Series & Netflix #3

Omg guys sorry voor de likes maar ben ook eindelijk klaar met de show en ik haat echt iedereen in de show (behalve Nora).
Maar het was echt weer een shit show, heerlijk om te kijken. Dit was de reden dat we vorig jaar NPO plus hadden genomen haha, lekker de week vooruit kijken.

Wel altijd jammer als zo’n serie weer voorbij is, heb niet echt iets anders om even tussendoor te kijken.

4 likes

Tag moest naar @Xiomara

2 likes

Disney is natuurlijk niet alleen Disney. Fox, FX, HULU, espn, ABC, Lucas film, History channel, national Geographic, 24 kitchen en vergeet er vast nog een boel zijn ook allemaal van Disney, en dan hebben ze ook nog het alleenrecht op een grote groep losse franchises
Al die content staat dus ook op Disney+.
Maar toen het net werd geïntroduceerd ( Nederland was het test land, wij waren de eerste) was het inderdaad een stuk beperkter omdat ze dus eigenlijk in de beta/test fase zaten.

Heb geen aandelen hoor, haha. Wel jammer dat ze geen gratis periode meer hebben.

3 likes

Dan ben ik oud 🥲 ik ben 24 BEDANKT

Ik zat dat te kijken en dacht echt wauw zo toxic… waarom zou je zo’n stap wagen met z’n 2en?

1 like

Vollere Eric ja. Skinny Eric nee.

2 likes

Het is dat of daddy issues, je mag kiezen

3 likes

Ja en ja haha.

Nouja Alex en Elias zijn wel oké maar die relatie is zo frustrerend.

Squid game is toch wel goed, zit er helemaal in… Aflevering gganbu :pleading_face::pleading_face:

1 like

En Veras is toch ook een schat

1 like

Ja maar geen main meer, helaas.

1 like

ahh ja en ik vind alex en elias ook echt wel lief

pieter daarentegen kan ik echt niets van hebben, wat een piepzak

en dat gebeuren tussen lot en mayo mike vind ik ook echt niet om aan te zien

3 likes

Zo’n stap lijkt me wel leuk maar dan moet je relatie wel echt stabiel zijn. Lijkt mij dat je relatie alleen maar kutter wordt door deze stap als het al niet goed gaat… Maar ja, voor RTL sensatie bij de kijkers en zij worden nog meer instafamous

1 like

Volgens mij had ik ook al wel duidelijk aangegeven dat het gebaseerd was op de beginperiode :wink: Goed dat het zo uitgebreid aangevuld is dan! Al zorgde die probeermaand op het begin er dus wel voor dat ik er nooit meer naar om gekeken heb (en zelfs in die maand nauwelijks :sweat_smile: ), wat dat betreft zou het goede/betere marketing zijn inderdaad als ze nog zo’n gratis proefperiode aan zouden bieden ja! Om mensen kennis te laten maken met wat er nu op allemaal op staat.

Nee dat met die Mike is ook echt vreselijk. Ook echt het tegenovergestelde van Bart zo ongeveer. Vind het ook niet erg netjes van die Mike dat die vanaf het begin zoveel contact zocht terwijl hij wist dat ze getrouwd is.

@anon50301661 dat was de vorige keer ook al zo volgens mij. Ik vond het tijdstip van uitzenden ook echt beroerd.

3 likes

Net de 1e aflevering van Maid gekeken en mijn hart kan het niet aan. Vind het zo zielig, vooral als er kinderen bij betrokken zijn. Als ik dit nu zie voel ik me zo privileged en denk dan echt: waar kan ik me druk om maken zeg

3 likes

De Maeve/Otis romance moet gvd eindelijk eens gewoon lukken :face_with_symbols_over_mouth:

De laatste vijf minuten van dit seizoen vond ik echt goed geacteerd.

3 likes

Ik vond die ook minder leuk, blijkbaar is iedereen gek op Kate maar vind haar niet heel leuk.

Staan alleen helaas maar zo weinig seizoenen op Netflix… Weet iemand waar je nog meer seizoenen kunt vinden?

Ik vind echt dat er ontzettend veel spoilers in dit topic over dertigers staan? Waarom? Ik wil het graag nog kijken en anderen wellicht ook.

1 like

Weg.
Spoiler doet het niet