Series & Netflix #3

Elite: Carla&Samuel

Jezus wat slecht dit maar ik wil ook wel sip or strip spelen met Samuel, hij is alleen maar heter geworden :fire:

2 likes

Was erg feel bad serie voor mij

1 like

Laatste aflevering Handmaid’s tale seizoen 4

Ik vind deze serie steeds beter en beter worden!! De manier waarop het verhaal nu verder gaat vind ik echt super goed, maar de scène waarin ze Fred waterford te lijf gaan vind ik wel heel heftig, met dat bijten enzo. Vond het wel heel gewelddadig, ging voor mij wel wat te ver. Had het ook wel bevredigend geworden als ze hem gewoon had neergeschoten :sweat_smile:

5 likes

Bij welk seizoen ben je? Haha

Ik ga zo aan de laatste aflevering van seizoen 4 beginnen, het is weer top. Ander :hot_face:

Ik ben begonnen aan Elite. Seizoen 4. Het is weer seks seks en wat crime.

1 like

Eindelijk Bojack Horseman uitgekeken. Voel mij echt leeg vanbinnen, is een van mijn favoriete series geworden.
Ik had nooit gedacht dat ik bijna zou huilen om een animatieserie over een paard.
Echt topserie.

5 likes

Pff ja ik was allang blij met een gay kerstfilm maar Happiest season was niet zo feelgood als ze het lieten lijken :joy: wilde op het einde dat ze wat met die andere vrouw kreeg

Wil gewoon een zoetsappige gayfilm zonder vreemdgaan op mannen of dat ze nog ingewikkelde coming out gevoelens hebben.

4 likes

Oké inmiddels obsessed

1 like

Ben nu Katla aan het kijken (crime) tot dusver een aanrader!

1 like

Ik ben met die miniserietjes bezig over die koppels, daarna moet ik nog beginnen aan het nieuwe seizoen!

1 like

Linda uit lucifer gespot in New Girl (als de baas van Jess) en de gast die Lucifer speelt in SPN zag ik in Dexter :joy: blijft leuk om mensen te spotten.

(Ja ik kijk Dexter nu pas)

2 likes

Oh ja die heb ik overslagen!

Oeps Greys gaat van Videoland. Ben nu halverwege seizoen 12, dus nog veel te gaan :sob: (loopt tot en met seizoen 16)
De kwaliteit is wel echt achteruit gegaan. Zoveel persoonlijk drama dat me echt 0 boeit

Edit o het staat ook op Disney! Beter. Nu met EK kom ik echt weinig toe aan series

Na seizoen 8 vind ik het een te hoog GTST gehalte hebben.

Moet ook eerlijk zeggen dat het niet veel beter wordt :joy: 13 vind ik wel echt een van de kutste seizoenen

Ja dit had ik dus met Sheila uit Suits hahaha (dat is Linda dus ook)

2 likes

Ik kom er net achter dat in juli een nieuw gossip girl seizoen begint :scream: andere cast maar zelfde school etc.
Ben erg benieuwd!

2 likes

Iemand de serie summertime gezien?

Oke, ik heb Follow de soa gekeken, maar wat een rare serie? Behalve dan dat het lekker stereotyperend is qua autisme was de serie ook gewoon echt raar.

1 like

Wat ik er persoonlijk vond uitspringen was de evolutie van Cayetana, ik denk dat ze één van mijn favoriete personages van de serie is geworden. De rest was inderdaad niet erg boeiend

1 like