Series & Netflix #3

Mensen snappen niet hoe ze een spoiler moeten gebruiken. Of ze reageren op iemand en zetten het dan in een spoiler zonder het een titel te geven :angry:

1 like

De functie werkt niet. Heb het net zelf meerdere keren getest.

1 like
Samenvatting

Halllo

Hallo

Werkt allebei gewoon

Werkt bij mij echt allebei niet. Snap heus wel hoe het werkt. Gebruik beide functies heel vaak.
Heel raar.

1 like

Oh omdat je zegt ‘de functie werkt niet’, nouja bij jou dus niet
Wel kut en onhandig!

1 like

Oh hij werkt niet bij @Frenky zie ik. Maar geldt dat dan voor iedereen die zo vrijuit zit te kletsen over dertigers zonder spoilers? Vind het echt een beetje vervelend.

test

2 likes

Is het een aanrader?

Ja, ik denk echt precies hetzelfde erover… Ik scroll maar gauw door altijd. Beetje vervelend inderdaad. Zo lang is het seizoen nog niet uit toch?

1 like

Nee, volgens mij een maand of 2.

Oh sorry ik zet zo vaak mogelijk alles in een spoiler maar bij deze was ik mij van geen kwaad bewust. Iets te enthousiast. Ik zal het aanpassen. Ik heb de rest ook in een spoiler gezet dus nu kan dat in elk geval geen probleem meer zijn.

Kennen jullie dat verdrietige gevoel wanneer een serie af is? Dat heb ik nu bij the Bold Type. Net de laatste aflevering gezien en vind het echt jammer… Was een serie die zo goed aansloot nu bij mijn levensfase/vragen etc. en waar ik positieve energie van kreeg. Ook zo benieuwd hoe het met de karakters verder zou gaan. Nu op zoek naar een nieuwe serie, altijd een zoektocht.

14 likes

Dit had ik ook! Ook bij elk onrecht dacht ik: maar we kunnen toch een actie op social media doen? Of een artikel erover schrijven? Was helemaal geinfluenced :joy:

Tering wat vind ik de Squidgame kut zeg. Ik ga het niet afkijken

1 like

De serie Younger keek ik rond dezelfde tijd en was ook wel leuk!

1 like

ik heb net de eerste twee afleveringen gekeken, vind het wel echt een hele goede serie tot nu toe. Maar inderdaad de ellende die sommige mensen moet mee maken is erg.

3 likes

Ben nu bij de 2e aflevering van Squid Game. Moet eerlijk bekennen dat ik weinig sympathie kan opbrengen voor het hoofdpersonage tot nu toe.

1 like

Iemand hier ook begonnen aan maid? Is een miniserie en volgens mij ook nieuw op Netflix. Heb pas 3 afleveringen gezien maar het is zoooooo goed en leuk! Echt een aanrader.

4 likes

Ik ben inmiddels bij aflevering 7, erg goede serie idd!

2 likes

Vind het nog steeds echt jammer dat Gossip Girl niet meer op netflix staat. Was echt mijn comfortserie, zo een die ik keer op keer kon bekijken :frowning:

Mijn moeder raadde me the vampire diaries aan, die heb ik dus nog nooit gezien. De moeite waard?

3 likes