Stopppppppp
Ik weet niet wat het is maar ik vind deze serie echt moeilijk om door te komen. Gaat me net te traag ofzo? En de verhaallijnen van Annie in S3/S4 zijn echt waardeloos.
Ja ik geloof het wel inderdaad!
Hey mama
Red light is eindelijk op de Belgische tv. Net de eerste aflevering gezien maar ik moet er nog inkomen, ben nog niet hooked. Welk accent heeft Carice? Kan het niet plaatsen
Amsterdams!
Ben benieuwd of je nog hooked gaat raken, ik heb dat denk ik nooit gehad met deze. Wel ok maar niet heel spannend of goed vond ik. Vermakelijk voor zolang het duurt maar daarna ook snel weer vergeten.
Ben begonnen met de NL serie Toon op Netflix (voor als serie tussendoor, korte afleveringen zijn fijn), maar jeetje als dat hoofdpersonage zo passief blijft ga ik hem snel afzetten. Irritant om te kijken
Weet iemand of dit nog beter wordt?
Haha nee dat is volgens mij het hele punt van de serie, dat hij heel passief en ongemakkelijk is en daardoor in allerlei dingen terechtkomt die hij niet wil etc.
Haha o men. Ik wilde continu een kussen naar de tv gooien. Nja dan laat ik het zitten
Haha ja het is nogal frustrerend. Vond vooral in het begin de scènes ook echt onnodig lang duren dus dat helpt ook niet.
OMG @Boommm Het was inderdaad echt bagger, dat einde! Ook zoveel dingen die echt totaal onlogisch zijn met deze ontknoping en ook niet uitgelegd worden (waarom zat die Matt op Pia te wachten voor haar deur nadat ze zijn computer had bekeken bijvoorbeeld, dat wordt echt überhaupt niet uitgelegd)
Ja de makers probeerden echt te hard er nog een laatste onverwachte wending aan te geven, wat keihard gefaald heeft. Sowieso, er in de laatste aflevering nog wat nieuwe karakters ingooien waar het uiteindelijk allemaal om draait En echt alles was ongeloofwaardig in die aflevering. Ze hadden beter bij die Matt kunnen blijven en in de laatste aflevering het hoe of wat en waarom verder uitwerken tussen hem en Nick. Nu haalde het de hele serie onderuit vind ik.
Ik bingewatch dit nu op prime, vind het echt prachtig. Vooral de bipolar aflevering met anne hathaway vond ik de depressie-periodes heeel goed neergezet
Lol mijn vriend wist dat ik Below Deck aan het kijken was dus hij was hier afgelopen weekend en hij zei ineens oh je mag best 1 aflevering Below Deck kijken hoor. Eindigde met dat we alles hebben gekeken samen haha (van seizoen 2). Hij is nog meer verslaafd nu volgens mij, zondag echt net ogen open en het was meteen gaan we weer Below Deck kijken? hahaha.
Wel jammer dat op Netflix van de gewone het begint bij seizoen 3. Is dat wel leuk om dan te kijken? Heb nu die andere versie gekeken.
Is Clickbait een beetje de moeite waard?
Ik vind het op de een of andere manier heel vertrouwd dat Shaggy uit Scooby Doo in Good Girls speelt Seizoen 4 is ook weer lekker trouwens
Ohhh ja ook een nieuw seizoen! Heel goed he. Hou ook van die podcast.
Kent iemand hier de serie “Any day now” nog? Was ‘vroeger’ een van m’n favo’s, volgens mij zond net 5 het toen uit.
Ging over 2 vriendinnen en de verhaallijnen waren van t heden en t verleden, soort coming of age. Ik herinner me dat racisme een groot thema was, vond het zo indrukwekkend en mooi altijd maar ik heb het nooit ergens terug kunnen vinden!
Ja ik keek het ook! Beetje feel good maar ook soms wrang tav racisme en impact op kinderen
Net5 had sws een goeie inkoper ofzo. Echt fijne series; Cold case, Medium, the Guardian etc
Ik ben ZO gelukkig, ik kom erachter dat American Horror Story te zien is op Disney+. Echt m’n faaaavoriete serie en heb nu 3 seizoenen te bingen