Series & Netflix #3

Dit weekend lekker Good Girls gebinged. Ik snap alleen het einde niet zo goed

waarom is Beth nu dan ineens de baas van gangfriend, neemt zij dan de rol over van neef/broer?

3 likes

Ik vind bij de nieuwe ziekenhuisseries de psychiaters zo leuk. Geen knappe mannen, maar wel heel aimabel ofzo :heart::heart: Dr Iggy bij New Amsterdam en dr Charles bij Chicago Med. Leuke personages!

5 likes

Ik heb Teenage Bounty Hunters uit, wist al dat het gecanceld was maar niet of het nou met cliffhanger of zo af liep. Echt jammer dat het toch echt geĂ«indigd is met zicht op een seizoen 2 want allerlei verhaallijnen zijn nog niet goed afgesloten en op het einde wordt er nog een ‘groot geheim’ onthuld waar je dan meer over wilt weten :weary:
Ik dacht bij het begin van afl 1 wel even waar ben ik aan begonnen maar de rest was wel leuk :joy:

Spoilers laatste afl

Zo gek hoe die moeder zichzelf en haar tweeling speelt maar zĂłveel enger is als de tweeling. Nog voordat je als kijken doorhad dat het niet hun eigen moeder was kreeg ik echt de kriebels van haar :grimacing:

4 likes

Ja jammer hĂš dat het geen vervolg krijgt. Vind het echt een leuke serie en ben ben benieuwd wat ze voor verhaallijnen hadden bedacht.

1 like

Reactie einde good girls: ik moest er ook even over denken maar ik denk dat Beth inderdaad soort van de rol van de broer/neef overneemt omdat hij in de gevangenis zit en ze iemand nodig hebben die een hoge functie in de gemeente heeft?

1 like

Is dit leuk? Zie het op Disney+ staan nu.

Gisteren de film Cruella gekeken, ik wist niet wat ik kon verwachten maar ik vind hem erg leuk! Totaal niet kinderachtig ofzo.

1 like

Ik vond de eerste twee afleveringen leuk! Lekker voor tussendoor, niet te serieus/zwaar

2 likes

Volgens mij hield hij privé feesten met die meiden buiten de club?

Weten jullie ook wie die jongen is die in die auto woont bij good girls?

1 like

hij ging toen met die meiden privéfeesten houden zonder dat de club dat wist. Volgensmij gingen ze in eerste instantie ook dingen jatten, maar later toen ze met Stan gingen niet meer dacht ik. Vindt die baas niet chill natuurlijkdat ze on de side nog wat bijverdienen

Net de vijfde (en voor nu laatste) aflevering van het nieuwe seizoen van La Casa de Papel gekeken.

Godver ik ben het er niet mee eens. Tokio :cry:

1 like

Een ex van Annie volgens mij

Door jullie wil ik nu White Lotus zien, ik heb vpn en geprobeerd om zo een acc op HBO te maken maar ik krijg een foutmelding. Iemand enig idee hoe ik op een of andere manier toch HBO kan kijken?

Niemand in familie of vriendengroep met Ziggo? Lief aankijken en vragen of je mag inloggen?

Net klaar met how to get away with murder, heb ongeveer 2 maanden over 6 seizoenen gedaan
Wat een oneindig drama elke aflevering zeg!!
maar op de een of andere manier kon ik niet stoppen met kijken.
Nu kan ik eindelijk aan la casa beginnen alleen ben zo stom geweest om op een spoiler te klikken in dit topic fml

3 likes

Nieuw seizoen the Circle usa! :star_struck:

4 likes

Die nieuwe serie van Marie Kondo vond ik niet echt interessant om naar te kijken. Pakte me niet op de een of andere manier.

En als je houdt van tienerseries: Dive Club is leuk!

1 like

Ik kijk de serie over Rudi Dekkers en 9/11 op Videoland. Nooit geweten van zijn bestaan. Het is een bizar verhaal. Ongelooflijk dat het dit weekend alweer 20 jaar geleden is.

2 likes

Net Clickbait uitgekeken en holy shit wat een serie!! Zit zo goed in elkaar.

Op woensdag wordt toch altijd de nieuwe nine perfect strangers toegevoegd? Maar hij is er nog niet :frowning: