Good Girls is gecanceld
Oh nee, wat jammer! Keek zo lekker wwg
Neeee waarom?
Als ik het zo lees: GG trekt veel digitale kijkers, lineair blijft achter. NBC richt zich nu meer op lineair helaas. Benieuwd op Netflix het nog oppakt.
Maar op een gegeven moment is ât toch ook wel klaar toch
In de VS zijn er nog 4 of 5 afleveringen te gaan, hopelijk hadden ze al het vermoeden dat ze op de schopstoel zaten, zodat er geen grote cliffhanger komt.
Iets anders: Tuca and Bertie is opgepikt door Adult Swim en daar bezig met het tweede seizoen. S1 is op Netflix te vinden, S2E1 op youtube. Waar S2 verder legaal te vinden is: geen idee.
Is ât vergelijkbaar met Selling Sunset haha?
Ik heb m net af! Heel indrukwekkend inderdaad. Wat een onmachtâŠ
Nee ik denk eerder dat
spoiler handmaids tale einde seizoen
Ze wel wist dat dit tot een breuk met Luke zou leiden en daarom zegt dat ze (van hem/hun huis) weggaat
Ik ben met veel plezier nog een keer Sherlock aan het kijken, omdat deze serie binnenkort van Netflix verdwijnt. Zo droog, ik hou ervanâŠ
Was dit de laatste aflevering van dit seizoen van handmaids?
Line of Duty seizoen 6 is ook weer goed
Oh, in dat geval vond ik het best een tegenvallend seizoen haha
Ik zie het nieuwe seizoen (seizoen 4?) ook nog niet op de Amerikaanse Netflix staan
Wow ik ben dit topic zo lang uit het oog verloren! Ik heb niet superveel gezien de afgelopen tijd, had zin in anime dus Kakegurui (lekker wacky, eerste seizoen was echt leuk, tweede meh) en Death Note (stond al heel lang op mân lijstje, hoge verwachtingen, waargemaakt) gekeken. En nu, lekker late to the party, net klaar met Baby! Met veel plezier gekeken en vond het ook fijn dat er niet één seizoen heel duidelijk beter/slechter was, zat goed op één lijn vond ik. En goed voor mân Italiaans, dus als iemand nog een aanrader heeft voor een andere leuke Italiaanse serie op Netflix hou ik me aanbevolen! Zag hierboven al iets over Summertime, dus die komt in ieder geval op mân lijstje (:
Ik ben bezig met Zero, tot nu toe bevalt het goed (afl 3 of 4 zijn we geloof ik)
Ohh klinkt goed, thanks!
Ik heb net de laatste aflevering gezien van younger en volgens mij las ik hier alleen maar negatieve berichten erover (heb de spoilers nooit aangeklikt), maar ik ben een sucker voor dit soort eindes denk ik. Oke beetje snel ineens alles, maar vond het juist wel leuk zo
Ik ben al bijna bij seizoen 5 van Lucifer en ik ga er veel te snel doorheen. Altijd een drama om weer iets nieuws te zoeken haha.