Ja dat vond ik in theorie ook, maar de executie ervan vond ik heel erg overdreven. Maar, aan de andere kant past het ook wel weer in de serie, alles is natuurlijk over the top. Ik denk dat het voornamelijk aan het flitsen lag, ik kon er gewoon niet naar kijken, heb de hele tijd door m’n handen/vingers zitten kijken, niet omdat ik t eng vond maar omdat ik er hoofdpijn van kreeg haha.
Ja precies dit! Moet eigenlijk voor de aflevering een disclaimer bij staan, want het was heel plotseling.
Ondanks dat ik het niet eens ben met de hele moneygrab qua docu’s rondom Britney, de Netflix docu is echt heel erg goed.
Ja, het is wel met een hart gemaakt zeg maar, de vrouwen die de rode draad zijn in de docu doen dit duidelijk omdat ze echt aan Britney’s kant staan. het stukje dat ze verteld over het stiekem laten zetten van Britney’s handtekening bij dat zwembad, hoe ze dat vertelde en de emotie erbij vond ik zo emotioneel.
Heb al dagenlang “Fuck the pain awaaaay, fuck the pain awaaaay” in m’n hoofd
Ik vond squid game leuk, maar had er gezien de hype wat meer van verwacht denk ik.
Ik ben nu wel benieuwd naar Midnight Mass.
@monkeyslut ik kende de kliniek nog niet en ik had een heel ander beeld bij jeugdzorg (ik werk zelf in de forensische psychiatrie, misschien dat ik daarom een heel ander beeld heb van jeugdzorg hoor). Omdat jullie wel bepaalde voorkennis hebben: is het gelukt om een realistisch beeld weg te zetten van de kliniek denk je? Never forget de vreselijke docu van tygo
@Feather ik vond het echt enorm krachtig dat die kinderen ervoor kozen om voor de camera te verschijnen. En ik vond ook dat er niet onnodige sensatie werd gecreëerd om goede televisie te maken. Maar het feit blijft wel daar dat deze jongeren wel hun kwetsbaarheden openbaar hebben gemaakt en dat dit mogelijk gevolgen zou kunnen hebben in de toekomst omdat zij toch gestigmatiseerd zouden kunnen worden
Ja dat denk ik wel!
Squid game vondt ik leuk, ik had Alice in borderland ook al gezien. Ik vondt beide wat weg hebben van de oude Japanse klassieker Battle Royale.
Nu ben ik sowieso fan van Koreaanse films en series dus ik ben blij dat het wat bekendheid krijgt!
Ik heb het ook gekeken
Heb idd hetzelfde gevoel
Ook die handgebaren die ze maken voelde voor mij een beetje alsof een gekke sekte of zo
Maar goed ze doen kennelijk wel goede dingen
Ik kijk nu afl 3 van squid game en vind het geluid van het spel dat ze moeten spelen suikerhoninggraat echt ASMR
Dat vond ik ook, totdat ze begonnen te likken
Hahahaha ziet er ook echt belachelijk uit ja
Wij hebben net Jaguar gekeken. Aanrader!
Ik ben zo benieuwd naar Squid Game, zeker na alle berichten hier.
Hè hoezo gebruiken ze een echt nummer? Het zal wel per ongeluk gegaan zijn, maar ik dacht dat ze bij films en series gewoon een alternatief nummer bedenken iets van 33-000003 of zo iets dergelijks. En hoe verzin je het ook om een nummer te bellen van een serie. Sneu voor die man en zijn vrouw, wel ergens ook grappig.
Ik heb net kastanjeman gekeken (netflix) en de denen zijn echt goed in crimeseries. Hierbij had ik niet al vanaf aflevering 1 door wie t was. Dr was alleen een voorspelbaar iets. Maar dooedat je niet wist wanneer dat zou komen was t spannend
Thanks ik twijfelde nog maar ga dit morgen bingen!
Omg Seinfeld staat op Netflix! Zo blij nu😆
Ah echt leuk dat grey’s anatomy weer is begonnen. Ook al had ik het ook wel oké gevonden als afgelopen seizoen het laatste was, toch nog een 18e seizoen!