Jammer, ik was er erg benieuwd naar
Ik ben toevallig vanavond begonnen. Vind het wel geinig! Erger me wel aan Nicole Kidman. Ik vind haar echt de meest overrated actrice ooooooit. Je kan ook niet meer aan haar zien of ze boos, blij of verdrietig is. Ze speelt ook in iedere serie hetzelfde ijzige typetje. Ik blijf kijken voor Melissa McCarthyâ¤ď¸
Het tweede seizoen van Dertigers staat online!
Ik vind haar tot nu toe ook niet zo, in andere films series vind ik haar wisselend maar niet mega slecht ofzo, ze heeft natuurlijk wel echt een indrukwekkend ouvre. Ze heeft de serie ook (mede)geproduceerd (en Melissa ook blijkbaar!).
En @Tosca vandaag toch maar begonnen met Downton Abbey. Gelijk vier afleveringen gezien. Als het zo leuk blijft, dan kijk ik alle zes de seizoenen hoor!
Poe ja, heel heftig vond ik het. Het is een hele tijd geleden dat ik 'm heb gezien, in die weken daarna vaak aan gedacht. Hoe kunnen mensen zo zijn?!
Gisteren aan begonnen. Ben heel benieuwd naar de andere afleveringen. Luke Evans is ook niet onaardig om naar te moeten kijken dus dat scheelt
Ik ben aan âM-entends tu?â begonnen op Netflix, interessante serie! Zwarte Franstalige (denk Canadese?) comedy over drie chicks uit een arme wijk. Goed beoordeeld op imdb ook, 7,8
https://www.netflix.com/nl/title/81190136
Daarnaast nog volop bezig met Jack Ryan op Prime. Seizoen 2 inmiddels
Meer die outer banks kijken? Ben verslaafd ben nu bij seizoen 2.
Ja, ik wacht al weer op een derde seizoen đĽ˛
Die Franse serie klinkt goed! Komt op mijn te kijken lijstje. Hoe vinden jullie goede buitenlandse series die niet engels zijn?
ik ben ook begonnen aan white lotus, was een tip van jou toch @anon18050057? vind het nu al fantastisch!
Haha ik wilde dit ook graag kijken door alle verhalen en daarom gisteren met mijn vriend de trailer gekeken. Maar die vond hij helemaal niks haha, (âhuh er gebeurt toch niks, dit is toch een suffe comedyâ) dus ik waag me er maar in mijn eentje aan.
Wil iemand in een spoiler vertellen wat het verhaal is bij white lotus? Ik heb geen HBO maar ben wel heel benieuwd!
Ik app je
Ik stuur je een berichtje !
Er was nog meer gepland maar door corona moesten ze stoppen met filmen, en daarna hadden ze nog maar heel weinig tijd/ruimte/budget gekregen van de zender om meer te maken. Ze hadden dus geen keus helaas⌠Ik vind dat je het ook meega erg ziet dat het in covid tijd is opgenomen. Zo mega afstandelijk is alles en iedereen staat ook telkens op afstand van elkaar.
Het was van tevoren al bekend dat dit seizoen drastisch ingekort zou worden dus ik vind het eigenlijk nog knap hoe ze het toch nog redelijk âafâ hebben weten te maken. Maar het had zoooo veel meer kunnen zijn idd
Ook begonnen aan Nine perfect strangers! Een van de eerste boeken die ik las van Liane Moriarty, echt een van mân favo schrijfsters sindsdien. Hopelijk wordt deze serie net zo goed als Big Little Lies
Oh vandaar, jammer wel!
Het gaat over een resort op Hawaii. Er komen allerlei gasten aan, uiteenlopende types. Ieder personage heeft zijn eigen reden om te komen. 1 stel is er bijvoorbeeld op huwelijksreis maar ze passen totaal niet bij elkaar. Alles wordt heel erg uitvergroot, tot het ongemakkelijke af en dat in combinatie met de sfeer en de muziek maakt het heel grappig. Kan het niet beter uitleggenđ