Jaaaa, love RHONY Waar kijk jij het? Bij Netflix staat het er maar t/m seizoen 4 op. Maargoed, begin dit jaar was 't alleen nog maar S1 & 2 dus moet gewoon geduld hebben denk ik
Ja nu ik dit forum lees snap ik het ook. Zat er helemaal in want was drie weken geleden begonnen en de sfeer van dit seizoen is zo anders. Maar dus nog maar 1 aflevering??? Ik vond het een goede serie maar dat gevoel daalt wel nu…
Ik zoek een Italiaanse serie op Netflix die de moeite waard is om te kijken, terwijl ik m’n taal-skills een beetje kan oefenen, tips?!
Ja, ik heb ben ook rond die tijd begonnen. Voor mijn gevoel is het seizoen ook pas net begonnen.
Summertime? Het is geen hoogstandje maar wel prima om de taal te oefenen denk ik doordat het meer een tienerserie is
Curon vond ik best leuk!
Net sherlock afgekeken, gaat 14 juli van netflix af en ik wist niet eens dat het erop stond maar hele toffe serie!
Ben net begonnen aan Real Housewives of NY. Jammer dat je op Netflix pas vanaf seizoen 3 kunt kijken. Ik moet echt even in alle verhaallijnen komen. Die vrouwen zijn echt intens, ze bekken elkaar continu af en blaffen door elkaar heen.
Niet op netflix toch denk ik? Amazon. Maar idd hele goeie serie, als ik aan die scène op het water denk….
Ik ben een paar weken geleden hieraan begonnen, bij seizoen 1. Toen ik aan het einde van seizoen 2 was wilde ik verder kijken en waren seizoen 1 en 2 er ineens af.
Ik vind het ook heel intens, zoveel ruzies. Maar soms wil ik even iets op de achtergrond hebben dus daarvoor is dit wel soort van oké
Il processo!
Belgische netflix in ieder geval wel. Ja die waterscène greep me idd bij de keel…
Ik ben de eerste 5 afleveringen al zonder huilen doorgekomen! Vind het wel echt een aanrader om te kijken
Omg nostalgie!
Ik heb laatst alle Goosbumps afleveringen weer gekeken, staat ook op Netflix.
Ik heb een klein jeugdtrauma opgelopen van de aflevering met die doodenge spons onder het aanrecht
Sex/Life binnen 1 dag uitgekeken, echt een foute maar snelle wegkijk serie.
Too Hot To Handle kom ik echt niet lekker in, vind dit seizoen stom ten opzichte van de eerste.
Vind dit seizoen van THTH wel leuk eigenlijk Wat vind je er minder aan ten opzichte van de vorige?
Tabitha is trouwens net een mixje van Miley Cyrus en Megan Fox
Wilde net vragen of iemand m al gezien had, veel slechte recensies online. Ik had nog wel hoop door de R rating. Ga m nu toch even kijken maar ik vermoed dat ik 2 uur van m’n weekend weggooi.
Ik vind Melinda uit too hot to handle zo leuk. Echt heel knap en leuke lekker extra persoonlijkheid haha