Series & Netflix #3

Is het een real life soap dan? Zo klinkt ‘t iig

Net Last letter from your lover gekeken. Voorspelbare maar wel leuke romantische film. Shailene Woodley is er zo knap in ook :heart_eyes:

1 like

Nee! Het is een soort Luizenmoeder. Nare trekjes van mensen worden humoristisch uitvergroot.

Oh haha ik dacht dat t spannend en eng was, ik ga een poging wagen!

Wauw als Luizenmoeder zou ik het echt niet omschrijven :smiley: @marley haha maar snap ergens wel wat je bedoelt. Het heeft wel een thrillerelement maar is vooral zwarte comedie! Heb tot nu toe nog niemand gehoord die het niks vond haha

2 likes

Mijn vriend na 2 afleveringen: “Dit is echt bar slecht”, dus daar heb je iemand :joy: we hebben nog niet verder gekeken, ga ik wel doen denk ik

Ik had ook een vrij vernietigende recensie gelezen op npo

https://www.npo3.nl/film-en-serie/reviews/the-white-lotus

Verder idd alleen maar positief. Hopelijk word de serie gauw uitgebracht op dvd.

Ben halverwege Hit and Run, vind het echt tof! Niet heel geloofwaardig, maar je wilt wel echt verder kijken en weten hoe het zit.

Als afwisseling ben ik nu net begonnen aan Dertigers op NPO.

2 likes

:grimacing:

4 likes

Er komt een derde seizoen van Never have I ever!

5 likes

Omg ik kijk S1 en vind alle mannen behalve de kapitein en Ben zo kut :open_mouth: Jezus wat een fragiele egos hebben die knullen

Ja gewoon lachwekkend. Is dit seizoen met o.a. Bobby die maar achter elke meid aanzit?

Ik hou gewoon van Ben. Die heerlijke droge sarcastische Britse humor van hem die hij te pas en te onpas gebruikt. En hij heeft bout aan Hanna. :muscle:

1 like

Ja klopt! Maar ook die Bryan die dan wordt afgewezen door Tiffany in de hottub en dan heel stoer doet dat hij haar niet eens wil omggggg echt ongelooflijk

1 like

Waarom deze serie wel en Spinning Out niet. :angry: Niks tegen deze serie verder hoor, heb het eerste seizoen wel gezien, maar ben nog altijd teleurgesteld dat Spinning Out niet verder ging. Ander genre dan mijn meeste series, maar zooo leuk.

3 likes

Ja ik moet juist zo lachen om hoe kut al die mensen zijn. Vooral die pas getrouwde man, brrr

Broertje van de crazy familie is wel cute tho

Echt een leuke serie! Ben er alweer bijna doorheen helaas (was begonnen in aflevering 2 zonder dat ik het door had dus kan ook nog de eerste aflevering kijken haha)

2 likes

Ik probeer al jaren HBO te krijgen (heb KPN en kan/zal niet zo snel overstappen vanwege combinatiekorting) en dacht nu hey dit je de oplossing! En toen zag ik dit:

Samenvatting

Woon jij niet in Nederland?

1 like

Ze zijn allemaal zo onsympathiek inderdaad maar zooo goed gecast. Lijkt eerder of het verhaal rondom de acteurs is geschreven. Echt elk personage past gewoon perfect en is zo geloofwaardig.

2 likes

Ik kijk nu ook WL. Vind het meteen al geweldig, heerlijk om te haten op deze vreselijke mensen.
Jennifer Coolidge is zo’n hilarische actrice, echt tof dat ze een grote rol heeft hierin.

5 likes

Ik had ook 2 pogingen nodig! Ga er nog een keer voor😅

Ugh ik ben helemaal verliefd geworden op deze serie en nog maar 2 afleveringen over. Eigenlijk heel fijn dat het niet zo lang uitgesponnen is want anders verliest het aan kracht denk ik.
Briljante personages die allemaal goed geschreven en relevant zijn, en stiekem ga je een beetje van sommigen houden.

2 likes