Series & Netflix #3

Ik ben begonnen met l’agence (op netflix), makelaarsprogramma/real life soap van een franse familie die een makelaarsbureau runnen voor de high class van frankrijk. Vind het wel heel leuk!

6 likes

Is ‘t vergelijkbaar met Selling Sunset haha?

1 like

Haha tikje minder drama en entrige, maar qua luxe huizen wel!

1 like

Ik heb m net af! Heel indrukwekkend inderdaad. Wat een onmacht…

2 likes

Nee ik denk eerder dat

spoiler handmaids tale einde seizoen

Ze wel wist dat dit tot een breuk met Luke zou leiden en daarom zegt dat ze (van hem/hun huis) weggaat

4 likes

Ik ben met veel plezier nog een keer Sherlock aan het kijken, omdat deze serie binnenkort van Netflix verdwijnt. Zo droog, ik hou ervan…

7 likes

Was dit de laatste aflevering van dit seizoen van handmaids?

Line of Duty seizoen 6 is ook weer goed

2 likes

Oh, in dat geval vond ik het best een tegenvallend seizoen haha

3 likes

Ik zie het nieuwe seizoen (seizoen 4?) ook nog niet op de Amerikaanse Netflix staan

Wow ik ben dit topic zo lang uit het oog verloren! Ik heb niet superveel gezien de afgelopen tijd, had zin in anime dus Kakegurui (lekker wacky, eerste seizoen was echt leuk, tweede meh) en Death Note (stond al heel lang op m’n lijstje, hoge verwachtingen, waargemaakt) gekeken. En nu, lekker late to the party, net klaar met Baby! Met veel plezier gekeken en vond het ook fijn dat er niet één seizoen heel duidelijk beter/slechter was, zat goed op één lijn vond ik. En goed voor m’n Italiaans, dus als iemand nog een aanrader heeft voor een andere leuke Italiaanse serie op Netflix hou ik me aanbevolen! Zag hierboven al iets over Summertime, dus die komt in ieder geval op m’n lijstje (:

1 like

Ik ben bezig met Zero, tot nu toe bevalt het goed (afl 3 of 4 zijn we geloof ik)

1 like

Ohh klinkt goed, thanks!

1 like

Eerste aflevering grey’s, zoveel mensen die nu niet meer in de serie zitten

8 likes

Ik heb net de laatste aflevering gezien van younger en volgens mij las ik hier alleen maar negatieve berichten erover (heb de spoilers nooit aangeklikt), maar ik ben een sucker voor dit soort eindes denk ik. Oke beetje snel ineens alles, maar vond het juist wel leuk zo

Ik ben al bijna bij seizoen 5 van Lucifer en ik ga er veel te snel doorheen. :tired_face: Altijd een drama om weer iets nieuws te zoeken haha.

1 like

Eerste seizoenen zijn zo tof!

1 like

Eerste aflevering van seizoen 2 van Why women kill staat op Videoland. Zit er alweer helemaal in.

6 likes

Wist niet dat er een seizoen twee was, ga ook even kijken

1 like

Iemand sex/life al gezien? Niet mega goed maar kijkt heerlijk weg, echt binge waardig. En stiekem ook wel (mild) herkenbaar haha of moet dat in het opbiechttopic :face_with_hand_over_mouth:

3 likes