Ik zie nu dat ik seizoen 17 bedoelde ben ergens in het bingewatchen de tel kwijtgeraakt blijkbaarā¦
Jaaa, leuk. Love tienerdramaās
The OC>>>>Gossip Girl
Wie kijkt er ook new amsterdam seizoen 3?
Ik vind max met de aflevering irritanter worden. Hij doet altijd eerst dom en ondoordacht, zogenaamd om anderen te helpen of redden. Maar zorgt alleen maar voor extra dramaaaa
Zo jammer had ik bij eerdere seizoenen niet zo
Ik ben 5 minuten geleden aan sweet tooth begonnen en ik moet nu al janken wat is het schattig en zielig tegelijk
Aah Zion Moreno speelt mee, dacht al dat ik haar herkende (van control z), heb de rest nog niet goed gecheckt maar goed dat ze de cast wat diverser maken.
En de trailer doet me wat aan Elite denken maar veel van dit soort tienershows lijken ergens wel op elkaar
Staat 3 al op netflix?
Too hot to handle seizoen 2 staat sinds vandaag (voor de helft) op Netflix Lekker bingen
Hopelijk zit er dit keer weer een soort Harry Jowsey in
Ik zie maar vier afleveringen of zal de rest later online komen?
Ja ;( Daarom ook voor de helft. Volgens mij komt de rest op 30 juni, als ik het net goed had gezien. Maar 10 afl en die laatste zal wel een reünie afl zijn ofzo
Iemand al begonnen met nieuwe seizoen Too Hot To Handle? Lekker weer nieuwe trash om te kijken
Nee ik kijk via een linkje dat hier ooit geplaatst isā¦
Haha 2 posts boven je
Ik snap 't alleen niet, iedereen kent het concept van THTH nou toch wel, waarom reageren ze allemaal nog zo verbaasd met dat ze geen seks morgen hebben en hoezo kent niemand Lana.
Volgens mij denken ze dat ze aan een ander soort programma mee doen!
Haha ja dat klopt, was vorige keer ook. Alleen zijn ze dan echt zo dom om niet te denken dat het THTH zou kunnen zijn?
Haha jemig mag wel eens een leesbril gaan kopen
haha ja holy shit, nu 2 afl gezien en gaat al lekker. Ik vind Cam en Emily echt de Harry en Francesca van dit jaar
Jaa ik ga ook weer beginnen met greyās als ik klaar ben met reign, zit nu in het laatste seizoen. Ik ben toen gestopt met reign na de laatste aflevering van seizoen 3, maar nu toch maar ook seizoen 4 erbij kijken.
Zijn er goede Nederlandse series waarbij seks gewoon bijzaak is? Heb soms het idee dat we lijden aan creatieve armoe. Ik zie dat er zelfs een serie is dat āFollow de Soaā ofzoiets heet en ik moet gewoon een eyeroll onderdrukken