Ik zie het nieuwe seizoen (seizoen 4?) ook nog niet op de Amerikaanse Netflix staan
Wow ik ben dit topic zo lang uit het oog verloren! Ik heb niet superveel gezien de afgelopen tijd, had zin in anime dus Kakegurui (lekker wacky, eerste seizoen was echt leuk, tweede meh) en Death Note (stond al heel lang op mân lijstje, hoge verwachtingen, waargemaakt) gekeken. En nu, lekker late to the party, net klaar met Baby! Met veel plezier gekeken en vond het ook fijn dat er niet één seizoen heel duidelijk beter/slechter was, zat goed op één lijn vond ik. En goed voor mân Italiaans, dus als iemand nog een aanrader heeft voor een andere leuke Italiaanse serie op Netflix hou ik me aanbevolen! Zag hierboven al iets over Summertime, dus die komt in ieder geval op mân lijstje (:
Ik ben bezig met Zero, tot nu toe bevalt het goed (afl 3 of 4 zijn we geloof ik)
Ohh klinkt goed, thanks!
Ik heb net de laatste aflevering gezien van younger en volgens mij las ik hier alleen maar negatieve berichten erover (heb de spoilers nooit aangeklikt), maar ik ben een sucker voor dit soort eindes denk ik. Oke beetje snel ineens alles, maar vond het juist wel leuk zo
Ik ben al bijna bij seizoen 5 van Lucifer en ik ga er veel te snel doorheen. Altijd een drama om weer iets nieuws te zoeken haha.
Eerste seizoenen zijn zo tof!
Eerste aflevering van seizoen 2 van Why women kill staat op Videoland. Zit er alweer helemaal in.
Wist niet dat er een seizoen twee was, ga ook even kijken
Iemand sex/life al gezien? Niet mega goed maar kijkt heerlijk weg, echt binge waardig. En stiekem ook wel (mild) herkenbaar haha of moet dat in het opbiechttopic
Ik vind lupin seizoen 2 saai.
Ik heb gisteren Years & Years (Belgische netflix) uitgekeken. Echt een aanrader voor wie van black mirror en the handmaidâs tale houdt!
Heeft iemand the A-list gezien? Een thriller over wat tieners die op kamp gaan staat op Netflix. Ik ben er net aan begonnen en ben benieuwd!
Haha ik heb gister bijna alle afleveringen gekeken en net de laatste. Heerlijke serie. Hoop op een vervolg.
Brad en Billie zijn in het echt partners trouwens
Ja! Omg moet nog maar één aflevering⊠alles bijna in 1 dag uitgekeken . Ja echt goeie chemistry hebben die twee, en die Brad is echt zooo knap!
Ja potverdorie. De douche scene ook
The bold type seizoen 5 aflevering 5
Samenvatting
Uhm wat een bullshit dat Jaqueline Jane als editor in chief vraagt, daar is ze toch nog lang niet goed/ervaren genoeg voor?? Zo snel ineens, dat is toch niet geloofwaardig
The bold type s05e05
Jaa ik vond dit ook echt lame haha, hoe oud is Jane nu, 28 ofzo? En ze kan dan misschien wel een goede schrijver zijn maar dan ben je niet direct capabel om editor in chief te zijn :â)
@littlenumbers true maar ik vind het ook wel weer mooi om de serie zo te eindigen zegmaar, snap de keuze ergens wel!