Deze vond ik allemaal wel lekker wegkijken:
Working moms
The bold type
Younger
The good place (wel iets langdradig)
Sex education
Sweet magnolias (beetje saai/eentonig soms)
Trinkets
Net ook gekeken, wat een bizar leven heeft hij, het hield niet op
Jaa hoe kon ik the bold type vergeten
Brooklyn 99
Wie zijn er al begonnen aan Lucifer seizoen zes? Ben nu halverwege aflevering 1 maar moet weer even inkomen.
Ik heb clickbait gebinged maar vond t meh. Had er veel meer van verwacht.
Maar de personages vond ik saai en het verhaal ook best wel basic.
Ja hè beetje anti climax. Niet dat het begin nou super sterk was, maar je blijft toch kijken ofzo
Ik vond The Investigation (NPO) over de Deense duikboot-moord zo goed, voor het eerst in heel lange tijd dat ik een serie heb zitten kijken, terwijl ik belangrijke dingen te doen had, haha.
Ik ben nu bij seizoen drie van Downton Abbey en jeetje ik vind het voor Edith allemaal wel ongelofelijk zielig hoor. Niemand lijkt haar echt leuk te vinden, ook haar ouders doen aldoor zo vreemd tegen haar? Snap daar niks van. En haar zussen doen ook zo naar. Al die mannen die dan niks worden. Die vage neef die zou moeten trouwen met Mary. Die vent die getrouwd was en boer was. Die sukkel die haar voor het altaar laat staan. Dat in een tijd dat het zo belangrijk was om getrouwd te zijn. Vind het echt sneu
En dan Ethel. Jeetje, iedereen die opkomen voor vrouwenrechten onnodig vind, moet deze serie eens kijken of wat dan ook lezen uit de jaren 1900 weet ik veel toen alles er heel anders uit zag. Toch belachelijk hoe ze met haar omgaan Als ze een baby krijgt van een militair die het kind niet wil erkennen. Ze kunnen haar niet houden als kamermeisje/dienstmeisje, maar wel een weduwe met kinderen aannemen. Die schoonvader is helemaal een ramp, nadat zij er achterkomen dat hun zoon een kind heeft verwekt voordat hij dood ging. En dan is ze nu dus prostituee geworden en valt iedereen daarover. Wat moet er toch van een vrouw worden die een verdorven pad is ingeslagen. of die mevrouw Bird die âdat soort mensen niet hoeft te bedienenâ Lieve help, wat een achterlijke reacties.
Weet dat het maar een serie is, maar pff. Oh en die Bates ofzo vind ik maar een vage verhaallijn. Weet niet of ik dat nu echt van toegevoegde waarde vind. Al is die gevangenis ook echt geen pretje. Waarom mogen ze niet met elkaar praten? En wat een rare gang van zaken dat er niet gecommuncieerd word dat er een klacht tegen hem is ingediend waardoor hij geen post meer krijgt van zijn vrouw en zij hem niet meer mag bezoeken. Echt we mogen blij zijn dat sommige dingen zo zijn veranderd.
Vind het trouwens wel echt grappig om te zien dat brieven zoân ongelofelijke functie hadden in die tijd. Ben er gewoon bijna jaloers op. Niks geen telefoon aan tafel, maar een brief of de krant lezen. En zo leuk al die reacties op de nieuwe snufjes. Oke ik hou op.
Ik wil door je post terug Downton Abbey kijken
Ik ben benieuwd naar de nieuwe aanwas in S2 maar Ben blijft echt mijn zwakte
Kijken nog meer mensen The Circle S3? Echt I canât met DanielâŚ
Heh, 3?! Vorige seizoen is toch nog niet zo lang geleden of ben ik helemaal in de war door alle lockdowns.
Ja er staan sinds deze week 4 nieuwe afleveringen online!
Ja ook echt, maar ik vind Pieter ook wel echt een slapjanus. Zou ook niet heel blij zijn met de hele situatie. Hij is zooo passief en traag en onrealistisch en onvolwassen. Ik vraag mij af of die acteur in het echt ook zo sloom en nasaal praat (ben nu bij aflevering 10 hoor dus wie weet stel ik mijn mening gaandeweg nog wat bij).
Ik ben dus helemaal verliefd op het interieur van Nora!
Haha ik snap je helemaal! Denk niet dat je je mening bij gaat stellen
Good girls finale En waarom werd Annie meegenomen door de politie? Het seizoen duurde voor mijn gevoel eindeloos zonder echt opbouw naar een spannend moment. Was er op een gegeven moment een beetje klaar mee ofzo
Beth was neergeschoten met het pistool waarmee dat meisje (met die vogel, weet even niet hoe ze heet) was doodgeschoten. Dat pistool heeft de politie meegenomen en toen kwamen ze er dus achter dat dit hetzelfdewapen was. Maar een tijdje eerder had Annie haar vingerafdrukken op het pistool gezet ipv die van Beth, omdat Beth zoângoede moeder was die het niet verdiende. Dus staan nu Annies vingerafdrukken erop en denkt de politie dat zij dat meisje heeft vermoord
Ja ik vind Pieter ook echt vreselijk irritant! Eigenlijk al vanaf het begin af aan. Die ouders zijn ook maar apart, dus nouja gevalletje appel valt ni ver van de boom. vond zijn reactie op j r vallen in het water van zijn zoontje ook erg overtrokken richting Saar toe En ik moet zeggen die Mike ofzo ook wel. Zo slomig.
Ohhhhh dat waren wij compleet vergeten, komt me niet eens bekend voor haha. Thanks