjes in die zielig zijn, maar het overgrote deel is gewoon zo mooi, en leuk, en lief. Die serie heeft zoveel hart! Hoop echt heel hard dat Netflix het gaat verlengen, is nog steeds niet bekend gemaakt :expressionless: ik wil meer!! zeker na die fucking cliffhanger waarmee het eindigt…

4 likes

Ik heb working moms S5 in 1 dag uitgekeken.
Was echt toe aan het break en lekker luieren op de bank.

8 likes

Heerlijk, dit ga ik morgen doen. Nu al zin in

1 like

Ik heb net Outlander uitgekeken en voel me echt diep triest want ik was er helemaal weg van. Weten jullie nog iets anders wat ik echt zou moeten kijken? Hou wel echt van series zoals outlander. Oftewel, beetje romantisch, drama, knappe mannen. Ja dat eigenlijk. Help me out

Ik heb prison break, peaky blinders, breaking bad gezien

Reign of Bridgerton?

2 likes

Downton abbey

5 likes
Handmaids tale aflevering 10

:scream: :scream:

2 likes

Nog 2 afleveringen te gaan van Sweet Tooth, wat een topserie weer. :ok_hand:t2:

3 likes

Virgin River?

2 likes

Is dit het laatste seizoen wat op Netflix staat of komt er meer? Ik kom er echt niet meer doorheen, ik vind die hele verhaallijn met Brianna en haar man zo vervelend :confused: en ik trek het zo slecht dat Claire en Jaimy nu oud zijn, kan er niks aan doen maar ik vind het niet meer sexy nu haha

1 like

Er komt nog een zesde seizoen en ze gaan ook beginnen met de zevende! Je spoiler kan ik wel een beetje begrijpen, maar ik vond het wel steeds beter worden en minder irritant/vervelend. Denk even doorzetten en dan mis je het ook

Ik ben begonnen (of nou ja, zit al in het tweede seizoen gezien ik kan netflixen in mijn nachtdienst haha) aan Lucifer. Zit er inmiddels wel in en vind het nu ook wel leuk nu Lucifer het nu niet meer in letterlijk elke zin over seks heeft. :upside_down_face:

4 likes

Pff wanneer komen Grace & Frankie nou eens terug. Snap dat het door corona moeilijk was om op te nemen want 2 dames op leeftijd maar ik mis deze serie. :cry:

Edit: Oh lees nu dat ze in februari bezig waren met opnames. Hopelijk dit jaar nog dan!

7 likes

Seizoen 4 van Elite staat op Netflix, voor m’n gevoel was het allang klaar?

Dat was het ook haha. Ik ben nu aan het kijken en het is opnieuw verdwijningen, iemand in het ziekenhuis die het wel of niet haalt, ondervragingen en seks/trio’s basically. Maar ik vind het vermakelijk dus ik blijf kijken :sweat_smile:

2 likes

Ja volgens mij zijn ze zelfs pas deze maand weer begonnen met het hervatten van filmen omdat ze extra voorzichtig wilde zijn omdat het allemaal oude en kwetsbare acteurs zijn. Echt zin in, love die serie en ik hou van Jane & Lily :heart: :heart:

2 likes

Omg ik moet 10 nog kijken maar had gelikt dus weet nu gelukkig nog niks haha

2 likes

Zin om de hele dag trash te kijken. Welke Married At First Sight is ā€˜t leukst (welk land)? En seizoen?

1 like

Australiƫ sowieso en het seizoen van 2020

2 likes

In ieder geval niet de eerste twee die erop staan. De andere vond ik allemaal leuk!

1 like