Dankjewel voor de aanrader! Ik zat al te kijken of er nog andere turkse series waren die geen romantische komedies zijn die twee uur duren met eindeloze slowmotions haha.
Haha ja ben benieuwd wat je er van vindt. 50m2 vond ik ook een goede serie, dat is meer actie.
Vandaag begonnen met Clickbait, net 2 afleveringen gezien en nu baal ik, want wil verder kijken maar kijk samen met mijn vriend en die is morgen de hort op. De hele dag.
M’n zaterdagavond geannuleerd om La Casa de Papel te kunnen kijken✌️Zin in.
Marieke in Dertigers is echt een kutwijf.
Krijg van de trailer wel echt dexter intro vibes
En de baby gaat als het goed is ook undercover
Jaa zin in!
Ja ik had dat niet door weer drie maanden wachten
Ik ben begonnen aan Nine Perfect Strangers, maar weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, want weet niet wat voor soort einde het heeft. (Als dat ergens op slaat.)
Niet echt een spoiler
Wordt er iemand vermoord? Komt er echt een grote onthulling? Of gaat iedereen daar weg met een ‘hmm oke, dat was het’ gevoel en gaat het met de ene goed en met de andere wat minder goed?
Ik krijg trouwens ook een beetje eenzelfde vibe als van die nieuwe M. Night Shyamalan film Old. Een groep vreemden zit ergens afgelegen bij elkaar terwijl mensen van buiten een experiment op hun doen.
Net Clickbait helemaal af gekeken en moet er eventjes van bijkomen. Lang geleden dat ik zo van de wap was door een serie.
Ben ik ook heel benieuwd naar! Ik heb nu de vijf afleveringen gezien die op prime staan, maar kan nog niet zo goed inschatten welke kant het opgaat. Zou het wel een tegenvaller vinden als iedereen uiteindelijk gewoon weggaat van ‘hmm oke dat was vreemd’ en dat de serie afgelopen is. Het lijkt een beetje per scene een ander genre.
Sowieso wordt er wel iets onthuld over die berichten die Masha steeds krijgt lijkt me, en dat diegene in haar kamer is geweest
@RubyBlue @Woodkid Over Nine perfect strangers Ik denk dat het compleet uit de klauwen gaat escaleren, alleen geen idee op welke manier.
Haha ja nouja ik vind haar rol dus best goed geschreven… ik wil niet zeggen dat ik haar relatable vind, maar ik snáp haar perspectief wel (er even vanuitgaande dat ze een slechte breakup hadden etc.).
Ik weet niet hoe ver je bent maar ik zou het ook echt heel zuur vinden als mijn fictieve ex dingen achterhoudt en mijn kind dan ook nog betrekt in die geheimen en ik vind het gemak waarmee hij Saar verantwoordelijk maakt/voor hun kind laat zorgen ook wel opmerkelijk. En wb social media had ze ook wel een punt… Sterker nog; die irritatie dat zij hem een beetje een lapzwans vindt die dan weer bij zijn ouders dan weer bij zijn vriendin woont vind ik zelfs wel logisch…
Ja ik snap haar ook wel, maar (ik heb helemaal bijgekeken)
Die dagvaarding/rechtszaak vind ik wel echt heel heftig, als je echt het beste voor je kind wilt dan wil je er alsnog samen uitkomen lijkt me. Het is natuurlijk maar een serie dus daarom is het waarschijnlijk direct zo ingezet, maar normaal zou er dan wel een hoop gesprekken aan vooraf moeten gaan wil je daarvoor kiezen, anders vind ik je ook wel echt kut.
Ja dat vond ik idd ook wel echt ver gaan maar is idd in zo’n serie voor het dramatisch effect ook wel weer logisch misschien. Denk dat het idee is dat zij hem niet vertrouwd omdat hij niet open is en het dan maar via de formele route gaat spelen, maar zou dat zelf ook niet zo aanpakken, ook niet vanwege het belang vh kind. Maar is wel lekkere tv
Het erge is dat het volgens mij in het echt ook echt wel zo kan gaan. Maar inderdaad wel goede tv haha
Dat denk ik dus ook. Maar de qlimax komt dus over 3 of 4 afleveringen? Ben benieuwd hoe ze die gaan invullen.
Het is gebaseerd op een boek dus als je echt niet kunt wachten…
Heb hem zelf ook nog niet gelezen hoor dus ik heb geen idee.
Ik wacht netjes af. Sowieso kunnen ze wel richtlijnen volgen van het boek maar toch uiteindelijk veranderen. Maaaar ik ben wel heel benieuwd.