Series & Netflix #3

@blush @Banananana @monkeyslut

Ff snel neergeklat want ben aan het werk:

-Dus, de hypothetische interviewer met de naam Geert Floortje

-Cam en mitch vertellen meerdere malen over hun trip naar amsterdam.

-Sal heeft een inreisverbod voor amsterdam weges wangedrag.

-Luke maakt een huiswerkproject over vincent van gogh

-voetbalaflevering

-De zanger die Phil voor zijn verjaardag krijgt (edward norton) schept op dat zijn hit op nummer 6 in de nederlandse hitlijsten stond en hij sindsdien in amsterdam niet over straat kan.

-Manny koopt voor zijn crush ‘a box of chocolates from the netherlands’

-Cam past op stella en hijst haar in allerlei toeters en bellen waarop Jay vraagt; ga je haar achter de ramen in amtsterdam zetten?

-Claire en Alex zijn samen eens in mooi nederlands dorp is het noorden geweest ( waarschijnlijk de plaats Holland in Michigan) en vertellen dat ze daar Dutch Pancake Balls hebben gegeten ( ik denk een variant op de nederlandse poffertjes)

En zo echt nog veel, veel meer.
Ik ben net weer opnieuw begonnen met kijken, dus zal de lijst af en toe updaten :sweat_smile:

Er zijn redditers mee bezig geweest, en blijkbaar heeft 1 van de schrijvers een nederlandse ouder.

12 likes

Ah zo onder elkaar is het best veel ja!

Wel jammer dat sommige dingen dan dus niet helemaal kloppen. Een doos chocolade uit Nederland, bedoelen ze niet België. En dat slechte accent met die voetbalwedstrijd idd.

2 likes

Heel latetotheparty maar ik ben - eindelijkkkk - dankzij Corona begonnen aan GoT.
Dacht altijd: niets voor mij, te fantasy? maar wow :heart_eyes: . Ben nu bijna eind seizoen 1

10 likes

Enjoy! Maar skip de laatste twee seizoenen :joy:

4 likes

zoals gezegd is er hele subreddit over met tientallen voorbeelden. Kan ik nu even niet vinden want ben aan het werk.

Haha, tnx ja even interne verwachtingen getemperd gelet op al die heisa van de afgelopen jaren.
Jammer wel.
Dus dat vond jij ook?

Normaliter gek op kostuumdrama, historisch genre/mooie landschappen en dat komt hierin mooi samen. Wat me ergens tegenhield was ook dat mensen aangaven het een complexe serie te vinden, met al die familiebanden en ontwikkelingen. Herken jij dit?

Ooh ik heb dit jaar opnieuw gekeken en echt GOT was zo goed maar dat laatste? Ik vergelijk het met een erge relatiebreuk.

2 likes

Oh goed dat je het zegt, missch moet ik GoT dan maar ghosten tegen die tijd :relieved: (“ligt niet aan jou maar aan mij, ben er gewoon niet klaar voor”).

Zit te bedenken of ik iets soortgelijks heb meegemaakt? Laatste scùnes van Mad Men vond ik wel vaag, in tegenstelling tot alle eerdere afl. waar ik maar geen genoeg van kon krijgen. Breaking Bad (andere favoriet die ik meermaals heb teruggekeken) eindigde wel “bevredigend”

1 like

Je gaat sowieso kijken, uw nieuwsgierigheid gaat je niet loslaten. Mijn beste vriendin is met de eerste lockdown ook begonnen en ze zei: Nu snap ik waarom jullie zo hard gingen, echt rollercoaster aan emoties “ :joy::joy:

1 like

Hoe bedoel je precies? Ik vond Lost ook echt geweldig, het laatste seizoen misschien iets minder (had het idee dat alleen nog maar heen en weer ging), maar ik vond het einde dan weer wel heel mooi persoonlijk :blush:
Ik heb het toevallig tijdens de vorige lockdown nog helemaal teruggekeken, was echt genieten weer.

Ja dat einde was verschrikkelijk. al die seizoenen voor jan lul.

1 like

Ik vond het einde van zowel Lost als GOT ook afschuwelijk haha maar wel geweldige series allebei.

Ik heb net The people VS OJ Simpson gekeken, wow ik wist er maar weinig vanaf maar het is een bizar verhaal (en een super goede serie)

1 like

Maar heel het laatste seizoen (daar ben ik het dus wel redelijk mee eens), of echt het einde?

Ja beide voor mij

Spoiler einde Lost

Sowieso was elk einde lastig geweest na zo’n seizoen, maar dat zoetsappige kerkgedoe was echt helemaal niks voor mij.

1 like

OMG YESSSSSSSS

edit: huh bij mij niet

:sob:

Videoland staat charmed volgens mij op. Zowel de oude serie als de remake!

1 like

Er is hier vast wel iemand die commando’s heeft gezien. Ik heb hem afgekeken maar blijf me toch iets afvragen haha dus ik ben benieuwd of iemand het denkt te weten.

Was Sammie nou zwanger van Berend? Ik denk het niet maar ik twijfelde soms even omdat zij zo gek van hem leek te zijn. Maar dat kon natuurlijk ook komen omdat hij zo goed bevriend was met haar vader. En omdat hij eerst had gezegd dat ze het weg moest laten halen.

Ik kijk love guaranteed en het is zowaar een leuke film

Hij is in alles aantrekkelijk! Zelf als Gaston

10 likes