Series & Netflix #3

@Daelyss @Alicante allemaal al gezien, zijn inderdaad goeie !

Wat vind je van seizoen 2 Ted Lasso ? Vond het eerste echt heel goed maar het 2de toch minder.

1 like

Ooh wat jammer! Ik heb nog niet gekeken, want ben office voor de 10e keer aan het kijken haha.

Ja, zeker gaan kijken!!

Agreed, het is nog steeds lief en wholesome, maar er mist ook wat ergens, het is een beetje saai ofzo?

Ja een beetje saai inderdaad. Maar ik blijf kijken omdat ik de personages nog steeds wel heel leuk vind.

1 like

Nog steeds geen nieuwe Nine Perfect Strangers… wat is dit voor iets slechts

Ik zie 'm nu staan!

1 like

Heb je vast al gezien maar wel een beetje hetzelfde straatje; The Good Place?

Ja ook al gezien ! :slight_smile:

Desperate Housewives, Cougar Town, Dynasty, Gilmore Girls, Younger, Atypical, Good Girls, Dead to Me, Chesapeake Shores, Virgin River.

Beterschap🄰

2 likes

Cougar town!

Deze vond ik allemaal wel lekker wegkijken:
Working moms
The bold type
Younger
The good place (wel iets langdradig)
Sex education
Sweet magnolias (beetje saai/eentonig soms)
Trinkets

Net ook gekeken, wat een bizar leven heeft hij, het hield niet op

Jaa hoe kon ik the bold type vergeten

1 like

Brooklyn 99

1 like

Wie zijn er al begonnen aan Lucifer seizoen zes? Ben nu halverwege aflevering 1 maar moet weer even inkomen.

Ik heb clickbait gebinged maar vond t meh. Had er veel meer van verwacht.
Maar de personages vond ik saai en het verhaal ook best wel basic.

3 likes

Ja hĆØ beetje anti climax. Niet dat het begin nou super sterk was, maar je blijft toch kijken ofzo

1 like

Ik vond The Investigation (NPO) over de Deense duikboot-moord zo goed, voor het eerst in heel lange tijd dat ik een serie heb zitten kijken, terwijl ik belangrijke dingen te doen had, haha.

6 likes

Ik ben nu bij seizoen drie van Downton Abbey en jeetje ik vind het voor Edith allemaal wel ongelofelijk zielig hoor. Niemand lijkt haar echt leuk te vinden, ook haar ouders doen aldoor zo vreemd tegen haar? Snap daar niks van. En haar zussen doen ook zo naar. Al die mannen die dan niks worden. Die vage neef die zou moeten trouwen met Mary. Die vent die getrouwd was en boer was. Die sukkel die haar voor het altaar laat staan. Dat in een tijd dat het zo belangrijk was om getrouwd te zijn. Vind het echt sneu

En dan Ethel. Jeetje, iedereen die opkomen voor vrouwenrechten onnodig vind, moet deze serie eens kijken of wat dan ook lezen uit de jaren 1900 weet ik veel toen alles er heel anders uit zag. Toch belachelijk hoe ze met haar omgaan Als ze een baby krijgt van een militair die het kind niet wil erkennen. Ze kunnen haar niet houden als kamermeisje/dienstmeisje, maar wel een weduwe met kinderen aannemen. Die schoonvader is helemaal een ramp, nadat zij er achterkomen dat hun zoon een kind heeft verwekt voordat hij dood ging. En dan is ze nu dus prostituee geworden en valt iedereen daarover. Wat moet er toch van een vrouw worden die een verdorven pad is ingeslagen. of die mevrouw Bird die ā€˜dat soort mensen niet hoeft te bedienen’ Lieve help, wat een achterlijke reacties.

Weet dat het maar een serie is, maar pff. Oh en die Bates ofzo vind ik maar een vage verhaallijn. Weet niet of ik dat nu echt van toegevoegde waarde vind. Al is die gevangenis ook echt geen pretje. Waarom mogen ze niet met elkaar praten? En wat een rare gang van zaken dat er niet gecommuncieerd word dat er een klacht tegen hem is ingediend waardoor hij geen post meer krijgt van zijn vrouw en zij hem niet meer mag bezoeken. Echt we mogen blij zijn dat sommige dingen zo zijn veranderd.

Vind het trouwens wel echt grappig om te zien dat brieven zo’n ongelofelijke functie hadden in die tijd. Ben er gewoon bijna jaloers op. Niks geen telefoon aan tafel, maar een brief of de krant lezen. En zo leuk al die reacties op de nieuwe snufjes. Oke ik hou op.

8 likes