Ja dat einde was verschrikkelijk. al die seizoenen voor jan lul.
Ik vond het einde van zowel Lost als GOT ook afschuwelijk haha maar wel geweldige series allebei.
Ik heb net The people VS OJ Simpson gekeken, wow ik wist er maar weinig vanaf maar het is een bizar verhaal (en een super goede serie)
Maar heel het laatste seizoen (daar ben ik het dus wel redelijk mee eens), of echt het einde?
Ja beide voor mij
Spoiler einde Lost
Sowieso was elk einde lastig geweest na zo’n seizoen, maar dat zoetsappige kerkgedoe was echt helemaal niks voor mij.
OMG YESSSSSSSS
edit: huh bij mij niet
Videoland staat charmed volgens mij op. Zowel de oude serie als de remake!
Er is hier vast wel iemand die commando’s heeft gezien. Ik heb hem afgekeken maar blijf me toch iets afvragen haha dus ik ben benieuwd of iemand het denkt te weten.
Was Sammie nou zwanger van Berend? Ik denk het niet maar ik twijfelde soms even omdat zij zo gek van hem leek te zijn. Maar dat kon natuurlijk ook komen omdat hij zo goed bevriend was met haar vader. En omdat hij eerst had gezegd dat ze het weg moest laten halen.
Ik kijk love guaranteed en het is zowaar een leuke film
Ik ben Jane the virgin aan het kijken en ben nu bij afl 1 van seizoen 4. Maar ze is nu blijkbaar 28 en vind dat zo moeilijk te geloven. Waarom is ze nog steeds van dat romantische gekots. En vind die Adam ook stom. Misschien dat ik maar moet stoppen met kijken want zit me alleen maar te ergeren aan haar
Ja, het is niet bepaald een coming of age serie…
Ik kijk the queens gambit en het is een aanrader! De kostuums en het verhaal slepen me wel lekker mee.
En het is een miniserie dan is het ook gewoon klaar en dat vind ik eigenlijk wel chill altijd.
Ik vroeg me al de hele tijd af waar ik een acteur nou van herkende, heb het helemaal moeten opzoeken is het
het neefje van Harry Potter.
Ja goeie he!
Idd heel mooi in beeld gebracht ook, muziek, kostuums/decor.
Ik had dit maar dan met dat jongetje van Love Actually!
Dit is echt de aller doodste mus ooit
Ik zit dit dus ook (vol verbazing) te kijken.
The office
Office
Parcs and rec
Law and order, alle seizoenen
Jack Ryan
Little fireflies everywhere
This is us ( must watch, wat mij betreft)
Alle Potter films
Mr robot
Qua films vind ik het aanbod 100 x beter dan Netflix.
Bosch
Downton Abbey