Series & Netflix #3

Weet je of het nieuwste seizoen er ook op staat toevallig?

Even voor je gekeken, t/m seizoen 9 staat erop!

1 like

Dankjewel! :grin:

Je mag best een keer op m’n account kijken hoor als ik ‘m gezien heb?

1 like

Ik vond het goed wegkijken

1 like

Ha, ik heb Reign via de bieb kunnen huren. Nu kan ik weer verder kijken.

1 like

Ja m’n vriend en ik vinden t heel spannend en goed!

Super tof van je! Ik mag gebruik maken van het account van mijn broer, maar toch bedankt, erg lief! :kissing_heart:

Oh ik vond dit wel echt gaaf! haha en haar accent is inderdaad super Amsterdams.

1 like

Heb Clickbait er gister uiteindelijk in 1 keer doorheen geramd en dat was maar goed ook want

Samenvatting

dit is typisch zo’n serie waar je twee afleveringen van kijkt en dan totaal vergeet verder te kijken.
En dat bedoel ik niet perse negatief, maar het is absoluut niet iets wat blijft hangen of waar je nog weken aan terugdenkt.
Het is een soort onenightstand, leuk zolang het duurt maar zodra je deur uit bent denk je er nooit meer aan.

Op zich een heel aardig verhaal, en was op het laatst toch nog semi verrast, want ik dacht vanaf aflevering twee zeker te weten dat het Matt was.
Er is veel mis mee, maar echt prima om te bingen in 1 of 2 dagen.
Eigenlijk het enige waar ik me echt mateloos aan ergerde was die vreselijke zus. In real life was die vrouw al 37 keer opgepakt voor belemmering van een lopend onderzoek/rechtsgang. Echt tyfus irritant hoe ze overal met haar pikneus bovenop zat, zelfs tijdens gerichte politie acties. Echt, hou op met me.

Maar, nogmaals, niet goed maar echt wel prima ‘regenachtige zondag’ entertainment.

5 likes

Ohhh wij vonden het juist heel spannend! Hoe het in ons hoofd blijft moeten we even meemaken, we vonden het wel heel meeslepend iig! Net afgekeken!

omg leuk Kate Walsh komt terug in seizoen 18 van Grey’s Anatomy als Addison Montgomery

25 likes

Weet iemand hoe laat LCDP online komt?

Het staat er bij mij al op!

2 likes

Jaaa nu bij mij ook!

1 like

De afgelopen dagen de Turkse serie bir baskadir gekeken en ik vind het echt een aanrader! Ik zit nu ik alle afleveringen heb gezien er nog helemaal over na te denken in mijn hoofd. (Waarom maar 8 afleveringen 🥲) Het gaat over verschillende soorten mensen in Turkije met allemaal hun eigen achtergrond, struggles en mentale problemen.

6 likes

Hoe irritant is het hoofdpersonage van Never Have I Ever in seizoen 2

Echt he!

1 like

Eerste helft nieuw seizoen Casa de Papel staat erop :tada: Weet nog niet of ik er binnenkort aan ga beginnen, want de tweede helft komt pas in december.

De nieuwe afleveringen van Marie Kondo ga ik zo wel kijken.

Deze serie vond ik ook een goede serie, een keer wat anders dan de standaard Turkse series. Ik vind Ask 101 ook echt een aanrader voor een Turkse serie.

1 like