Lucifer, Casa en Sex Education al weer afgekeken. Ja hallo, wat moet ik dan nu bingen?!
Superstore is nieuw op netflix, vind het wel makkelijk wegkijken en lekkere korte afleveringen voor de verandering
Heel toevallig was ik hier aan begonnen, gisteren of eergisteren haha, maar dan via Prime. Wel blij dat het op Netflix staat nu, vindt Netflix zelf wel fijner in gebruik
Ja daar verbaas ik me nog weleens over, hoe slecht die andere streamingdiensten werken vergeleken met Netflix!
Omg het aller vreselijkste is Ziggogo app
Of npo app werkt ook voor geen meter
Ohh… kijkt/keek iemand Brooklyn Nine-Nine? Net de allerlaatste aflevering gezien, en meeh… vind het toch wel echt jammer. Vond het zo’n heerlijke flauwe serie waarvan je altijd gewoon een aflevering op kon zetten en dan 6 afleveringen achterelkaar kijken.
En vond het ook leuk dat de verhaallijnen van de personages steeds serieuzer werden; Holt en z’n partner, Rosa en haar relaties en het feit dat haar ouders haar biseksualiteit afkeurden, Jake en Amy die verliefd, verloofd, getrouwd waren etc. Ga het wel missen, denk ik.
Heb nu 2 afleveringen van Squid Game gekeken, spreekt me tot zover goed aan! Meer mensen die kijken?
The Morning Show is terug met een tweede seizoen trouwens, wel maar 1 afl per week. 1e afl wel gekeken maar misschien ga ik wachten tot ze allemaal uit zijn.
Ik kan dit programma echt niet aan. Mijn leven bestaat uit deze shit en dan luister ik ook nog naar AL precies deze problemen van vrienden. Ik kijk juist tv om even te vluchten voor al dit soort verhalen
Bedoel je seizoen 6? Ik ging snel googlen na je bericht en het verdwijnt van Netflix helaas
Er zijn 8 seizoenen!
Ik zag gisteren maar tot seizoen 6 op Netflix, waar zijn 7 en 8 te vinden? Of keek ik niet goed…
Oh kut ben hier vorige week aan begonnen :’)
Ik vond seizoen 5 deel 1 van La Casa de Papel echt… mehhhh. Niet eens zin meer in deel 2.
Die staan er ook niet op, helaas, maar die kan je misschien wel ergens anders kijken? Ik heb geen zin om er moeite voor te doen hahaha
Haha jaa begrijp ik! Heb ook geen zin in downloaden oid😶
Oke disclaimer, ik heb maar 1 aflevering gezien maar ik vond dat al gezeik genoeg haha. Dus weet niet hoe dramatisch het wordt!! Mijn leven is sowieso niet spannend
Oh jeetje, oké nee dat red ik niet hoor
Ik heb het gezien, ik vond/vindt inderdaad ook een leuke serie.
Maar je bedoelt de laatste aflevering van sezioen 6? Want er zijn 8 sezioenen, maar helaas staan die (nog) niet op Netflix.
@Missy Ik bedoel de allerlaatste aflevering van de serie, dus dat is inderdaad van seizoen 8. Die werden de afgelopen weken uitgezonden bij Comedy Central.
Yes seizoen 2 van Into The Night is uit op Netflix. Ik vond seizoen 1 echt spannend