Series & Netflix #3

hij ging toen met die meiden privéfeesten houden zonder dat de club dat wist. Volgensmij gingen ze in eerste instantie ook dingen jatten, maar later toen ze met Stan gingen niet meer dacht ik. Vindt die baas niet chill natuurlijkdat ze on de side nog wat bijverdienen

Net de vijfde (en voor nu laatste) aflevering van het nieuwe seizoen van La Casa de Papel gekeken.

Godver ik ben het er niet mee eens. Tokio :cry:

1 like

Een ex van Annie volgens mij

Door jullie wil ik nu White Lotus zien, ik heb vpn en geprobeerd om zo een acc op HBO te maken maar ik krijg een foutmelding. Iemand enig idee hoe ik op een of andere manier toch HBO kan kijken?

Niemand in familie of vriendengroep met Ziggo? Lief aankijken en vragen of je mag inloggen?

Net klaar met how to get away with murder, heb ongeveer 2 maanden over 6 seizoenen gedaan
Wat een oneindig drama elke aflevering zeg!!
maar op de een of andere manier kon ik niet stoppen met kijken.
Nu kan ik eindelijk aan la casa beginnen alleen ben zo stom geweest om op een spoiler te klikken in dit topic fml

3 likes

Nieuw seizoen the Circle usa! :star_struck:

4 likes

Die nieuwe serie van Marie Kondo vond ik niet echt interessant om naar te kijken. Pakte me niet op de een of andere manier.

En als je houdt van tienerseries: Dive Club is leuk!

1 like

Ik kijk de serie over Rudi Dekkers en 9/11 op Videoland. Nooit geweten van zijn bestaan. Het is een bizar verhaal. Ongelooflijk dat het dit weekend alweer 20 jaar geleden is.

2 likes

Net Clickbait uitgekeken en holy shit wat een serie!! Zit zo goed in elkaar.

Op woensdag wordt toch altijd de nieuwe nine perfect strangers toegevoegd? Maar hij is er nog niet :frowning:

Ja viel mij ook al op en hoor verder niemand erover :woman_shrugging:t3:

Probeer je het bij de Amerikaanse HBO? Anders HBO Nordic proberen.

Oe ja, aanrader?

1 like

Ik kijk ook (nog niet klaar) en vind het tot nu toe ook een goede serie! Elke aflevering volg je een ander hoofdpersonage rondom de gebeurtenissen. Vind ik tof gedaan!

Nou ik ben een tijdje ziek thuis en ben op zoek naar feelgoed tv. Wie kan iets aanraden ? In het straatje van ;

Modern Family
Jane the Virgin
Grace and Franky
Friends

Kan wel eindeloos door Netflix scrollen maar er komt niets. ( heb ook streamz, apple tv en disney + )

Ik probeerde idd de Amerikaanse, bedankt voor de tip!

Nee ik ken helaas niemand met Ziggo

1 like

The office us via Streamz? Why women kill, after life , family guy

Ted Lasso!! (apple tv)